پیشنهاد لیگ برتری برای سردار آزمون/عکس

[ad_1] شریه «اتلتیک» انگلیس خبر داد باشگاه برنلی به نظر می رسید در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد ولی وضعیت این تیم با اعلام رئیس باشگاه بهبود یافته و می خواهد در زمستان هزینه کند و بازیکن جدید جذب کند. آلن پیس، رئیس برنلی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن نگرانی‌ها در مورد وضعیت مالی

کد خبر : 159277
تاریخ انتشار : شنبه 22 ژانویه 2022 - 18:52
پیشنهاد لیگ برتری برای سردار آزمون/عکس

[ad_1]

شریه «اتلتیک» انگلیس خبر داد باشگاه برنلی به نظر می رسید در وضعیت بد اقتصادی قرار دارد ولی وضعیت این تیم با اعلام رئیس باشگاه بهبود یافته و می خواهد در زمستان هزینه کند و بازیکن جدید جذب کند.

آلن پیس، رئیس برنلی بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن نگرانی‌ها در مورد وضعیت مالی باشگاه را رد کرد و پس از گزارش‌هایی مبنی بر تاخیر در پرداخت بدهی‌ها به مدیران سابق، به هواداران اطمینان داد.

رئیس باشگاه انگلیسی، گفت: هر پرداختی که طبق شرایط لازم است به موقع و به طور کامل انجام شده است و برنامه پرداخت آینده همچنان منظم است و همه طرف ها هیچ نگرانی در مورد ساختار یا رعایت آن شرایط ندارند.

پیشنهاد لیگ برتری برای سردار آزمون/عکس

برنلی کریس وود مهاجم اول تیم را به رقیبش نیوکاسل به قیمت ۲۵ میلیون پوند فروخت و اکنون مهاجم خوبی در ترکیبش ندارد. پول سرازیر شده از سوی نیوکاسل متمول و مدیران سعودی اش باعث شده تا برنلی برای جذب سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت وارد عمل شد.

طبق گزارش های رسیده برنلی پیشنهاد دقیق ۸.۵ میلیون یورویی برای جذب سردار آزمون در زمستان به زنیت داده و منتظر پاسخ باشگاه روسی است.

آزمون علاوه بر برنلی از سوی باشگاه های لیون، یوونتوس، بایرلورکوزن و نیوکاسل مورد توجه قرار دارد. ستاره ایرانی این روزها به همراه زنیت در اردوی دبی حضور دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۸ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.