پیشنهاد لاپید به نتانیاهو درباره ایران

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» امروز (دوشنبه) نوشت: لاپید در یک جلسه غیرعلنی با اعضای یک سازمان خیریه در دفترش در (قدس) گفته است که روابطش با دموکرات ها بهتر از روابط نتانیاهو با دموکرات ها است لذا به نتانیاهو پیشنهاد داده است تا در رایزنی با واشنگتن درباره هرآنچه مربوط به ایران است، به او

کد خبر : 283742
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
پیشنهاد لاپید به نتانیاهو درباره ایران



روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحرونوت» امروز (دوشنبه) نوشت: لاپید در یک جلسه غیرعلنی با اعضای یک سازمان خیریه در دفترش در (قدس) گفته است که روابطش با دموکرات ها بهتر از روابط نتانیاهو با دموکرات ها است لذا به نتانیاهو پیشنهاد داده است تا در رایزنی با واشنگتن درباره هرآنچه مربوط به ایران است، به او کمک سیاسی کند.

این روزنامه صهیونیستی افزود: لپید گفته است که به کابینه بعدی که انتظار می‌رود نتانیاهو در راس آن قرار گیرد، پیشنهاد کرده تا در هر آنچه مربوط به ایران است، کمک سیاسی کند.

روزنامه یدیعوت آحارنوت افزود: به گفته منابعی که در این جلسه حضور داشتند، لاپید تصریح کرده که نسبت به نتانیاهو با دموکرات‌ها رابطه بهتری دارد و به کابینه جدید پیشنهاد کمک در موضوع ایران داده است.

به نوشته این روزنامه، لاپید این اظهارات را پس از آن بیان کرد که یکی از اعضای این سازمان خیریه از او پرسید که دوست دارد پس از پایان دوره کاری خود چه کار کند.

لاپید گفت: “چیزی که سعی می‌کنم انجام دهم این است که برای دستیابی به یک توافق طولانی‌تر و قوی‌تر با ایران تلاش کنم.”

وی افزود: “من درباره این موضوع بطور مفصل با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا صحبت کردم که او گفت که توافق با ایران به این زودی اتفاق نخواهد افتاد. “

پیشتر «کالین کول» معاون وزیر دفاع آمریکا در امور سیاسی اوایل ماه جاری احتمال احیای توافق هسته‌ای ایران در آینده نزدیک را به دلیل ادعای صادرات تسلیحات به روسیه و تداوم اغتشاشات در ایران رد کرد.

در همین حال، «سرگئی ورشینین» معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که غرب روسیه و ایران را به تهیه پهپاد متهم می‌کند تا شکست خود را در اجرای توافق هسته‌ای ایران پنهان کند.

پیش از این، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران ضمن پایبندی به اصل وفای به عهد در اجرای تعهدات بین المللی خود، در دفاع از منافع و حقوق کشور و مقابله با فشارها و زیاده خواهی های آمریکا و کشورهای غربی مصمم و پایدار خواهد بود.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.