پیشنهاد داشتم، اما نه از بارسلونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ۲۴ ساعت پایانی پنجره تابستانی اخباری در مورد احتمال انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا منتشر شد، اما در نهایت این ستاره پرتغالی این فصل نیز در ترکیب سیتی بازی خواهد کرد. برناردو سیلوا فاش کرد پیشنهاد دیگر هنگامی داشته که البته از بارسلونا نبوده و مورد قبولش قرار نگرفته است.

کد خبر : 249937
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
پیشنهاد داشتم، اما نه از بارسلونا



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در ۲۴ ساعت پایانی پنجره تابستانی اخباری در مورد احتمال انتقال برناردو سیلوا به بارسلونا منتشر شد، اما در نهایت این ستاره پرتغالی این فصل نیز در ترکیب سیتی بازی خواهد کرد. برناردو سیلوا فاش کرد پیشنهاد دیگر هنگامی داشته که البته از بارسلونا نبوده و مورد قبولش قرار نگرفته است. بر اساس ادعای این بازیکن، احتمالا پاری سن ژرمن برای جذب این بازیکن اقدام کرده و ناکام مانده است.

برناردو سیلوا گفت: “یک پیشنهاد از یک تیم وجود داشت و چیزی بیشتر در میان نبود. بنابراین تصمیم گیری برای من و باشگاه بسیار آسان بود، زیرا تنها پیشنهادم نیز بسیار دیر ارائه شد و البته هیچ چیزی از اسپانیا وجود نداشت. احترام متقابل و فراوانی بین من و پپ گواردیولا وجود دارد. من چیزهای زیادی از او آموخته ام و هر روز به یادگیری ادامه می دهم. اما نه فقط برای او، بلکه احترام فراوانی که برای هم تیمی هایم و هواداران سیتی نیز قائل هستم.

در پنج فصل گذشته، سیتی چهار بار قهرمان لیگ برتر شده و یک بار نیز به فینال لیگ قهرمانان رسیده است. سیتی احتمالا یکی از سه باشگاه برتر جهان است و بنابراین من نمی‌توانم تیمی بهتر از این پیدا کنم و اینجا خیلی خوشحالم. من این فصل در این باشگاه می مانم و اگر این روند دو یا سه فصل دیگر نیز ادامه پیدا کند، من همیشه تمام تلاشم را برای منچسترسیتی انجام خواهم داد. فرهنگ زندگی در پرتغال کمی با شرایط اینجا در خارج از زمین متفاوت است. اما من شهر منچستر را دوست دارم و مردم واقعا خوب هستند. البته رفتاری که با من در خیابان و رستوران ها می شود کمی متفاوت است، اما من از زندگی در اینجا رضایت دارم.”

بیشتر بخوانید:

۲۵۷ ۲۵۱



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.