پیشنهاد بودجه بایدن سرمایه گذاران رمزارز را با استفاده از شرایط تبادل مشابه هدف قرار می دهد. هدف پلن مالیات 30 درصدی از ماینرهای کریپتو است – بیت کوین نیوز

روز پنجشنبه، دولت بایدن پیشنهاد بودجه 182 صفحه ای رئیس جمهور ایالات متحده برای سال مالی 2024 را منتشر کرد که هدف آن “رشد اقتصاد از پایین به بالا و میانه به سمت پایین” است. این بودجه شامل افزایش 835 میلیارد دلاری هزینه‌های نظامی می‌شود، اما دولت مدعی است که کسری بودجه را تا 3

کد خبر : 331629
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
پیشنهاد بودجه بایدن سرمایه گذاران رمزارز را با استفاده از شرایط تبادل مشابه هدف قرار می دهد.  هدف پلن مالیات 30 درصدی از ماینرهای کریپتو است – بیت کوین نیوز


روز پنجشنبه، دولت بایدن پیشنهاد بودجه 182 صفحه ای رئیس جمهور ایالات متحده برای سال مالی 2024 را منتشر کرد که هدف آن “رشد اقتصاد از پایین به بالا و میانه به سمت پایین” است. این بودجه شامل افزایش 835 میلیارد دلاری هزینه‌های نظامی می‌شود، اما دولت مدعی است که کسری بودجه را تا 3 تریلیون دلار در دهه آینده کاهش خواهد داد. علاوه بر این، این بودجه پیشنهاد می‌کند که «نقطه‌ای را ببندد که به نفع سرمایه‌گذاران ثروتمند کریپتو است» و قصد دارد به تدریج مالیات 30 درصدی بر برق مورد استفاده در استخراج ارزهای دیجیتال اعمال کند.

هدف بودجه بایدن کاهش کسری بودجه با افزایش مالیات است

برخلاف بسیاری از روسای جمهور گذشته ایالات متحده که وعده عدم پرداخت مالیات جدید را داده بودند، رئیس جمهور جو بایدن مشکلی با اعمال مالیات بیشتر بر مردم و مشاغل آمریکایی ندارد. با این حال، دولت بایدن ادعا می کند که مالیات های بالاتر برای ثروتمندان این کشور هدف گذاری شده است و آخرین پیشنهاد بودجه با هدف افزودن حداقل مالیات ۲۵ درصدی بر ثروتمندترین آمریکایی ها است.

پیشنهاد بودجه کاخ سفید در معرض بررسی، اصلاح و تصویب است و هنوز نهایی نشده است. البته بایدن برای انتخاب مجدد در سال آینده نامزد خواهد شد و با احتمال شکست در برابر نامزد دیگری مواجه خواهد شد. برنامه بودجه پرزیدنت بایدن خواستار افزایش نرخ مالیات شرکت ها از 21 درصد به 28 درصد و همچنین افزایش مالیات بر شرکت های سوخت فسیلی مرتبط با نفت و گاز است.

بر اساس برگه اطلاعات بودجه دولت بایدن، دولت معتقد است که قانون مالیاتی کنونی برای آمریکایی‌های ثروتمند «رفتار ویژه» ارائه می‌کند که بسیاری از آنها را قادر می‌سازد تا از طریق برنامه‌ریزی مالیاتی و «خلاف‌ها» نرخ‌های پایین‌تری بپردازند. این طرح همچنین «سرمایه‌گذاران ثروتمند کریپتو» و سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات را مورد توجه قرار می‌دهد. در بخش «گذاشته‌های مالیاتی» بودجه بایدن، این طرح به بخش 1031 قانون درآمد داخلی اشاره می‌کند.

بخش 1031 کد درآمد داخلی، که گاهی اوقات به عنوان “مبادله مشابه” نامیده می شود، به افراد یا مشاغل اجازه می دهد تا پرداخت مالیات بر انواع خاصی از اموالی را که با اموال مشابه مبادله می کنند به تاخیر بیاندازند. این ماده مالیاتی برای اولین بار در سال 1921 ارائه شد.

حذف مقررات مبادلات مشابه یا قانون مبادله 1031 می تواند عواقب جدی برای سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال داشته باشد. این می‌تواند منجر به افزایش صورت‌حساب‌های مالیاتی، بار اداری و به طور بالقوه سرمایه‌گذاری در بازار شود. پیشنهاد بودجه پرزیدنت بایدن می تواند منجر به افزایش قابل توجهی در صورتحساب های مالیاتی برای معامله گران رمزارز فعالی شود که اغلب در معاملات شرکت می کنند.

2017 تغییرات در قانون تبادل 1031. طرح بایدن با هدف مالیات بر استخراج کنندگان رمزارز است

قانون مبادله 1031 در سال 2017 با تصویب قانون کاهش مالیات و مشاغل دستخوش تغییرات قابل توجهی شد. این قانون به اموال غیرمنقول محدود شد و یک قانون گذار برای ارائه یک دوره مهلت برای مالیات دهندگانی که قبلاً مبادلات مشابه اموال شخصی را انجام داده بودند، معرفی شد. علاوه بر این، تغییرات سال 2017 یک آستانه برای سود مشمول مالیات ایجاد کرد.

در طرح بودجه پرزیدنت بایدن آمده است که “فوق العاده ثروتمند” از این مشوق های مالیاتی ارائه شده توسط این ماده برای “انباشت ثروت معاف از مالیات” سوء استفاده می کند. با این حال، برخی استدلال می‌کنند که نه تنها انواع میلیاردرها از تامین ارز مشابه سود می‌برند. همچنین به سرمایه گذاران کم درآمد و طبقه متوسط ​​فرصت تعویق مالیاتی را ارائه می دهد که می تواند نقدینگی آنها را افزایش داده و سرمایه گذاری آنها را متنوع کند.

طرح بودجه پرزیدنت بایدن همچنین با پیشنهاد اعمال مالیات غیر مستقیم بر عملیات استخراج ارزهای دیجیتال که برق مصرف می کنند، ماینرهای ارزهای دیجیتال را با مالیات هدف قرار می دهد. این مالیات به تدریج به 30 درصد افزایش می یابد. بر اساس این پیشنهاد، «شرکت‌هایی که در استخراج دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند باید میزان و نوع برق مصرفی و همچنین ارزش آن برق را در صورت خرید خارجی گزارش کنند».

این پیشنهاد همچنین بیان می‌کند که «شرکت‌هایی که ظرفیت محاسباتی را اجاره می‌کنند، باید ارزش برق مصرف‌شده توسط مؤسسه اجاره‌دهنده را که به ظرفیت اجاره‌ای نسبت داده می‌شود، گزارش دهند، که به عنوان پایه مالیاتی عمل می‌کند». از سال مشمول مالیات پس از 31 دسامبر 2023، این پیشنهاد مالیات غیر مستقیم را با نرخ های 10، 20 و 30 درصد در یک دوره سه ساله اجرا می کند.

برچسب ها در این داستان

قانون مبادله 1031، بایدن، ارائه بایدن، مالیات بیت کوین، مالیات بر بیت کوین، بودجه، ظرفیت محاسباتی، مالیات بر شرکت، سرمایه گذاران رمزنگاری، مالیات رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، کسری، دارایی های دیجیتال، ارزهای دیجیتال، تنوع، اقتصاد، برق، مالیات غیر مستقیم، سوخت فسیلی، کد درآمد داخلی، IRS، جو بایدن، صرافی مشابه، نقدینگی، میانه‌روی، هزینه‌های نظامی، استخراج، مالیات مرحله‌ای، رقابت ریاست‌جمهوری، نرخ‌ها، املاک و مستغلات، مالیات، بیت‌کوین مالیات، مالیات بیت‌کوین، ارز دیجیتال مالیاتی، تعویق مالیاتی، مشوق‌های مالیاتی، خلأهای مالیاتی، برنامه‌ریزی مالیاتی، سود مشمول مالیات، رئیس‌جمهور ایالات متحده، فوق‌العاده ثروتمند، آمریکایی‌های ثروتمند، کاخ سفید

نظر شما در مورد برنامه بودجه بایدن که مالیات ها را برای کاهش بار کسری بودجه افزایش می دهد چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.