پیشنهاد برای اینکه MTI Ponzi اعلام کند طرح غیرقانونی با شکست مواجه می شود – سرمایه گذاران بیشتر با حرکت مخالفت می کنند – اخبار بیت کوین

تعدادی از پرونده های دیرهنگام دادگاه توسط وکلای نماینده سرمایه گذاران Mirror Trading International (MTI) ، یک قاضی آفریقای جنوبی را مجبور کرد تا رسیدگی به درخواست مدیران تصفیه را به تعویق بیندازد تا کلاهبرداری آنلاین بیت کوین به عنوان یک تجارت غیرقانونی اعلام شود. نگرانی از پیامدهای دستور اعلامیه همانطور که در گزارش Mybroadband

کد خبر : 102907
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
پیشنهاد برای اینکه MTI Ponzi اعلام کند طرح غیرقانونی با شکست مواجه می شود – سرمایه گذاران بیشتر با حرکت مخالفت می کنند – اخبار بیت کوین


تعدادی از پرونده های دیرهنگام دادگاه توسط وکلای نماینده سرمایه گذاران Mirror Trading International (MTI) ، یک قاضی آفریقای جنوبی را مجبور کرد تا رسیدگی به درخواست مدیران تصفیه را به تعویق بیندازد تا کلاهبرداری آنلاین بیت کوین به عنوان یک تجارت غیرقانونی اعلام شود.

نگرانی از پیامدهای دستور اعلامیه

همانطور که در گزارش Mybroadband توضیح داده می شود ، تصمیمات دیرهنگام سرمایه گذاران برای مخالفت با این طرح از نگرانی های فزاینده ناشی می شود که چنین اعلامیه ای به انحلال دهندگان قدرت زیادی می دهد. قبل از آخرین تقاضاهای متقابل ، فقط کلینتون و شری مارکس-مغز متفکر MTI-با حرکت تصفیه کنندگان مخالفت کرده بودند.

با این حال ، همانطور که در این گزارش آمده است ، دیگر سرمایه گذاران به این نتیجه رسیده اند که مدیران تصفیه می توانند “به دنبال قدرت هایی باشند که به آنها اجازه دهد خروج همه اعضا را جبران کنند ، حتی اگر در این طرح پول از دست بدهند.”

در موارد دیگر ، به سرمایه گذاران هشدار داده شده است که اگر “MTI هرم یا پونزی اعلام شود ، تمام سود حاصل از یک شرکت جنایی اعلام می شود و به دولت واگذار می شود.” این بدان معناست که به جای بازیابی بخشی از وجوه سرمایه گذاری شده خود پس از اتمام مراحل تصفیه ، به عنوان توهین به جراحت ، از آنها خواسته می شود آنچه را که پس گرفته اند پس دهند.

تصفیه کنندگان ادعاها را رد می کنند

بر اساس این گزارش ، با این وجود ، مدیران تصفیه ادعاها را رد کرده اند. آنها تأکید می کنند که “تنها می توانند پرداختی که به سرمایه گذاران پرداخت می شود را که از نظر قانونی به آنها بدهکار نبوده اند ، بازیابی کنند.”

MTI که بزرگترین کلاهبرداری بیت کوین در سال 2020 شناخته شد ، پس از ناپدید شدن یوهان اشتاینبرگ ، مدیرعامل این شرکت ، سقوط کرد. از آن زمان ، مدیران تصفیه منصوب شده در تلاش هستند تا تمام بیت کوین های مربوط به MTI را بازیابی کنند اما عمدتا با مقاومت مارکس مواجه شده اند. با این حال ، برخی معتقدند که با تصویب اعلامیه ، مدیران تصفیه قادر خواهند بود افرادی را که بدون هیچ گونه موانع قانونی از این طرح بهره مند شده اند ، تعقیب کنند.

در همین حال ، علاوه بر تعیین تاریخ جدید جلسه ، حکم قاضی همچنین متقاضیان را ملزم می کند تا 30 سپتامبر 2021 سوگندنامه خود را در حمایت از کمک هایی که درخواست می کنند ، تکمیل کنند. در صورت تصمیم گیری در مورد تاریخ ، باید تاریخ وثیقه بیشتری را تسلیم کند.

به همین ترتیب ، هم مخالفان و هم حامیان طرح “اعلام MTI به عنوان یک طرح غیرقانونی تا 30 سپتامبر 2021 فرصت دارند تا در حمایت از آن اظهارنامه اعلام کنند”.

آیا با فشار تصفیه خانه ها برای اعلام MTI به عنوان یک طرح غیرقانونی موافق هستید؟ نظر خود را در قسمت نظرات زیر به ما بگویید.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده آن به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ناشی یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ، مسئول نیستند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.