پیشنهاد باورنکردنی عربستانی‌ها؛ امباپه به آسیا می‌آید؟!

[ad_1] سعودی‌ها یک پیشنهاد خیره‌کننده برای آوردن کیلیان امباپه به لیگ حرفه‌ای عربستان ارائه کرده است. این خبر پس از خط خوردن نام کیلیان امباپه از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن برای تور پیش‌فصل ژاپن منتشر شد. امباپه ۲۴ ساله از تمدید قراردادش با پاریس امتناع می‌کند و تنها یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده است. پاری‌سن‌ژرمن

کد خبر : 378010
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴
پیشنهاد باورنکردنی عربستانی‌ها؛ امباپه به آسیا می‌آید؟!

[ad_1]

سعودی‌ها یک پیشنهاد خیره‌کننده برای آوردن کیلیان امباپه به لیگ حرفه‌ای عربستان ارائه کرده است. این خبر پس از خط خوردن نام کیلیان امباپه از ترکیب پاری‌سن‌ژرمن برای تور پیش‌فصل ژاپن منتشر شد.

امباپه ۲۴ ساله از تمدید قراردادش با پاریس امتناع می‌کند و تنها یک سال تا پایان قراردادش باقی مانده است. پاری‌سن‌ژرمن مشتاق است وضعیت او را قبل از شروع فصل معلوم کند و حاضر نیست او را در سال آینده به صورت رایگان از دست بدهد.

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه، در مراسم معرفی لوئیس انریکه گفت: «ما می‌خواهیم امباپه بماند اما نمی‌تواند مجانی برود.» احتمال جدایی امباپه به صورت رایگان، با توجه به میزان هزینه نقل و انتقالات و دستمزدی که آنها برای مهاجم در نظر گرفتند، مشکلات مالی قابل توجهی را برای پاری‌سن‌ژرمن ایجاد می‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که اگر امباپه در پایان قراردادش از باشگاه جدا بشود، باشگاه باید چهار ستاره دیگر خود را بفروشد تا خلاء مالی این بازیکن فرانسوی را پر کند.

به نظر می‌رسد که لیگ عربستان اکنون مایل است هم کیلیان امباپه و هم تصمیم پی‌اس‌جی را با پیشنهاد انتقال آزمایش کند. به گزارش «فوت مرکاتو»، دولت عربستان روند داخلی برای دستیابی به توافق را آغاز کرده و آنها حاضرند پیشنهاد سودآوری به امباپه بدهند. این نشریه گزارش می‌دهد که آنها در نظر دارند امباپه را به تیم الهلال که دولت عربستان سعودی آن را تیم برتر لیگ می‌داند، بکشانند.

الهلال تا اینجای فصل با روبن نِوس از ولوز، کالیدو کولیبالی از چلسی و سرگی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو قرارداد بسته است. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد دستمزد پیشنهادی امباپه ارائه نشده اما می‌توان حدس زد که این معامله شدیداً چشم‌گیر خواهد بود.

انتقال جردن هندرسون به الاتفاق، تیمی که مستقیماً تحت مالکیت دولت عربستان نیست، برایش دستمزد هفتگی ۷۰۰ هزار پوندی به ارمغان آورده. این احتمال وجود دارد که این مبلغ هنگفت در مقابل هر مبلغی که به امباپه پیشنهاد شود ناچیز به نظر برسد.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.