پیش‌فرض ایالات متحده می‌تواند باعث بحران مالی جهانی شود – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1] کنت روگوف، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد، که پیش از این به عنوان اقتصاددان ارشد در صندوق بین المللی پول (IMF) خدمت می کرد، هشدار داده است که عدم پرداخت تعهدات بدهی ایالات متحده می تواند جرقه یک بحران مالی جهانی را ایجاد کند. او هشدار داد: “این یک وضعیت بسیار خطرناک است و ما

کد خبر : 358869
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۳۰
پیش‌فرض ایالات متحده می‌تواند باعث بحران مالی جهانی شود – اخبار اقتصادی بیت کوین

[ad_1]

کنت روگوف، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد، که پیش از این به عنوان اقتصاددان ارشد در صندوق بین المللی پول (IMF) خدمت می کرد، هشدار داده است که عدم پرداخت تعهدات بدهی ایالات متحده می تواند جرقه یک بحران مالی جهانی را ایجاد کند. او هشدار داد: “این یک وضعیت بسیار خطرناک است و ما در آب های ناشناخته هستیم.”

کنت روگف، پروفسور اقتصاد هاروارد در مورد بحران مالی ایالات متحده و بحران مالی جهانی

کنت روگف، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد، در مصاحبه ای با سردبیر ET، سریانا میترا داس، که روز پنجشنبه منتشر شد، دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده، نکول احتمالی ایالات متحده و بحران مالی جهانی به اشتراک گذاشت. Rogoff استاد اقتصاد و Maurits C. Boas کرسی اقتصاد بین الملل در دانشگاه هاروارد است. از سال 2001 تا 2003، او به عنوان اقتصاددان ارشد و مدیر تحقیقات در صندوق بین المللی پول (IMF) خدمت کرد.

از او پرسیده شد که آیا بحران بدهی فعلی ایالات متحده و نکول احتمالی آن می تواند “ریسک های رکود جهانی را بازگرداند.” روگف پاسخ داد:

کاملا. به هر حال خطرات وجود دارد، اما اگر این وضعیت بدتر شود، می تواند یک بحران مالی جهانی ایجاد کند. امیدوارم به این نتیجه نرسد – اما این یک وضعیت بسیار خطرناک است و ما در آب های ناشناخته ای هستیم.

«به طور کلی، زمانی که هزینه های دولت را بررسی می کنید، یک لایحه را در یک زمان در نظر می گیرید. شما تمام جزئیات آن را بررسی می‌کنید و سپس در مورد چگونگی حل آن مذاکره می‌کنید.» او توضیح داد. با این حال، وی تاکید کرد که جمهوری‌خواهان تلاش می‌کنند همه چیز را به یکباره به دست آورند و تاکید کرد که «هیچ کشوری سیاست‌های مالی خود را به این شکل اجرا نمی‌کند».

او هشدار داد: «معمولاً، این مذاکرات نیمه شب حل می‌شود، اما در حال حاضر دو تا سه درصد احتمال دارد که متوجه شویم نکول آمریکا چگونه به نظر می‌رسد.»

چگونه ایالات متحده در گذشته «پیش‌فرض» می‌کرد

روگاف همچنین توضیح داد که ایالات متحده در گذشته “پیش فرض” را انجام داده است، اما “به روشی متفاوت”. یکی از نمونه ها در اوایل دهه 1930 بود که بدهی های آمریکا قبلاً به طلا قابل پرداخت بود. رئیس جمهور فرانکلین روزولت قیمت طلا را از 20 دلار به 35 دلار تغییر داد. پروفسور هاروارد خاطرنشان کرد: «ما در مورد بند طلا نکول کردیم در حالی که بدهی را به دلار پرداخت کردیم، که ارزش بسیار کمتری داشت.

استاد اقتصاد توضیح داد که مثال دیگر «بعد از جنگ انقلاب زمانی که ایالات متحده در حال شکل گیری بود» بود. روگف توضیح داد: «الکساندر همیلتون، وزیر اول خزانه‌داری آمریکا، تنها بخشی از بدهی‌های استعماری موروثی را پرداخت کرد.»

ما اخیراً تورم بالایی نیز داشته‌ایم – بنابراین، اگر دارنده بدهی ایالات متحده هستید، ارزش سهام شما در دو سال گذشته به طور قابل توجهی کاهش یافته است. این یک نوع پیش فرض است زیرا شما انتظار از دست دادن ارزش را نداشتید، اما بسیار کمتر از این وضعیت که مانند مواجهه با یک سیاهچاله است، مخرب است.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا گفته است که «اگر کنگره قبل از آن زمان سقف بدهی را افزایش یا تعلیق نکند، خزانه داری ممکن است نتواند تمام صورت حساب های دولت را تا اول ژوئن پرداخت کند». با این حال، برخی معتقدند که افزایش سقف بدهی مشکل را بدتر می کند، از جمله اقتصاددان پیتر شیف.

مانند یلن، دفتر بودجه کنگره نیز به طور مشابه هشدار داد که دولت ممکن است بدهی خود را در دو هفته اول ژوئن نکول کند. صندوق بین المللی پول هفته گذشته هشدار داد که نکول ایالات متحده “عواقب بسیار جدی” خواهد داشت. در همین حال، رئیس‌جمهور سابق و نامزد ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ دونالد ترامپ از قانون‌گذاران جمهوری‌خواه خواسته است تا در صورتی که دموکرات‌ها با کاهش هزینه‌ها موافقت نکردند، بدهی‌های آمریکا را نکول کنند.

آیا با کنت روگف، استاد اقتصاد دانشگاه هاروارد موافق هستید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.