پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60٪ کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1] بر اساس آمار شمارش معکوس بر اساس میانگین زمان تولید بلاک حدود ده دقیقه، پیشرفت به سمت نصف شدن پاداش بلاک بعدی بیت کوین از 60% فراتر رفته است. با این حال، در حالی که بیشتر ساعت‌های شمارش معکوس نصف‌سازی از میانگین ده دقیقه‌ای استفاده می‌کنند، شمارش معکوس با اعمال اهرم‌کننده‌ترین فواصل بلاک در

کد خبر : 265352
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰:۰۰
پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60٪ کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد – اخبار استخراج بیت کوین

[ad_1]

بر اساس آمار شمارش معکوس بر اساس میانگین زمان تولید بلاک حدود ده دقیقه، پیشرفت به سمت نصف شدن پاداش بلاک بعدی بیت کوین از 60% فراتر رفته است. با این حال، در حالی که بیشتر ساعت‌های شمارش معکوس نصف‌سازی از میانگین ده دقیقه‌ای استفاده می‌کنند، شمارش معکوس با اعمال اهرم‌کننده‌ترین فواصل بلاک در حدود 7:65 دقیقه نشان می‌دهد که نصف شدن ممکن است در سال 2023 رخ دهد.

فواصل بلاک سریعتر نشان می دهد که نصف شدن بیت کوین ممکن است در سال 2023 اتفاق بیفتد

اخیراً در ارتفاع بلوک 757214 که در 5 اکتبر 2022 استخراج شد، هش ریت کل بیت کوین به بالاترین حد خود (ATH) در 321.15 اگزاهش در ثانیه (EH/s) رسید. اخیراً فواصل بلوک‌ها سریع‌تر از حد معمول بوده و کمتر از میانگین ده دقیقه‌ای بوده است.

پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60 درصد کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند که کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد

سرعت یافتن 2016 بلوک در بین تنظیمات سختی، دشواری را تعیین می کند و فواصل بلاک فعلی نشان می دهد که یک پرش سختی بزرگ در کارت ها وجود دارد. اکنون، قبل از افزایش سختی بعدی، هش ریت همچنان به قوت خود باقی مانده است و زمان بلاک در زمان نوشتن حدود 7:65 دقیقه است.

پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60 درصد کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند که کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد
از 7 اکتبر 2022، شبکه بیت کوین بیش از 60 درصد به نصف شدن پاداش بعدی نزدیکتر شده است.

هدف گذاری مجدد دشواری استخراج بعدی برنامه ریزی شده است در تاریخ 10 اکتبر 2022 یا حدوداً انجام شود. اگر زمان بلاک ها حتی پس از هدف گذاری مجدد سریع تر از حد معمول باقی بماند، نصف شدن پاداش بلوک پروتکل می تواند در سال 2023 اتفاق بیفتد. آمارهای bitcoinsensus.com نشان می دهد که در 7 : 65 دقیقه در هر فاصله بلوکی، نصف شدن می تواند در 19 دسامبر 2023 یا حدوداً انجام شود.

Bitcoinsensus.com همچنین زمان نصف شدن را بر اساس قانون متوسط ​​ده دقیقه ای نشان می دهد که نشان می دهد نصف شدن در 1 می 2024 رخ می دهد. اکثر ماشین حساب های شمارش معکوس قانون متوسط ​​ده دقیقه را اعمال می کنند و سایر نقاط داده نشان می دهد که نصف شدن ممکن است در آوریل رخ دهد. 20، 2024.

پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60 درصد کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند که کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد
منبع: bitcoinsensus.com – اسکرین شات گرفته شده در یکشنبه، 9 اکتبر 2022.

در هر صورت، پیشرفت به سمت هاوینگ بعدی هنوز بیش از 60 درصد کامل است و زمانی که این اتفاق بیفتد، پاداش استخراج‌کننده بیت‌کوین از 6.25 بیت کوین به 3.125 بیت کوین پس از نصف شدن کاهش می‌یابد. با وجود سرعت بالا در حال حاضر، ماینرها به راحتی می توانند پس از ثبت افزایش دشواری معنی دار در 10 اکتبر و در صورت پایین ماندن قیمت BTC، سرعت خود را کاهش دهند.

این به نوبه خود تاریخ نصف شدن را به محدوده سال 2024 بازمی گرداند و پس از همه، هنوز بیش از یک سال یارانه بلوک BTC برای استخراج وجود دارد. خیلی چیزها می توانند تغییر کنند. بر اساس یک پست وبلاگ اخیر از مشاوران بلوکس بریج، تغییر سختی و محدوده قیمت پایین می‌تواند به استخراج‌کنندگان بیت‌کوین از دست دادن سود دچار سردرد شود.

درآمد استخراج روزانه بیت کوین در هر PH/s در حال حاضر حدود 80 دلار است. اگر روز دوشنبه سختی 13 درصد افزایش یابد و قیمت بیت کوین در 19.5 هزار دلار باقی بماند، درآمد روزانه به 70 دلار در هر (پتاهاش) PH/s کاهش می یابد. این امر باعث می‌شود که شرکت‌های ماینینگ درآمد روزانه کم‌تری داشته باشند، حتی کمتر از آنچه در تابستان پس از نصف شدن ماه می 2020 شاهد بودیم.»

پست وبلاگ اضافه می کند:

اگر قیمت بیت کوین از سد 20000 دلاری عبور نکند، کسانی که از ماشین‌های نسل قدیمی استفاده می‌کنند یا عملیات استخراج پف کرده‌ای دارند، با دوران سخت‌تری روبرو خواهند شد.

پیشرفت به سمت نصف شدن بیت کوین 60 درصد کامل شده است، Block Times پیشنهاد می کند که کاهش ممکن است در سال آینده اتفاق بیفتد
هشت بلاک چین مختلف انتظار کاهش پاداش یا نصف شدن پاداش را دارند. شبکه ها عبارتند از DASH، BCH، LTC، BSV، ETC، BTC، ZEN و ZEC.

معیارهای نیمه‌سازی Viawallet Viabtc نشان می‌دهد که انتظار می‌رود هشت بلاک چین شاهد نصف شدن پاداش یا آنچه به عنوان «کاهش پاداش» شناخته می‌شود، باشند. Dash انتظار کاهش پاداش را در 20 ژوئن 2023 دارد، زیرا پاداش ها از 2.76 DASH به 2.56 DASH کاهش می یابد. سایر رویدادهای کاهش و نصف شدن پاداش‌ها از زنجیره‌های بلوکی که شامل BCH، BSV، LTC، ETC، ZEC و ZEN هستند، نشات می‌گیرد.

برچسب ها در این داستان

منطقه 20 هزار دلاری، 2024، 3.125 بیت کوین، 6.25 بیت کوین، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، ماینرهای بیت کوین، استخراج بیت کوین، ماشین های استخراج بیت کوین، زمان های بلوک، مشاوره بلوک بریج، استخراج بیت کوین، دسامبر 2023، دشواری، تغییر دشواری، تاریخ نصف کردن، هاشرت ، درآمد کم، شماره 17 هفتگی ماینر، ماینینگ، ماشین های قدیمی

نظر شما در مورد پیشرفت شبکه بیت کوین به سمت نصف شدن بیش از 60 درصد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.