پیش‌بینی یورو – یورو/دلار آمریکا با افزایش قیمت دلار آمریکا به برابری می‌رود

[ad_1] EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل قدرت دلار آمریکا در کنترل جفت های USD. بعید است که داده ها در هفته آینده یورو را تقویت کنند. همه نگاه ها به پاول رئیس فدرال رزرو جمعه آینده است. دلار آمریکا در طیف وسیعی از بازارهای مالی که به آخر هفته می‌روند کنترل کامل دارد،

کد خبر : 244342
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۶
پیش‌بینی یورو – یورو/دلار آمریکا با افزایش قیمت دلار آمریکا به برابری می‌رود

[ad_1]

EUR/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • قدرت دلار آمریکا در کنترل جفت های USD.
  • بعید است که داده ها در هفته آینده یورو را تقویت کنند.
  • همه نگاه ها به پاول رئیس فدرال رزرو جمعه آینده است.

دلار آمریکا در طیف وسیعی از بازارهای مالی که به آخر هفته می‌روند کنترل کامل دارد، زیرا معامله‌گران در نهایت پذیرفتند که چرخش فدرال رزرو به این زودی‌ها اتفاق نخواهد افتاد. بازدهی خزانه داری ایالات متحده همچنان بالاست و قیمت پیشنهادی دارد، در حالی که سبد دلاری ایالات متحده (DXY) در بالاترین حد یک ماه پیش معامله می شود. هنگامی که دلار آمریکا را در برابر یک یورو از نظر ساختاری ضعیف جفت می کنید، نزولی بیشتر برای EUR/USD به عنوان مسیر کمترین مقاومت به نظر می رسد.

EUR/USD بیشتر در مورد مشکلات انرژی و انعطاف پذیری دلار آمریکا اسلاید می کند

مشکل انرژی در اروپا، که در بالا به آن اشاره شد، با تجارت برق آلمان در سال آینده با رکورد جدید 545 یورو در مگاوات ساعت بدتر می شود. دولت آلمان هشدار داد که با افزایش قیمت انرژی و ادامه اختلالات زنجیره تامین، اقتصاد در حال رکود است و چشم انداز تیره و تار است. علاوه بر تاریکی یورو، داده‌های PPI آلمان که اوایل امروز منتشر شد، نشان داد که قیمت کالاها و خدمات فروخته‌شده در بازار عمده‌فروشی به سطوحی بی‌سابقه رسیده است.

برای همه انتشارات و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

تقویم اقتصادی

معامله‌گران خرده‌فروشی همچنان به ساخت موقعیت‌های خرید در یورو/دلار آمریکا ادامه می‌دهند و پوزیشن‌های لانگ خالص بالاتر می‌روند و پوزیشن‌های خالص فروش به شدت کاهش می‌یابند.

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد67.76 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله‌گران لانگ به کوتاه 2.10 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 15.11 درصد و نسبت به هفته گذشته 42.76 درصد افزایش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص فروش نسبت به روز گذشته 10.40 درصد و نسبت به هفته گذشته 27.57 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های یورو/دلار ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند، و ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد تورش تجاری متضاد EUR/USD-نزولی قوی تر.

ارزش برابری EUR/USD بار دیگر افزایش می یابد

EUR/USD در سال جاری به طور خلاصه یک بار برابری را شکسته استو تنظیم فعلی نشان می دهد که نه تنها این سطح دوباره شکسته می شود، بلکه این بار ممکن است این جفت برای مدت بیشتری زیر 1000 باقی بماند. این جفت به چاپ بالا و پایین‌تر ادامه می‌دهد، در حالی که هر سه میانگین متحرک ساده در شکل نزولی پایین‌تر قرار دارند. نشانگر CCI نشان می‌دهد که این جفت به‌شدت بیش از حد فروخته شده است و قبل از اینکه یورو/دلار آمریکا به پایین‌تر از قیمت‌های بعدی برسد، باید آن را شسته شود. هدف اول 0.99523 است که ممکن است قبل از شروع 0.9845 و 0.9610 پشتیبانی زیادی ارائه نکند، سطوحی که آخرین بار در دو دهه پیش مشاهده شده است.

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD – 19 اوت 2022

نمودار قیمت ماهانه EUR/USD

دیدگاه شما در مورد چیست؟ را یورو – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.