پیش‌بینی پوند بریتانیا – با نزدیک شدن به انتشار CPI ایالات متحده، مبارزات GBPUSD ادامه دارد

[ad_1] GBP/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل آخرین عقب نشینی کشش کمی پیدا می کند. CPI سرفصل ایالات متحده با دسته ‘8٪’ شایع شده است. کابل در حال حاضر زندگی سختی پیدا می‌کند و این جفت در یک روند نزولی چند ماهه گیر کرده است. نادر تازه این هفته به مجموعه ای از افت

کد خبر : 176884
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
پیش‌بینی پوند بریتانیا – با نزدیک شدن به انتشار CPI ایالات متحده، مبارزات GBPUSD ادامه دارد

[ad_1]

GBP/USD قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • آخرین عقب نشینی کشش کمی پیدا می کند.
  • CPI سرفصل ایالات متحده با دسته ‘8٪’ شایع شده است.

کابل در حال حاضر زندگی سختی پیدا می‌کند و این جفت در یک روند نزولی چند ماهه گیر کرده است. نادر تازه این هفته به مجموعه ای از افت های پایین ادامه داد، در حالی که ضعف هر گونه بازگشتی در چند ماه گذشته، توالی اوج های پایین تر را دست نخورده نگه داشته است. کابل به یک دوره تثبیت نیاز دارد، در غیر این صورت به پایین ترین سطح خود نیاز دارد و تلاش برای رسیدن به 1.3000 به طور فزاینده ای محتمل به نظر می رسد.

پیش بینی پوند انگلیس (GBPUSD) استرلینگ در مواجهه با سلطه دلار آمریکا درمانده است

فروش دیروز دلار آمریکا ممکن است در اواخر امروز معکوس شود، زمانی که آخرین گزارش تورم ایالات متحده را با صحبت های بازار دریافت کنیم که رقم سرفصل ممکن است بیش از 8٪ باشد. جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید روز گذشته نسبت به افزایش تورم سرفصل هشدار داد که انتظار می رود چاپ ماه گذشته 7.5 درصد به راحتی شکسته شود. تورم آمریکا در حال حاضر به بالاترین حد خود در 40 سال اخیر رسیده است.

پیش‌بینی پوند بریتانیا - با نزدیک شدن به انتشار CPI ایالات متحده، مبارزات GBPUSD ادامه دارد

نمودار روزانه GBPUSD مجموعه‌ای از پایین‌ترین سطح‌های قبلی را نشان می‌دهد که در اوایل این هفته قبل از یک دوره ضعف دلار آمریکا در روز گذشته باعث شد کابل دوباره 1.3100 را به دست آورد. محو شدن جزئی امروز آن حرکت، اعتماد زیادی را به GBPUSD القا نمی کند، به ویژه با انتشار نرخ تورم در ایالات متحده. کابل مقدار بیش از حد فروش (CCI) خود را پاک کرده است، اما اگر بخواهد به سمت بالاتر حرکت کند، به یک دوره تثبیت نیاز دارد. داده های تولید ناخالص داخلی بریتانیا فردا منتشر می شود و یک مطالعه قوی ممکن است به تقویت کابل در سطوح فعلی قبل از تصمیم هفته آینده بانک مرکزی انگلستان برای MPC کمک کند.

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم DailyFX

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 10 مارس 2022

پیش‌بینی پوند بریتانیا - با نزدیک شدن به انتشار CPI ایالات متحده، مبارزات GBPUSD ادامه دارد

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 72.64 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به فروش 2.66 به 1 است. تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به دیروز 1.42 درصد کاهش و نسبت به هفته گذشته 26.04 درصد افزایش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 1.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 29.25 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهند. موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما می دهد بیشتر سوگیری تجاری GBP/USD مختلط است.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ GBP/USD – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.