پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: خنثی مطالعات فصلی که به 20 سال قبل برمی‌گردد نشان می‌دهد که آگوست به طور کلی مثبت است و نیمه دوم ماه بیشترین سود را در طول ماه ایجاد می‌کند.. بازارهای سهام ایالات متحده می توانند در کوتاه مدت به معاملات بالاتری ادامه دهند – حداقل تا زمان

کد خبر : 241724
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد


پیش بینی هفتگی سهام ایالات متحده بنیادی: خنثی

  • مطالعات فصلی که به 20 سال قبل برمی‌گردد نشان می‌دهد که آگوست به طور کلی مثبت است و نیمه دوم ماه بیشترین سود را در طول ماه ایجاد می‌کند..
  • بازارهای سهام ایالات متحده می توانند در کوتاه مدت به معاملات بالاتری ادامه دهند – حداقل تا زمان سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو در اواخر این ماه.
  • این شاخص احساسات مشتری IG پیشنهاد میکند کهسهام ایالات متحده در کوتاه مدت دارای سوگیری متفاوتی هستند.

بررسی هفته سهام ایالات متحده

این یک هفته قوی دیگر برای بازارهای سهام ایالات متحده بود، زیرا کاهش فشار قیمت ها، بر اساس گزارش تورم ژوئیه ایالات متحده، نگرانی ها در مورد ادامه روند افزایش نرخ بهره فدرال رزرو را کاهش داد. S&P 500 ایالات متحده 3.24+ افزایش یافت، Nasdaq 100 آمریکا 2.64++ درصد افزایش یافت، و راسل 2000 با تمرکز بر سرمایه‌های کوچک، 4.95++ را افزایش داد. عقب نشینی ترکیبی در بازدهی کوتاه مدت خزانه داری ایالات متحده و اقدامات نوسانی همچنان در جهش مجدد در سراسر بازارهای سهام ایالات متحده – که رسماً وارد قلمرو بازار صعودی شده است (بیش از 20٪ از پایین ترین سطح) نقش مهمی دارد.

فصلی بودن به سود در بازارهای سهام ایالات متحده کمک می کند

دو هفته اول ماه اوت، مطابق با تمایلات تاریخی، برای بازارهای سهام ایالات متحده افزایش قیمت داشته است. مطالعات فصلی که به 20 سال قبل برمی‌گردد، نشان می‌دهد که ماه اوت به طور کلی مثبت است، به‌ازای داده‌های جمع‌آوری‌شده از EquityClock.com، نیمه دوم ماه بیشترین سود را در طول ماه ایجاد می‌کند.

فصلی بودن S&P 500 ایالات متحده: بازه زمانی روزانه (میانگین 20 ساله) (نمودار 1)

پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

منبع: EquityClock.com

US Nasdaq 100 فصلی: بازه زمانی روزانه (متوسط ​​20 سال) (نمودار 2)

پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

منبع: EquityClock.com

US Russell 2000 فصلی: بازه زمانی روزانه (متوسط ​​20 سال) (نمودار 3)

پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

منبع: EquityClock.com

با ردیابی تولید ناخالص داخلی واقعی ایالات متحده 2.5٪ سالانه که در سه ماهه سوم سال 22 بر اساس ردیاب رشد GDPNow فدرال رزرو آتلانتا، همراه با درآمدهای کلی مثبت (75٪ از شرکت های S&P 500 یک شگفتی EPS مثبت و 70٪ یک شگفتی درآمد مثبت گزارش کرده اند)، براساس FactSet)، دلایلی وجود دارد که باور کنیم بازارهای سهام ایالات متحده می توانند در کوتاه مدت به معاملات بالاتری ادامه دهند – حداقل تا زمان سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول فدرال رزرو در اواخر این ماه.

تقویم اقتصادی هفته پیش رو

چرخش به اواسط ماه اوت نوید یک تقویم اقتصادی شلوغ ایالات متحده را می دهد، اگر نه از نظر حجم انتشار داده های قابل توجه، بلکه از نظر فراوانی داده ها و رویدادها. تنها دو نسخه با رتبه بالا در روزهای آینده وجود دارد، اما با این وجود، تقویم شاهد جریان ثابتی از اطلاعات از دوشنبه تا پنجشنبه است.

– در روز دوشنبه، 15 آگوست، شاخص بازار مسکن NAHB اوت ایالات متحده 30 دقیقه پس از باز شدن بازارهای سهام نقدی ایالات متحده منتشر می شود. ژوئن جریان خالص TIC بلند مدت ایالات متحده در ساعت 20 GMT گزارش خواهد شد.

– روز سه شنبه، 16 آگوست، جولای مجوزهای ساختمانی ایالات متحده و شروع مسکن در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود. ارقام تولید صنعتی ژوئیه ایالات متحده در ساعت 13:15 به وقت گرینویچ اعلام می شود.

– در روز چهارشنبه، 17 اوت، داده های هفتگی درخواست های وام مسکن ایالات متحده در ساعت 11 GMT منتشر می شود. گزارش خرده فروشی ایالات متحده در ژوئیه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ گزارش خواهد شد. موجودی تجاری ژوئن ایالات متحده قرار است در ساعت 14 GMT منتشر شود. دقیقه FOMC ژوئیه در ساعت 18 GMT است. بومن، رئیس فدرال رزرو در ساعت 13:30 به وقت گرینویچ و 18:20 به وقت گرینویچ سخنانی را ارائه خواهد کرد.

– روز پنجشنبه، 18 آگوست، ادعای بیکاری هفتگی ایالات متحده در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر می شود، همانطور که شاخص تولید فدرال رزرو آمریکا در ماه اوت فیلادلفیا منتشر می شود. ژوئیه داده‌های فروش خانه موجود در ایالات متحده و شاخص اصلی انجمن کنفرانس ایالات متحده در ژوئیه در ساعت 14 GMT قرار می‌گیرند. جورج رئیس فدرال رزرو کانزاس سیتی در ساعت 17:20 به وقت گرینویچ سخنرانی خواهد کرد.

قیمت S&P 500 آمریکا در مقابل موقعیت‌یابی غیرتجاری خالص تختخوابی: بازه زمانی روزانه (اوت 2020 تا اوت 2022) (نمودار 4)

پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

بعد، یک نگاه در موقعیت یابی در بازار آتی بر اساس CFTC’s COT داده ها، برای هفته به پایان رسید 9 آگوست دلالان افزایش یافت آنها معاملات آتی S&P 500 آمریکا به 216,439 رسید قراردادها، از 194685 خالص-کوتاه جقراردادهایی که در هفته قبل برگزار شد. موقعیت یابی بیشترین خالص کوتاهی را در طول 52 هفته گذشته و بیشترین خالص کوتاهی از هفته سوم ژوئن 2020 داشته است.

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت S&P 500 ایالات متحده (12 اوت 2022) (نمودار 5)

پیش‌بینی هفتگی بنیادی سهام ایالات متحده: بازار گاوی شکل می‌گیرد

US 500: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد که 35.34 درصد معامله‌گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله‌گران کوتاه به لانگ 1.83 به 1 است. تعداد معامله‌گران در معاملات خالص 1.02 درصد بیشتر از دیروز و 3.28 درصد کمتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران نت-شورت 0.73 درصد بیشتر از دیروز و 10.66 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های 500 ایالات متحده ممکن است به افزایش خود ادامه دهند.

موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری تجاری 500 ایالات متحده را می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.