پیش‌بینی قیمت نقره: در پایین‌ترین حد سالانه

[ad_1] چشم انداز قیمت نقره: یک پرچم خرس در قیمت نقره ممکن است در اطراف 61.8% اصلاح فیبوناچی محدوده پایین / 2021 بالا در سال 2020 شکل بگیرد. یک حرکت بالاتر از 8-EMA روزانه – که از 21 ژوئن اتفاق نیفتاده است – نشان می دهد که بازگشت قابل توجهی در حال وقوع است. با

کد خبر : 232098
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
پیش‌بینی قیمت نقره: در پایین‌ترین حد سالانه

[ad_1]

چشم انداز قیمت نقره:

  • یک پرچم خرس در قیمت نقره ممکن است در اطراف 61.8% اصلاح فیبوناچی محدوده پایین / 2021 بالا در سال 2020 شکل بگیرد.
  • یک حرکت بالاتر از 8-EMA روزانه – که از 21 ژوئن اتفاق نیفتاده است – نشان می دهد که بازگشت قابل توجهی در حال وقوع است.
  • با این حال، rتغییرات شدید در احساسات پیشنهاد می کند که قیمت نقره دارای یک نزولی سوگیری در کوتاه مدت

رکود، بازده واقعی و دلار آمریکا

نگرانی‌های رکود جهانی راه به جایی نمی‌برد، و همچنین سیل افزایش نرخ‌ها توسط بانک‌های مرکزی بزرگ برای مبارزه با بالاترین نرخ‌های تورم چند دهه در اقتصادهای توسعه‌یافته اعمال نمی‌شود. اما هفته گذشته کاهش اندکی دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) ایجاد کرد و بازده واقعی ایالات متحده فعلاً از صعود بازماند. نتیجه خالص دوره ای از آرامش نسبی برای قیمت نقره بوده است که همین هفته گذشته به پایین ترین حد سالانه سقوط کرد. در حالی که ممکن است بدترین وضعیت برای قیمت نقره تمام نشده باشد، احمقانه است که احتمال بهبودی جزئی را قبل از فروش بیشتر نادیده بگیریم.

رابطه قیمت نقره و نوسانات هنوز ضعیف است

هر دو طلا و نقره فلزات گرانبهایی هستند که معمولاً در زمان عدم اطمینان در بازارهای مالی از یک پناهگاه امن برخوردار هستند. در حالی که سایر طبقات دارایی افزایش نوسانات را دوست ندارند (که نشان دهنده عدم اطمینان بیشتر در مورد جریان های نقدی، سود سهام، پرداخت کوپن و غیره است)، فلزات گرانبها تمایل دارند از دوره های نوسان بالاتر با افزایش عدم اطمینان بهره مند شوند. نقره ای درخواست پناهگاه امن یک محیط بی‌ثباتی در سهام ایالات متحده، در کوتاه‌مدت تأثیر چندانی بر قیمت نقره نخواهد داشت.

VIX (نوسانات S&P 500 ایالات متحده) در مقابل تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار قیمت روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 1)

پیش بینی قیمت نقره: پرچم گذاری در پایین ترین سطح سالانه - سطوح برای XAG/USD

نوسانات بازار سهام آمریکا (همانطور که توسط اس اند پی 500 آمریکا نوسان فهرست مطالب، VIX، که ردیابی می کند انتظارات بازار سهام از نوسانات بر اساس گزینه های شاخص S&P 500) در زمان نگارش این گزارش در ساعت 23.30 معامله می شد. همبستگی 5 روزه بین VIX و نقره قیمت ها است 0.00 و همبستگی 20 روزه است -0.18. یک هفته پیش، در 14 جولای، همبستگی 5 روزه 0.84- و همبستگی 20 روزه 0.19- بود.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار روزانه (ژوئیه 2021 تا ژوئیه 2022) (نمودار 2)

پیش بینی قیمت نقره: پرچم گذاری در پایین ترین سطح سالانه - سطوح برای XAG/USD

پس از یک هفته پیش، پایین ترین سطح 2022، قیمت نقره تا حد زیادی به سمتی معامله شده است، نه تلاش قابل توجهی انجام داده و نه واقعاً بازگشتی را ایجاد کرده است. این امکان وجود دارد که یک پرچم خرس در اطراف 61.8٪ اصلاح فیبوناچی از محدوده پایین / 2021 2020 در 18.7064 تشکیل شود. قیمت نقره در زیر بسته روزانه 5-، 8-، 13- و 21-EMA باقی می ماند که به ترتیب نزولی باقی می ماند. هر دو MACD روزانه و روزانه Slow Stochastics شروع به افزایش کرده اند، اما به خوبی زیر خط میانه مربوطه خود باقی می مانند. بسته شدن بالاتر از 8-EMA روزانه – که از 21 ژوئن اتفاق نیفتاده است – اولین نشانه ای است که یک بازگشت قابل توجه تر در حال وقوع است. سقوط به پایین‌تر از 18.1423 هفته گذشته، پائین‌ترین سطح را آغاز می‌کند.

تجزیه و تحلیل فنی قیمت نقره: نمودار هفتگی (نوامبر 2010 تا ژوئیه 2022) (نمودار 3)

پیش بینی قیمت نقره: پرچم گذاری در پایین ترین سطح سالانه - سطوح برای XAG/USD

چشم انداز بلندمدت نزولی باقی می ماند، حتی اگر یک بازگشت کوتاه مدت اتفاق بیفتد. پس از شکستن فیبوناچی اصلاحی 61.8 درصدی محدوده پایین/بالای 2020 در 18.7064، بازگشت قابل توجه تری ممکن است هنوز رخ دهد. سطح بعدی پایین تر، اصلاح فیبوناچی 76.4% در 16.0061 خواهد بود. قیمت نقره کمتر از 4-، 8- و 13-EMA هفتگی است و پاکت EMA به ترتیب نزولی تراز شده است. MACD هفتگی در زیر خط سیگنال خود روند پایین تری دارد، در حالی که Slow Stochastics هفتگی در قلمرو فروش بیش از حد باقی می ماند. این معتقد است که اعتماد به این ایده که مسیر کمترین مقاومت پایین‌تر است، همچنان بالاست.»

شاخص احساسات مشتری IG: پیش بینی قیمت نقره (21 ژوئیه 2022) (نمودار 4)

پیش بینی قیمت نقره: پرچم گذاری در پایین ترین سطح سالانه - سطوح برای XAG/USD

نقره ای: داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 93.30 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به فروش کوتاه 13.92 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 1.20 درصد بیشتر از دیروز و 4.44 درصد بیشتر از هفته گذشته است. تعداد معامله گران خالص-شورت بدون تغییر نسبت به دیروز و 69.92 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت نقره ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

معامله گران نسبت به دیروز و هفته گذشته نسبت به دیروز و هفته گذشته سود خالص بیشتری دارند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف نقره ای-نزولی قوی تر می دهد.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.