پیش‌بینی قیمت طلا – دوبله ممکن است در حال حاضر افزایش بیشتری داشته باشد

قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته است. گزارش تورم ایالات متحده انتشار مهم اقتصادی بعدی است. طلا هفته را تقریباً بدون تغییر نسبت به سطوح پایانی روز جمعه آغاز می کند و قیمت فلز گرانبها در حدود 1775 دلار در هر اونس تغییر می کند. انتشار

کد خبر : 239014
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
پیش‌بینی قیمت طلا – دوبله ممکن است در حال حاضر افزایش بیشتری داشته باشد


قیمت طلا (XAU/USD)، نمودار و تحلیل

  • بازدهی 10 ساله خزانه داری ایالات متحده کاهش یافته است.
  • گزارش تورم ایالات متحده انتشار مهم اقتصادی بعدی است.

طلا هفته را تقریباً بدون تغییر نسبت به سطوح پایانی روز جمعه آغاز می کند و قیمت فلز گرانبها در حدود 1775 دلار در هر اونس تغییر می کند. انتشار بیش از اندازه NFP ایالات متحده در روز جمعه (+ 528 هزار شغل جدید در مقابل انتظارات + 250 هزار نفر) باعث سقوط طلا شد و رشد اخیر فلز گرانبها را در مسیر خود متوقف کرد. طلا بیش از 100 دلار در هر اونس افزوده است. از 21 ژوئیه، زیرا بازدهی خزانه داری ایالات متحده با تاریخ طولانی تر به دلیل نگرانی های فزاینده رکود کاهش یافت. اسپرد بازدهی UST2/10s در حال حاضر در حدود منفی 40 نقطه پایه ذکر شده است، که یک سرنخ قوی از بازار درآمد ثابت است که رکود در راه است، هر تعریفی که استفاده شود.

برای همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

در روز چهارشنبه، آخرین نگاه به تورم ایالات متحده برای ماه جولای منتشر خواهد شد. بر اساس برآوردهای بازار، انتظار می‌رود تورم اصلی سالانه سالانه با 0.2 درصد بالاتر به 6.1 درصد برسد، در حالی که تورم کل 0.4 درصد کمتر و به 8.7 درصد رسیده است.

افزایش اخیر طلا نمی تواند پنهان کند که این فلز گرانبها همچنان در یک روند نزولی نسبت به بالاترین سطح مارس 2022 باقی مانده است. مجموعه ای از اوج ها و پایین ترین سطح ها همچنان پابرجا هستند، در حالی که در کوتاه مدت 1795 دلار در هر اونس. شکستن تورم قبل از ایالات متحده دشوار خواهد بود. حمایت کوتاه مدت 1763 دلار در هر اونس دیده می شود. و 1753 دلار در هر اونس.

نمودار قیمت روزانه طلا – 8 اوت 2022

پیش‌بینی قیمت طلا - دوبله ممکن است در حال حاضر افزایش بیشتری داشته باشد

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد 81.02 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند که نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 4.27 به 1 است. تعداد معامله گران نت لانگ نسبت به روز گذشته 0.17 درصد و نسبت به هفته گذشته 11.23 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 3.29 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.82 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت طلا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد. با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت طلا ممکن است به زودی با وجود این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، به زودی افزایش یابد.

چی است دیدگاه شما در مورد طلا – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.