پیش‌بینی‌های پنج بانک بزرگ به 25 واحد در ثانیه افزایش می‌یابد

[ad_1] بانک نورگز در روز پنجشنبه 3 نوامبر در ساعت 09:00 به وقت گرینویچ تصمیم جدید نرخ بهره را اعلام خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان پنج بانک بزرگ در رابطه با تصمیم بانک مرکزی برای نرخ بهره در آینده است. . قرار است

کد خبر : 275519
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
پیش‌بینی‌های پنج بانک بزرگ به 25 واحد در ثانیه افزایش می‌یابد

[ad_1]

بانک نورگز در روز پنجشنبه 3 نوامبر در ساعت 09:00 به وقت گرینویچ تصمیم جدید نرخ بهره را اعلام خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان پنج بانک بزرگ در رابطه با تصمیم بانک مرکزی برای نرخ بهره در آینده است. . قرار است فرماندار حدود 30 دقیقه پس از اعلام تصمیم نرخ صحبت کند.

انتظار می‌رود که بانک Norges نرخ بهره را 25 واحد افزایش دهد. گزارش بعدی سیاست پولی با پیش‌بینی‌ها و تحلیل‌های جدید در ماه دسامبر منتشر می‌شود.

نوردیا

ما معتقدیم که مطابق با سیگنال بانک مرکزی در جلسه قبلی در ماه سپتامبر، نرخ اصلی از 2.25 درصد به 2.5 درصد افزایش خواهد یافت. در حالی که ما انتظار افزایش 50 واحدی نرخ بهره در ماه نوامبر را نداریم و دیدگاه خود را برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره در دسامبر در نظر داریم، نمی‌توانیم احتمال افزایش 50 واحدی در ثانیه را در ماه آینده کاملاً رد کنیم. اگر بیکاری همچنان در سطوح بسیار پایین باقی بماند، تورم اصلی همچنان در مسیر صعودی شگفت‌زده شود و NOK به طور قابل‌توجهی تضعیف شود، بانک Norges ممکن است احساس کند که باید با قوت بیشتری عمل کند.

دانسک بانک

ما انتظار داریم که Norges Bank به برنامه خود برای افزایش 25 واحدی نرخ بهره پایبند باشد. در حالی که ما به طور کامل افزایش 50 bps را رد نمی کنیم، شانس این را حدود 20٪ کاهش می دهیم. ما همچنین انتظار داریم که بانک سیگنال افزایش بیشتر نرخ را در دسامبر، دوباره 25 واحد در ثانیه، بدهد. از سوی دیگر، ما اکنون شاهد کاهش شدید رشد اقتصادی هستیم، در حالی که نرخ بیکاری نیز اکنون شروع به افزایش کرده است، و بنابراین انتظار داریم بانک Norges پس از نشست دسامبر متوقف شود.

ING

«بانک مرکزی نروژ با انتخاب افزایش چندگانه 50 واحدی نرخ بهره در طول تابستان، اشاره کرد که می‌تواند برای چند حرکت آخر خود، سرعت را به 25 واحد در ثانیه کاهش دهد. سوال این است که آیا در عوض تصمیم می گیرد به سفت کردن بار از جلو ادامه دهد یا خیر، و ما فکر می کنیم که این کار را خواهد کرد. انتظارات بالاتر نرخ بهره در خارج از کشور و یک غافلگیری بزرگ دیگر در مورد تورم نشان می دهد که باید منتظر افزایش 50 واحدی دیگر در روز پنجشنبه باشیم. با این حال، این امر بانک مرکزی را به پایان چرخه پیاده‌روی خود نزدیک می‌کند و ما در حال بررسی یک (یا شاید دو) حرکت 25 واحدی در ثانیه قبل از توقف آن هستیم.»

TDS

ما فکر می‌کنیم که بانک نورگز دستورالعمل‌های جلسه گذشته را دنبال خواهد کرد و علیرغم غافلگیری قابل توجه صعودی نسبت به آخرین تورم و بهبود رشد، 25 واحد در ثانیه افزایش خواهد یافت. در عوض، ما انتظار داریم که بانک همچنان به این سیگنال‌ها ادامه دهد که به داده‌های دریافتی پاسخ می‌دهد و درها را برای افزایش 50 واحدی در ثانیه در دسامبر باز نگه دارد.»

Swedbank

“انتظار ما این است که Norges Bank کمپین پیاده روی خود را با 3.00٪ تا پایان امسال به پایان برساند و از نرخ های پیاده روی در سال آینده خودداری کند. ما انتظار داریم 50 bps در نشست در نوامبر و 25 bps در دسامبر افزایش یابد. ما انتظار داریم که Norges Bank کاهش نرخ بهره را در سپتامبر 2023 آغاز کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.