پیش‌بینی‌های هشت بانک بزرگ، فروش واحد خودرو باعث پیشرفت می‌شود

[ad_1] اشتراک گذاری: اداره سرشماری ایالات متحده گزارش خرده فروشی آوریل را در روز سه شنبه، 16 مه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان هشت بانک بزرگ در مورد داده های آینده وجود دارد. انتظار

کد خبر : 359451
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
پیش‌بینی‌های هشت بانک بزرگ، فروش واحد خودرو باعث پیشرفت می‌شود

[ad_1]


اشتراک گذاری:

اداره سرشماری ایالات متحده گزارش خرده فروشی آوریل را در روز سه شنبه، 16 مه در ساعت 12:30 به وقت گرینویچ منتشر خواهد کرد و با نزدیک شدن به زمان انتشار، در اینجا پیش بینی های اقتصاددانان و محققان هشت بانک بزرگ در مورد داده های آینده وجود دارد.

انتظار می‌رود فروش خرده‌فروشی در ایالات متحده 0.7٪ ماه به ماه افزایش یابد در حالی که در مارس – 0.6٪ (-1.0٪ بود). در همین حال، پیش‌بینی می‌شود فروش خودروهای خارجی 0.4% در ماه مارس در مقابل 0.4% بازبینی شده (0.8-%) در ماه مارس باشد. انتظار می‌رود که گروه کنترلی که برای محاسبات تولید ناخالص داخلی استفاده می‌شود، 0.3% در مقابل 0.3-% در ماه مارس باشد.

Commerzbank

ارقام خرده‌فروشی در ماه آوریل اکنون اولین نشانه‌ها را نشان می‌دهد که آیا مصرف‌کنندگان به‌هرحال کم‌کم شده‌اند یا خیر. با این حال، به احتمال زیاد دوباره انتظار افزایش مناسبی را داریم. پیش‌بینی می‌کنیم فروش خرده‌فروشی 0.7 درصد افزایش یابد. با این حال، بخشی از افزایش قیمت نشان دهنده افزایش قیمت بنزین است که باعث افزایش فروش اسمی در پمپ بنزین ها می شود.

TDS

ما انتظار داریم که فروش خرده‌فروشی در ماه آوریل پس از افت 0.6 درصدی ماه مارس با 1.0 درصد رشد قوی افزایش یابد. فروش خودرو احتمالاً یک محرک کلیدی و همچنین فروش در پمپ بنزین ها خواهد بود. نکته مهم این است که فروش گروه کنترل احتمالا پس از دو دوره عقب نشینی متوالی در فوریه-مارس بهبود یافته است، زیرا به نظر می رسد فروش آنلاین متوقف شده است. ما همچنین به دنبال فروش در کافه‌ها/رستوران‌ها هستیم تا با سرعتی سریع گسترش پیدا کنیم.»

اقتصاد RBC

ما انتظار داریم که فروش خرده فروشی ایالات متحده در ماه آوریل 0.5 درصد افزایش یابد که ناشی از افزایش فروش خودروهای واحد است.

NBF

«نمایندگان خودرو احتمالاً نقش مهمی در تعداد تیترها داشته اند، زیرا فروش خودرو در طول ماه افزایش یافته است. افزایش دریافتی پمپ بنزین نیز احتمالاً رخ داده است که منعکس کننده قیمت بالاتر پمپ است. در مجموع، فروش سرفصل ها می توانست 1.5 درصد پیشرفت کند. خرج کردن بر روی اقلامی غیر از وسایل نقلیه نیز می‌توانست افزایش یابد، البته با سرعت کمتر.

CIBC

مصرف کنندگان محتاط بودند که کیف پول خود را در پایان سه ماهه اول به روی خرده فروشان باز کنند، اما جهش در فروش خودروهای واحد در آوریل نشان می دهد که سه ماهه دوم می توانست با پایه محکم تری آغاز شود و فروش خرده فروشی احتمالاً تا 0.9 درصد افزایش یابد. . قیمت های بالاتر بنزین نیز می توانست به افزایش قیمت اسمی کمک کند. در گروه کنترل، که خودروها، بنزین، رستوران‌ها و مصالح ساختمانی را در بر نمی‌گیرد و مستقیم‌تر به مصرف کالاهای غیرخودرو در تولید ناخالص داخلی می‌پردازد، فروش می‌توانست 0.3 درصد افزایش یابد که منعکس کننده قدرت در دستمزد و رشد شغل است. ما کمی فراتر از اجماع هستیم که می‌تواند برای اوراق قرضه کمی نزولی باشد.»

ولز فارگو

برای ماه آوریل، ما انتظار داریم که فروش خرده فروشی 1.0٪ افزایش یابد، در حالی که خرده فروشی های ex-autos 0.5٪ افزایش یافته است. داده‌های فروش خودرو گزارش‌های جداگانه نشان می‌دهد که یک ماه قوی دیگر برای فروش وجود دارد و درآمدها به طور گسترده‌تری در مسیر پایدار نگه داشتن هزینه‌ها، حداقل در کوتاه‌مدت، به دلیل بازار کار قوی تاریخی هستند.

بانک دویچه

ما انتظار داریم که تیتر در ماه آوریل +0.7٪ چاپ شود، از -0.6٪ قبل، یا +0.5٪ در مقابل -0.4٪ در خودروهای قبلی. تیتر احتمالاً با فروش قوی خودرو در ماه تقویت خواهد شد. افزایش فروش خودروهای بدون خودرو احتمالاً مربوط به قیمت بنزین است و ما انتظار داریم که میزان کنترل خرده‌فروشی ثابت باشد (ونسان در برابر -0.3٪) که ورودی مستقیم به تولید ناخالص داخلی برای مخارج کالا است. بنابراین مصرف احتمالاً پس از شروع قوی سال کاهش می یابد.

سیتی

ما انتظار داریم 0.8 درصد رشد ماهانه در کل خرده‌فروشی در ماه آوریل افزایش یابد و بدون احتساب خودرو و گاز، انتظار یک رشد متوسط ​​0.3 درصدی را در ماه آوریل داشته باشیم. فروش خرده فروشی گروه کنترل نیز باید به میزان متوسط ​​0.5 درصد افزایش یابد. خرده‌فروشی‌های آوریل با کاهش هزینه‌های واقعی کالا مطابقت دارد زیرا تقاضا در کوتاه‌مدت کم می‌ماند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.