پیشاهنگی برای آینده: فناوری و جنبش پیشاهنگی

[ad_1] سلام به همه! نام من Mihajlo است و در شش ماه گذشته به عنوان بخشی از من کمک هزینه میلیاردی بعدی، من برای آوردن مزایای Web3 به جنبش جهانی پیشاهنگی کار کرده ام. من که در دهه 90 در صربستان بزرگ شدم، اثرات مخربی را که جنگ ها و تحریم ها می تواند بر

کد خبر : 353585
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
پیشاهنگی برای آینده: فناوری و جنبش پیشاهنگی

[ad_1]

سلام به همه! نام من Mihajlo است و در شش ماه گذشته به عنوان بخشی از من کمک هزینه میلیاردی بعدی، من برای آوردن مزایای Web3 به جنبش جهانی پیشاهنگی کار کرده ام.

من که در دهه 90 در صربستان بزرگ شدم، اثرات مخربی را که جنگ ها و تحریم ها می تواند بر جوانان داشته باشد، از نزدیک تجربه کردم. فرصت های زیادی برای یافتن الگوهای خوب یا همسالان حامی وجود نداشت. در چنین محیطی، برای جوانان آسان است که گرفتار باندها یا فعالیت های مجرمانه شوند. می‌توانم بگویم به دلیل فناوری و جنبش پیشاهنگی است که توانستم از رد کردن مسیر اشتباه اجتناب کنم.

در سال 96 جستجو کردم “Izviđači” (به زبان صربی به معنای «پیشاهنگ») در یاهو، و به طور تصادفی به یکی از اولین گروه های پیشاهنگی در جهان که وب سایت خود را دارد، برخوردم. یکی از اعضا وب سایت را به عنوان یک پروژه دانشگاهی در اوایل همان سال ایجاد کرده بود. پیدا کردن آن وب سایت جایی بود که سفر من آغاز شد. به سرعت از طریق 27 سال ماجراجویی، یادگیری، داوطلبانه، و مشارکت حرفه ای – و اکنون من برای سازمان جهانی جنبش پیشاهنگی (WOSM)یک جامعه جهانی پر جنب و جوش، که نماینده بیش از 57 میلیون پیشاهنگ در بیش از 170 سازمان ملی پیشاهنگی است.

یک جنبش غیر متمرکز

جنبش پیشاهنگی غیرمتمرکز است و هر فصل مهارت‌ها و اهداف منحصربه‌فرد خود را به یک جامعه مردمی می‌آورد که بر پرورش محیطی از یادگیری، رشد شخصی و احترام متقابل متمرکز است. پیشاهنگان از یک چارچوب کلی و اصول راهنما پیروی می کنند که مورد توافق همه اعضای سازمان جهانی است، اما در نحوه اجرای پروژه ها و ابتکارات خود استقلال دارند.

در پیشاهنگی، ما معتقدیم که آموزش کلیدی برای تبدیل جهان به مکانی بهتر برای زندگی است و فناوری یکی از قدرتمندترین ابزار برای آموزش است. از سال 1957، پیشاهنگان در سراسر جهان در “Jamboree on the air” – یک گردهمایی از راه دور از پیشاهنگانی که بر روی مهارت های عملیات رادیویی آماتور کار می کنند، شرکت کرده اند. اخیراً، پیشاهنگان در سراسر جهان به “جامبوری در اینترنت” – نسل بعدی رویدادهای پیشاهنگی جهانی که توسط فناوری تسهیل می شود.

در زمان من با WOSM، آزمایش جنبش پیشاهنگی را با اینترنت اولیه تماشا کردم و سپس به آن کمک کردم تا به وب 2.0 انتقال یابد. امروزه، پیشاهنگان یک حضور آنلاین و پلتفرم کامل دارند که می‌تواند در سراسر جهان برای هماهنگی و مشارکت در ابتکارات جهانی، پیگیری فصل‌های محلی و برقراری ارتباط با جنبش جهانی مورد استفاده قرار گیرد. من هیجان زده هستم که بگویم اکنون زمان آن رسیده است که پیشاهنگان به وب 3.0 ارتقاء دهند!

کمک هزینه میلیاردی بعدی من

اولین کار من به عنوان یک میلیارد نفر دیگر، ایجاد محتوای آموزشی برای پیشاهنگان در زمینه اصول وب 3 بود: ما در مورد اینکه بلاک چین چیست، چگونه می توان از آن استفاده کرد و اهمیت رمزگذاری برای ایمن ماندن آنلاین صحبت کردیم. من میزبان دو جلسه در “Jamboree on the Internet” بودم و به عنوان مدرکی برای شرکت در این رویداد، شرکت کنندگان را تشویق کردم. برای بریدن اولین نشان جهانی پیشاهنگی NFT با استفاده از POAP.

دیجیتالی کردن نشان‌های پیشاهنگی یک مورد استفاده بسیار واضح برای ما است و ما برای باز کردن و جمع‌آوری نشان‌های مبتنی بر بلاک چین کار خواهیم کرد. اما پتانسیل بسیار بیشتری برای نوآوری در دنیای Web3 برای جنبش پیشاهنگی وجود دارد. مکانیسم‌های جدید برای رأی‌گیری و حکمرانی می‌تواند به پیشاهنگان در سراسر جهان اجازه دهد تا هماهنگی مؤثرتری در ابتکارات بزرگ داشته باشند. یک برنامه درسی جستجوی جهانی برای Web3 می تواند به میلیون ها جوان کمک کند تا یاد بگیرند که چگونه ایمن دارایی های دیجیتال را نگه دارند و از آنها استفاده کنند. یک کیف پول جهانی پیشاهنگی می‌تواند پیشاهنگان را در سفر یادگیری خود راهنمایی و پاداش دهد و به بخش‌های محلی اجازه دهد چالش‌ها و نشان‌های خود را ایجاد و به یک جامعه جهانی صادر کنند.

پاسپورت پیشاهنگ

اگرچه این سفر با دیدن پتانسیل های استفاده نشده NFT ها و نشان های دیجیتال آغاز شد، دنیای وب 3.0 قلمرو بزرگی است — و من می خواستم مسیری را ترسیم کنم که عاقلانه به سمت اهداف بلندمدت پیشاهنگی حرکت کند. نشان های پیشاهنگ نشانه هایی از رشد و موفقیت شخصی است که یک پیشاهنگ با خود می برد. آن‌ها به حمایت و تعریف هویت یک پیشاهنگ کمک می‌کنند، و به‌عنوان «نشان‌های مقید به روح» که به سفر یک فرد واقعی در زندگی و پیشاهنگی متصل است، عمل می‌کنند. نشان‌های دیجیتال بخش بزرگی از تصویر هستند، اما چیزی که ما واقعاً به آن نیاز داریم یک است سیستم هویت که با نشان های دیجیتال، توکن ها و هر چیز دیگری که پیشاهنگان ممکن است در آینده به آن نیاز داشته باشند، سازگار است.

ما اکنون در حال آماده شدن برای ساختن اولین لایه بنیادی چشم انداز World Scouting Web3: The Scout’s Passport هستیم. به عنوان یک سیستم هویت، پاسپورت پیشاهنگی با انواع سیستم های Web3 سازگار است و به جنبش پیشاهنگی اجازه می دهد تا یک لایه هویت برای نشان ها، نشانه ها، امضاها، پیام ها و غیره داشته باشد. به ویژه، هویت پیشاهنگی که دارای Web3 فعال است می تواند امکان بازیابی اجتماعی قوی‌تری را برای پیشاهنگان فراهم می‌آورد، به ما امکان می‌دهد با خیال راحت گروه‌های جستجوگر DAO ایجاد کنیم، روش‌های جدید تأمین مالی جمعی و حکومت را کشف کنیم، و البته امکان‌های بی‌نهایت NFT و نشان‌ها یا گواهی‌های دیجیتال را باز کنیم. مهمتر از همه، توسعه یک ماژول کیف پول ویژه برای پیشاهنگان ما را قادر می سازد تا جریان های کاربری و حفاظت از حساب را به طور خاص برای جوانان ایجاد کنیم، یک جمعیت مهم که اغلب در نرم افزار کیف پول مصرف کننده در نظر گرفته نمی شود.

مانند همه ابتکارات در جنبش پیشاهنگی، ما از پایه کار می کنیم. توسعه پاسپورت پیشاهنگی دارای یک سیستم پشتیبانی پایدار و مشارکت‌های مبتنی بر جامعه از بسیاری از پیشاهنگانی است که قبلاً در Web3 شرکت داشتند. کیف پول Scouts منبع باز خواهد بود و به هر کسی اجازه می‌دهد هم در ماژول‌های پلتفرم هویت ما مشارکت کند و هم از آنها بهره‌مند شود. ما امیدواریم که MVP کیف پول جهانی پیشاهنگی را به موقع آماده کنیم مسابقات جهانی پیشاهنگی جامبوری در ماه اوت امسال در کره جنوبی برگزار می شود، که 45000 پیشاهنگ را از سراسر جهان گرد هم می آورد.

حرکت رو به جلو

همانطور که به این سفر هیجان انگیز ادامه می دهم، در حال کار بر روی اجرای یک چارچوب فنی برای مجموعه ای از ابتکارات آموزشی اولیه جهانی پیشاهنگی هستم و پیشاهنگان برای اهداف توسعه پایدار نشان‌هایی بر اساس اعتبارنامه‌های تایید شده که سپس در ماژول کیف پول Scout ذخیره می‌شوند. من فکر می‌کنم که فناوری ابزار قدرتمندی برای ایجاد یک جامعه قدرتمند است و با این چارچوب می‌توانیم شروع به ساختن آینده روشن‌تری برای پیشاهنگان در سراسر جهان کنیم.

خوشحالم که پیشرفت و تجربیاتم را با شما به اشتراک می گذارم و امیدوارم دیگران را ترغیب کنم تا پتانسیل فناوری بلاک چین و وب 3 را در جوامع خود کشف کنند. بیایید با هم این سفر را آغاز کنیم و ببینیم که ما را به کجا می برد!

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد پروژه من و به روز ماندن در مورد پیشرفت من هستید، در صورت تمایل با من در ارتباط باشید توییتر یا لینکدین

سازمان جهانی جنبش پیشاهنگی (WOSM) یک جامعه جهانی پر جنب و جوش است که بیش از 57 میلیون پیشاهنگ را در بیش از 170 سازمان ملی پیشاهنگی نمایندگی می کند. WOSM به عنوان یکی از بزرگترین جنبش‌های جوانان در جهان، نقش مهمی در شکل‌دهی به زندگی جوانان، پرورش ارزش‌های رهبری، خدمات اجتماعی و مراقبت از محیط‌زیست ایفا می‌کند.

یادداشتی از Team Next Billion: از امروز، برنامه ها اکنون هستند بسته برای گروه شماره 3 کمک هزینه میلیاردی بعدی. مایلیم از همه کسانی که درخواست کردند تشکر کنیم و در هفته های آینده با همه متقاضیان تصمیم گیری خواهیم کرد.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.