پیروزی آسان مادریدی‌ها/میلان و رئال نصف راه صعود را رفتند

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین و آخرین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو بازی همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رئال مادرید و میلان دست پر میدان را ترک کردند. در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید،

کد خبر : 344886
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱:۱۲
پیروزی آسان مادریدی‌ها/میلان و رئال نصف راه صعود را رفتند

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در دومین و آخرین شب از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب دو بازی همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های رئال مادرید و میلان دست پر میدان را ترک کردند.

در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، رئال که میزبان چلسی بود، میهمان انگلیسی‌اش را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. در این بازی که چلسی از دقیقه 59 با اخراج بن چیلول 10 نفره شده بود، کریم بنزما کاپیتان کهکشانی‌ها در دقیقه 22 با پاس وینیسیوس جونیور دروازه تیم میهمان را گشود. در دقیقه 74، وینیسیوس باز هم در نقش سازنده گل ظاهر شد و این بار مسبب گلزنی مارکو آسنسیو شد. به این ترتیب کهکشانی‌ها با کسب اندوخته‌ای ارزشمند برابر حریف بحران‌زده خود یک قدم دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی‌شان نزدیک شدند.

در بازی همزمان اما میلان با حداقل اختلاف و با نتیجه یک بر صفر موفق شد دوئل تمام ایتالیایی‌اش برابر ناپولی را در ورزشگاه سن‌سیرو ببرد.

اسماعیل بن‌ناصر در دقیقه 40 تنها گل این بازی را زد. اخراج آندره آنگسیا در دقیقه 75 از ناپولی دیگر اتفاق مهم این بازی بود که کار شاگردان لوچانو اسپالتی برای فرار از دومین شکست متوالی برابر روسونری بعد باخت سنگین چند هفته اخیر در سری A را سخت کرد.

دور برگشت بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته آینده برگزار می‌شود که در روز نخست (سه‌شنبه) چلسی میزبان رئال مادرید و ناپولی پذیرای میلان است و یک روز بعد، بایرن مونیخ و منچسترسیتی در مونیخ با هم روبه‌رو می‌شوند و بنفیکا میهمان اینتر خواهد بود.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.