پیتر شیف هشدار می دهد که ایالات متحده با یک “بحران مالی عظیم” مواجه است، اقتصاددان انتظار مشکلات بسیار بزرگتر از سال 2008 را دارد “وقتی پیش فرض ها شروع می شوند” – اقتصاد بیت کوین نیوز

پیتر شیف، اقتصاددان و مشکل طلا، معمولاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، و شیف هفته گذشته طی مصاحبه‌ای توضیح داد که معتقد است ایالات متحده با بحران مالی بدتر از «رکود بزرگ» در سال 2008 مواجه خواهد شد. شیف توضیح می دهد که ایالات متحده بدهی بسیار بیشتری نسبت به آن زمان دارد، و اصرار

کد خبر : 242191
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
پیتر شیف هشدار می دهد که ایالات متحده با یک “بحران مالی عظیم” مواجه است، اقتصاددان انتظار مشکلات بسیار بزرگتر از سال 2008 را دارد “وقتی پیش فرض ها شروع می شوند” – اقتصاد بیت کوین نیوز


پیتر شیف، اقتصاددان و مشکل طلا، معمولاً حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، و شیف هفته گذشته طی مصاحبه‌ای توضیح داد که معتقد است ایالات متحده با بحران مالی بدتر از «رکود بزرگ» در سال 2008 مواجه خواهد شد. شیف توضیح می دهد که ایالات متحده بدهی بسیار بیشتری نسبت به آن زمان دارد، و اصرار دارد که رکود اقتصادی آمریکا “با شروع نکول ها یک بحران بسیار بزرگتر خواهد بود.”

استراتژیست ارشد بازار در Euro Pacific Asset Management می گوید که کاهش تورم ایالات متحده “فقط موقتی” است.

در حالی که پیتر شیف توضیح داد که بانک یورو پاسیفیک خود را منحل خواهد کرد، این اقتصاددان با مجری و تهیه کننده کیتکو نیوز، دیوید لین، به بحث درباره اقتصاد آمریکا نشست. شیف یک روز قبل از صحبت با لین توضیح داد که اگرچه تورم ظاهراً در حال کاهش است، او معتقد است که این روند ادامه نخواهد داشت. شیف: سرمایه گذاران به طور متناقضی دلار می فروشند و طلا را با افزایش کمتر از حد انتظار در ماه جولای CPI می خرند، زیرا فکر می کنند فدرال رزرو سیاست کمتر تهاجمی اتخاذ خواهد کرد. گفت در توییتر. آنها حق دارند دلار بفروشند و طلا بخرند، اما به دلایل اشتباه. کاهش تورم موقتی است.»

شیف در حین صحبت در برنامه کیتکو نیوز با جزئیات بیشتری توضیح داد که چرا فکر می کند رکود اقتصادی آمریکا زشت تر از رکود اقتصادی سال 2008 خواهد بود. شیف می گوید اگر فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه دهد، بحران مالی اجتناب ناپذیر است. حشره طلا و اقتصاددان تاکید کرد: «2008 درباره بدهی بد بود. این در مورد مردم بود که پول قرض می کردند و نمی توانستند آن را پس بدهند. وثیقه وام ها خوب نبود چون املاک بود و قیمت ها پایین آمد. خب، ما اکنون بدهی‌های بسیار بیشتری نسبت به سال 2008 داریم… و بنابراین، زمانی که بدهی‌ها شروع شود، این یک بحران بسیار بزرگ‌تر خواهد بود.»

شیف خاطرنشان کرد، با این حال، این بار، غول های مالی آمریکا نجات نخواهند یافت. این کارشناس اقتصادی خاطرنشان کرد:

زمانی که آنها شکست بخورند، اوضاع بسیار بدتر خواهد شد، مگر اینکه تورم بسیار بالا باشد و فدرال رزرو با تورم مبارزه کند. TARP 2.0 وجود ندارد. همه این بانک ها باید اجازه ورشکستگی داشته باشند.

شیف می‌گوید تورم ایالات متحده «سال‌ها و سال‌ها و احتمالاً باقی‌مانده این دهه خواهد بود»

اظهارات شیف به دنبال گزارش دفتر آمار کار ایالات متحده در ماه جولای شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) است که نشان دهنده افزایش 8.5 درصدی نسبت به سال گذشته است. پس از گزارش CPI، جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، زمانی که گفت اقتصاد آمریکا در ماه ژوئیه تورم صفر درصدی داشت، مورد انتقاد شدید قرار گرفت. اظهارات بایدن به دنبال تلاش دولت آمریکا برای بازتعریف تعریف فنی کلمه «رکود» بود. شیف به مجری برنامه کیتکو گفت: «اگر به CPI رسمی اعتقاد دارید، پس قیمت‌ها، که در حال حاضر بسیار بالا بوده‌اند، در ماه جولای بیشتر نشده‌اند. شیف افزود:

فکر نمی‌کنم این چیزی برای جشن گرفتن باشد… اینطور نیست که مصرف‌کنندگان واقعاً از کاهش قیمت‌ها راحت شوند. در ذهن من شکی نیست که به عددی بالاتر از 9.1 درصد خواهیم رسید. ما به هیچ وجه با این مشکل تورم به پایان نرسیده ایم. قرار است سال‌ها و سال‌ها، و احتمالاً باقیمانده این دهه و سپس چند سال، اینجا باشد.

تفسیر شیف در مورد اعداد رسمی CPI به دنبال پست منتشر شده در schiffgold.com در همان روز است که ادعا می کند محاسبه CPI اداره آمار کار از یک فرمول دولتی استفاده می کند که افزایش واقعی قیمت ها را کمتر نشان می دهد. علاوه بر این، آمار نمودارهای تورم جایگزین shadowstats.com نشان می دهد که تورم بسیار بالاتر از گزارش های رسمی است.

معیارهای شاخص Truflation همچنین نشان دهنده نرخ تورم بسیار بالاتر از CPI است، با داده های 14 اوت در 9.41%. در طول مصاحبه شیف با لین، این اقتصاددان گفت که انتظار دارد یک “بحران مالی عظیم” و مشکلات عمده ای در مورد دلار آمریکا ایجاد شود. وقتی دلار سقوط می کند، او انتظار دارد که ارزش طلا و نقره سر به فلک بکشد.

شیف در پایان گفت: «دلار تا کنون، در مراحل اولیه این تورم بزرگ، افزایش یافته است، زیرا سرمایه گذاران در مورد توانایی فدرال رزرو برای مهار تورم و بازگرداندن آن به 2 درصد توهم دارند.» زمانی که آنها متوجه واقعیت شدند، تورم به طور نامحدودی بیش از 2 درصد خواهد بود، سپس دلار از کف خواهد رفت و سپس طلا و نقره از سقف عبور خواهند کرد.

برچسب ها در این داستان

2008، 2008 بحران مالی، 8.5٪، 9.1 درصد، 9.1٪، شاخص قیمت مصرف کننده، CPI، رکود، اکونومیست، مدیریت دارایی یورو پاسیفیک، بانک یورو پاسیفیک، بحران مالی، پیش بینی ها، طلا، اشکال طلا، رکود بزرگ، جو بایدن، داده های کلان اقتصاد، پیتر شیف، پیش بینی ها، رکود، shadowstats.com، نقره، شاخص تروفلاسیون، اداره آمار کار ایالات متحده، اقتصاد ایالات متحده، دولت ایالات متحده، تورم ایالات متحده، رئیس جمهور ایالات متحده، کاخ سفید

نظر شما در مورد نظرات و پیش بینی های اقتصادی پیتر شیف چیست؟ به نظر شما پیش بینی های شیف درست است یا فکر می کنید او اشتباه خواهد کرد؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.