پیتر شیف می گوید که بحران بانکی تمام نشده است، بحران مالی بسیار بدتر در راه است – هشدار درباره رکود “عظیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که بحران بانکی کنونی اوج یک بحران مالی بسیار بدتر است. او تاکید کرد: «اگر بخواهید آن را رد کنید، خیلی بدتر خواهد شد. او با اشاره به پیش بینی رکود فدرال رزرو هشدار داد: «به طور معمول فدرال رزرو رکودی را پیش بینی نمی کند. بنابراین اگر

کد خبر : 345499
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
پیتر شیف می گوید که بحران بانکی تمام نشده است، بحران مالی بسیار بدتر در راه است – هشدار درباره رکود “عظیم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که بحران بانکی کنونی اوج یک بحران مالی بسیار بدتر است. او تاکید کرد: «اگر بخواهید آن را رد کنید، خیلی بدتر خواهد شد. او با اشاره به پیش بینی رکود فدرال رزرو هشدار داد: «به طور معمول فدرال رزرو رکودی را پیش بینی نمی کند. بنابراین اگر آنها واقعاً بتوانند این یکی را ببینند، احتمالاً به این معنی است که عظیم خواهد بود.»

پیتر شیف در مورد بحران بانکی، بحران مالی و رکود

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره طلا در مصاحبه اخیر خود در Trader TV Live هشدار داد که بحران بانکی فعلی تمام نشده است و بحران مالی بسیار بدتری در پی خواهد داشت.

شیف توضیح داد که «همه در مورد یک بحران بانکی صحبت کرده‌اند» اما «هیچ‌کس نمی‌خواهد از آن به عنوان یک بحران مالی یاد کند». او فریاد زد: «نه! این یک بحران مالی است. بحران مالی 2008 نیز یک بحران بانکی بود، مگر اینکه مردم فراموش کنند این بانک‌ها بودند که در حال ورشکستگی بودند. این کارشناس اقتصادی تاکید کرد:

این نقطه اوج بحران است. اگر بخواهید آن را رد کنید، خیلی بدتر می شود.

او بحران کنونی را با بحران وام مسکن ارزان قیمت مقایسه کرد و خاطرنشان کرد که فدرال رزرو می‌گوید: «این فقط چند بانک است. فقط بانک سیلیکون ولی یا بانک امضا یا بانک دیگر شکست خورده است. این مانند زمانی است که انفجار subprime برای اولین بار اتفاق افتاد، هیچ کس نمی خواست بپذیرد که این یک بحران وام مسکن است. آنها فقط گفتند: “اوه، این فقط شامل این تعداد انگشت شماری از وام های مسکن است.” نگران نباشید، چیزی برای دیدن اینجا وجود ندارد، چیز مهمی نیست، فقط در همان لحظه منفجر می شود… این دقیقاً همان چیزی است که آنها اکنون می گویند: “این چیزی نیست، چیز مهمی نیست.” با این حال، شیف استدلال کرد:

این یک معامله بزرگ است. چیزی نیست.

شیف در مورد احتمال ورشکستگی بانک های بزرگ گفت: «این بانک ها نیز ورشکسته هستند. فقط آن‌قدر بزرگ هستند که نمی‌توانند شکست بخورند، بنابراین ما به آنها اجازه نمی‌دهیم، اما این بدان معناست که باید پول زیادی چاپ کنیم تا از شکست آنها جلوگیری کنیم.» با این وجود، او هشدار داد که دولت فدرال که سپرده گذاران بانک سیلیکون ولی و بانک امضاء را نجات می دهد، اما نه بانک های کوچکتر، «این بانک های کوچک را تحت تأثیر قرار می دهد» و تأکید کرد: «این مشکل بزرگی ایجاد می کند».

شیف در توضیح صورتجلسه فدرال رزرو که روز چهارشنبه منتشر شد، در توییتی نوشت: «طبق دقایق اخیر، فدرال رزرو دیگر انتظار یک فرود نرم نیست، بلکه یک رکود خفیف را انتظار دارد. چه چیزی باعث می شود فدرال رزرو فکر کند که رکود اقتصادی خفیف خواهد بود؟ او ادامه داد:

به طور معمول فدرال رزرو رکود اقتصادی را پیش بینی نمی کند. بنابراین اگر آنها واقعاً بتوانند این یکی را ببینند که در حال آمدن است، احتمالاً به این معنی است که عظیم خواهد بود.

برچسب ها در این داستان

پیتر شیف، پیتر شیف ورشکستگی بانک، بحران بانکی پیتر شیف، بحران پیتر شیف، پیتر شیف فدرال، پیش بینی پیتر شیف فدرال رزرو، رکود پیتر شیف فدرال رزرو، بحران مالی پیتر شیف، تورم پیتر شیف، رکود عظیم پیتر شیف، رکود پیتر شیف

آیا با پیتر شیف موافقید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.