پیتر شیف، اقتصاددان پیش بینی می کند که تورم “در شرف بدتر شدن” است – دلار آمریکا با “یکی از بدترین سال های خود روبرو خواهد شد” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان، پیش‌بینی کرده است که دلار آمریکا در سال 2023 «یکی از بدترین سال‌های خود» را تجربه خواهد کرد و هشدار داد که مشکل تورم «بسیار بدتر خواهد شد». او همچنین پیش بینی خود را در مورد بدترین بخش های بازار سهام در سال جاری به اشتراک گذاشت. پیش بینی های اقتصادی

کد خبر : 301039
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
پیتر شیف، اقتصاددان پیش بینی می کند که تورم “در شرف بدتر شدن” است – دلار آمریکا با “یکی از بدترین سال های خود روبرو خواهد شد” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان، پیش‌بینی کرده است که دلار آمریکا در سال 2023 «یکی از بدترین سال‌های خود» را تجربه خواهد کرد و هشدار داد که مشکل تورم «بسیار بدتر خواهد شد». او همچنین پیش بینی خود را در مورد بدترین بخش های بازار سهام در سال جاری به اشتراک گذاشت.

پیش بینی های اقتصادی 2023 پیتر شیف

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره‌دار طلا، پیش‌بینی‌های سال 2023 خود را درباره اقتصاد ایالات متحده، دلار و بازار سهام در مجموعه‌ای از توییت‌های روز جمعه به اشتراک گذاشت.

او ادامه داد: «شاخص شاخص دلار آمریکا ممکن است سال قدرتمندی داشته باشد، اما سال را با 10 درصد کاهش نسبت به بالاترین حد خود در نوامبر به پایان رساند، اما سال را با پایین‌ترین سطح شش ماهه به پایان رساند.

این ضعف احتمالاً در سال 2023 ادامه خواهد داشت و دلار یکی از بدترین سال های خود را سپری می کند. اگر درست بگویم مشکل تورم در شرف بدتر شدن است.

شیف همچنین با جرمی سیگل، استاد مالی دانشگاه وارتون که هفته گذشته دیدگاه اقتصادی خود را در CNBC به اشتراک گذاشت، مخالفت کرد.

شیف گفت: “جرمی سیگل اشتباه می کند.” سیگل «فکر می‌کند کاهش قیمت املاک به معنای پایان یافتن تهدید تورم است. این کاهش قیمت دارایی است. شیف استدلال می‌کند که قیمت‌های مصرف‌کننده، از جمله موارد مرتبط با مالکیت خانه مانند اجاره، نرخ وام مسکن، بیمه، مالیات، آب و برق و تعمیر و نگهداری افزایش خواهند یافت.

شیف در مورد بازار سهام پیش بینی کرد:

بدترین بخش های بازار سهام در سال 2022 احتمالاً به عنوان بدترین بخش ها در سال 2023 تکرار خواهند شد.

شیف بارها درباره اقتصاد آمریکا و سقوط دلار هشدار داده است. در ماه اکتبر، او درباره افزایش بدهی ملی که ایالات متحده نمی تواند آن را بازپرداخت کند، هشدار داد. او هشدار داد: «ما پیش‌فرض می‌شویم». او توضیح داد: «اکنون بدهی‌های ما بسیار بیشتر از سال 2008 است… بنابراین با شروع بدهی‌ها، این یک بحران بسیار بزرگ‌تر خواهد بود». این اقتصاددان همچنین پیش بینی کرد که اقدامات اخیر فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط بازار، یک بحران مالی گسترده و رکود شدید شود.

نظر شما درباره پیش‌بینی‌های پیتر شیف، اقتصاددان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.