پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که ممکن است بیت کوین در صورت بازگشت سایر دارایی های مالی افزایش نیابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

پیتر شیف، اقتصاددان و ایراد طلا هشدار داده است که قیمت بیت کوین ممکن است با بازگشت سایر دارایی های مالی افزایش نیابد، حتی اگر کریپتو در کنار آنها سقوط کند. او پیش‌بینی کرد: «حباب بیت‌کوین ظاهر شد و کلکسیونرها بدون توجه به اینکه برای دارایی‌های مالی چه اتفاقی می‌افتد، می‌فروشند. چشم انداز بیت کوین

کد خبر : 295970
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که ممکن است بیت کوین در صورت بازگشت سایر دارایی های مالی افزایش نیابد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


پیتر شیف، اقتصاددان و ایراد طلا هشدار داده است که قیمت بیت کوین ممکن است با بازگشت سایر دارایی های مالی افزایش نیابد، حتی اگر کریپتو در کنار آنها سقوط کند. او پیش‌بینی کرد: «حباب بیت‌کوین ظاهر شد و کلکسیونرها بدون توجه به اینکه برای دارایی‌های مالی چه اتفاقی می‌افتد، می‌فروشند.

چشم انداز بیت کوین پیتر شیف

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره‌دار طلا، افکار خود را در مورد آینده بیت کوین و ارزهای دیجیتال در یک سری توییت در این هفته به اشتراک گذاشت. او دوشنبه نوشت:

این واقعیت که بیت کوین همراه با دارایی های مالی سقوط کرد، به این معنی نیست که پس از چرخش آن بازارها، افزایش خواهد یافت.

بیت کوین یک دارایی مالی نیست. شیف ادامه داد: این یک توکن دیجیتال قابل جمع آوری است. حباب بیت کوین ظاهر شد و کلکسیونرها صرف نظر از اینکه چه اتفاقی برای دارایی های مالی بیفتد، فروش خواهند داشت.

این اقتصاددان همچنین معتقد است که بیت کوین با وجود سقف عرضه ۲۱ میلیونی این ارز دیجیتال کمیاب نیست. شیف در پاسخ به توییتی که روز سه‌شنبه منتشر شد مبنی بر اینکه بیت‌کوین کمیاب‌ترین و مطلوب‌ترین دارایی است که جهان تاکنون دیده است، گفت:

بیت کوین به سختی کمیاب است و به هیچ وجه مطلوب نیست. اگر می خواهید پول خود را از دست بدهید راه های زیادی برای انجام آن وجود دارد. شما نیازی به خرید بیت کوین ندارید.

شیف در پاسخ به توییت دیگری مبنی بر اینکه بیت کوین به جای طلای دیجیتال یک دارایی ریسک است، ادعا کرد که بیت کوین “بیشتر شبیه دارایی یک احمق است.” وی تاکید کرد: بنابراین، تا زمانی که مردم به اندازه کافی احمق باشند که بیت کوین بخرند، قیمت آن بالا خواهد رفت. متأسفانه برای دارندگان بیت‌کوین، اگرچه احمق‌های زیادی در جهان وجود دارند، فکر نمی‌کنم افراد زیادی حاضر به خرید بیت‌کوین باشند که از قبل مالک آن نباشند.»

شیف بنیانگذار و رئیس فعلی شیفگلد، فروشنده فلزات گرانبها و متخصص در شمش طلا و نقره است. او مدت‌هاست که به بیت‌کوین بدبین بوده و مرتباً به کریپتو ضربه می‌زند و در عین حال طلا را تبلیغ می‌کند.

شیف دوشنبه در توییتی درباره سقوط FTX و درخواست‌های بعدی برای مقررات قوی‌تر ارزهای دیجیتال اظهار کرد:

طعنه آمیز است که بازیگران بزرگ کریپتو به دنبال دولت هستند تا صنعت را با مقررات اضافی نجات دهد.

او افزود: «این برخلاف اصل وعده اولیه بیت کوین است که قرار بود جایگزین بازار آزاد برای سیستم پولی فاسد دولتی باشد.»

در ماه نوامبر، شیف هشدار داد که بیت کوین راه طولانی تا سقوط دارد و بیت کوین را 10 هزار دلار ارزیابی می کند. او همچنین معتقد است که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد و اقدامات فدرال رزرو منجر به یک بحران مالی گسترده خواهد شد.

نظر شما در مورد نظرات پیتر شیف چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.