پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد – می گوید “ما به طور پیش فرض می رویم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. شیف با اشاره به اینکه ایالات متحده «در یک آشفتگی مالی بسیار بزرگتر از بریتانیای کبیر» با مشکل بدهی بسیار بزرگتر است، تأکید کرد: «آیا می توانیم این بدهی را بازپرداخت کنیم؟ البته که نه. بازپرداخت بدهی غیرممکن است. خب، چه اتفاقی

کد خبر : 272774
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۰۰
پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد – می گوید “ما به طور پیش فرض می رویم” – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. شیف با اشاره به اینکه ایالات متحده «در یک آشفتگی مالی بسیار بزرگتر از بریتانیای کبیر» با مشکل بدهی بسیار بزرگتر است، تأکید کرد: «آیا می توانیم این بدهی را بازپرداخت کنیم؟ البته که نه. بازپرداخت بدهی غیرممکن است. خب، چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ ما به طور پیش فرض می رویم.”

پیتر شیف در مورد سقوط دلار آمریکا صحبت می کند

پیتر شیف، حشره‌دار طلا و اقتصاددان، چشم‌انداز خود را برای دلار آمریکا در پادکستی با عنوان «وقتی رالی این مکنده تمام می‌شود، دلار سقوط می‌کند» که شنبه منتشر شد، به اشتراک گذاشت. وی توضیح داد که آمریکا مشکلات بزرگی دارد که منجر به سقوط دلار آمریکا می شود.

شیف با اشاره به وضعیت بریتانیا گفت که بریتانیا نگران افزایش بدهی است. نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی این کشور حدود 85 درصد است و لیز تراس، نخست وزیر سابق، “تهدید کرد که بدهی بریتانیا را به تولید ناخالص داخلی حتی بالاتر بفرستد”، این اقتصاددان با اشاره به اینکه “سرمایه گذاران به درستی پوند را رها کردند.” با این حال، وی افزود: “آنها پوند را به دلار فروختند… طنز این است که آنها دلار می خریدند علیرغم این واقعیت که ایالات متحده مشکل بدهی حتی بزرگتری دارد.”

بدهی ملی ایالات متحده اکنون بیش از 31 تریلیون دلار است و دولت در سال مالی 2022 کسری بودجه 1.38 تریلیون دلاری داشت. شیف توضیح داد که نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده در واقع بالاتر از 125٪ است. او به تفصیل توضیح داد که هنگام محاسبه بدهی های دولتی و محلی، این نسبت به 140 درصد می رسد:

ما در یک آشفتگی مالی بسیار بزرگتر از بریتانیای کبیر هستیم. بنابراین، فروش پوند و خرید دلار، چون نگران این هستید که بریتانیا بدهی زیادی دارد، از ماهیتابه به داخل آتش می‌پرد.

شیف با تاکید بر اینکه این مضحک است که مردم خزانه های آمریکا را به عنوان پناهگاهی امن خریداری کرده اند، افزود: فروش ارز یک کشور به دلیل مشکلات بدهی و خرید دلار زمانی که آمریکا بدهی بیشتری دارد نیز پوچ است.

در بریتانیا تقریباً تمام بدهی ها در سطح ملی است. آنها مانند ما ایالت‌ها را ندارند و همه شهرداری‌ها را ندارند، بنابراین ما سطوح زیادی بدهی داریم.» وی با تاکید بر اینکه دولت ها از همین پایه مالیاتی بودجه خود را تامین می کنند، گفت:

این دولت ها سعی می کنند از همین شلغم ها خون بگیرند. چون آمریکایی ها شکست خورده اند. پس انداز نداریم بنابراین، آیا ما می توانیم این بدهی را بازپرداخت کنیم؟ البته که نه. بازپرداخت بدهی غیرممکن است. خب، چه اتفاقی قرار است بیفتد؟ ما به حالت پیش فرض می رویم.

شیف 2 راه احتمالی را می بیند که ایالات متحده می تواند پیش فرض بگیرد

این اقتصاددان به تفصیل ادامه داد که «تنها دو راه ممکن وجود دارد که می‌توانیم نکول کنیم – راه صادقانه و راه غیرصادقانه، اما اگر شما صاحب خزانه‌های ایالات متحده باشید، هر کدام فاجعه است».

شیف ادامه داد: «روش صادقانه این است که بپذیریم که نمی‌توانیم پرداخت کنیم و نکول می‌کنیم. ما بدهی را بازسازی می کنیم و به طلبکاران خود می گوییم. با این حال وی معتقد است که سیاستمداران صلاحیت انجام این کار را ندارند و خاطرنشان کرد:

آنها راه ترسو را در پیش می گیرند. قراره چاپ کنن آن‌ها بدهی‌ها را متورم می‌کنند… این دیوانه‌وار است که هر کسی باور کند که فدرال رزرو موفق خواهد شد تورم را به ۲ درصد کاهش دهد. نمی تواند موفق شود.

او همچنین هشدار داد که با افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، مشکل بزرگتر می شود. بیانیه او بازتاب هشداری است که اخیراً داده بود مبنی بر اینکه اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط بازار، یک بحران مالی عظیم و یک رکود شدید شود.

شیف همچنین چهارشنبه در توییتی نوشت: کسری تجاری کالای ایالات متحده به طور غیرمنتظره ای در ماه سپتامبر 5.7 درصد افزایش یافت، زیرا واردات 0.8 درصد افزایش یافت و صادرات 1.5 درصد کاهش یافت و یک رگه پنج ماهه کاهش کسری تجاری را شکست. وی نتیجه گرفت:

اکنون که دلار در حال تضعیف است، کسری تجاری آینده افزایش خواهد یافت و باعث کاهش بیشتر دلار خواهد شد.

برچسب ها در این داستان

سقوط دلار پیتر شیف، پیتر شیف، بریتانیای کبیر، پیتر شیف، تورم پیتر شیف، پیش‌بینی‌های پیتر شیف، بدهی آمریکا، پیتر شیف دلار، ورشکسته، بدهی‌های پیش‌فرض آمریکا، سقوط دلار آمریکا

نظر شما در مورد پیش بینی پیتر شیف در مورد سقوط دلار آمریکا چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.