پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که ایالات متحده بدهی خود را نکول خواهد کرد – افزایش سقف بدهی مشکل را بدتر می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول خواهد کرد. وی در ادامه تاکید کرد: تمام اتفاقات بدی که می‌گویند اگر سقف بدهی را افزایش ندهیم، حتماً اتفاق می‌افتد زیرا سقف بدهی را بالا می‌بریم. پیتر شیف در مورد نکول بدهی ایالات متحده پیتر شیف، اقتصاددان و حشره

کد خبر : 350988
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۷:۰۰
پیتر شیف، اقتصاددان هشدار می دهد که ایالات متحده بدهی خود را نکول خواهد کرد – افزایش سقف بدهی مشکل را بدتر می کند – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داده است که ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول خواهد کرد. وی در ادامه تاکید کرد: تمام اتفاقات بدی که می‌گویند اگر سقف بدهی را افزایش ندهیم، حتماً اتفاق می‌افتد زیرا سقف بدهی را بالا می‌بریم.

پیتر شیف در مورد نکول بدهی ایالات متحده

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره دار طلا روز دوشنبه در پادکست نمایش پیتر شیف هشدار داد که ایالات متحده تعهدات بدهی خود را نکول می کند و افزایش سقف بدهی عواقب مخربی خواهد داشت.

این اقتصاددان با اظهار نظر درباره سیاستمدارانی که ادعا می‌کنند سقف بدهی ایالات متحده باید افزایش یابد «زیرا ما صورت‌حساب‌هایمان را می‌پردازیم»، گفت: «ما هرگز صورت‌حساب‌هایمان را نمی‌پردازیم… ما 31.7 تریلیون دلار بدهی داریم. این مبلغ 31.7 تریلیون دلار است که ما پرداخت نکرده ایم. ما به آنها پول ندادیم. پول را قرض گرفتیم. و ما می خواهیم به قرض گرفتن پول ادامه دهیم. هیچ کس نمی خواهد هیچ یک از این صورت حساب ها را بپردازد.» شیف هشدار داد:

فقط بحث زمان است. مسئله این نیست که آیا. این فقط یک سوال است که چه زمانی. ما بدهی خود را نکول خواهیم کرد. همه چیزهای بدی که آنها می گویند اگر سقف بدهی را افزایش ندهیم، حتماً اتفاق می افتد زیرا ما سقف بدهی را افزایش می دهیم.

او توضیح داد که در نهایت، استقراض و چاپ پول توسط فدرال رزرو باعث ایجاد یک بحران مالی و ارزی خواهد شد. این در مورد این نیست که آمریکا نمی خواهد وام بگیرد. این در مورد بقیه جهان است که نمی خواهند وام بدهند زیرا می دانند که ما به آنها پول پس نمی دهیم. و یکی از دلایلی که آنها این را می دانند این است که ما قبلاً به آنها گفته ایم. ما به آنها می گوییم که مکرراً در نبرد سقف بدهی، “او نظر داد.

این اقتصاددان توضیح داد که ایالات متحده می تواند تعهدات بدهی خود را به دو شکل نپذیرد. اولی “یک نکول صادقانه که در آن دولت فقط به دارندگان اوراق قرضه پرداخت نمی کند” و دومی “نکول غیرصادقانه ای است که در آن ما با تورم پرداخت می کنیم.” در مورد دوم، او تاکید کرد که فدرال رزرو فقط “پول چاپ می کند و با کاغذ بی ارزش یا تقریبا بی ارزش پول را به مردم پس می دهد.”

شیف با توجه به اظهارنظر در رسانه ها که سقف بدهی را به عنوان مشکل تعیین می کند، استدلال کرد که مشکل در واقع بدهی است. او هشدار داد:

مشکل این است که کنگره و رئیس جمهور بدهی های خود را بیشتر و بیشتر می کنند و هر بار که به سقف می رسیم، یا آن را افزایش می دهیم یا تعلیق می کنیم… مشکل این است که ما به افزایش سقف ادامه می دهیم، نه اینکه آن را افزایش نمی دهیم. . در واقع تهدید این است که دوباره آن را مطرح کنیم.

آیا با پیتر شیف موافقید که ایالات متحده بدهی خود را نکول می کند و افزایش سقف بدهی مشکل را بدتر می کند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.