پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داد که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط بازار، بحران مالی عظیم، رکود شدید شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، باگ طلا و اقتصاددان، می گوید که اقدام فدرال رزرو بر اقتصاد ایالات متحده دو نتیجه احتمالی دارد. یک نتیجه منجر به “بحران مالی عظیم و رکود شدید” به عنوان سقوط سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات می شود. این اقتصاددان تاکید کرد: در نتیجه دوم، «جهان از دلار فرار خواهد

کد خبر : 268478
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۳۰
پیتر شیف، اقتصاددان هشدار داد که اقدام فدرال رزرو می تواند منجر به سقوط بازار، بحران مالی عظیم، رکود شدید شود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، باگ طلا و اقتصاددان، می گوید که اقدام فدرال رزرو بر اقتصاد ایالات متحده دو نتیجه احتمالی دارد. یک نتیجه منجر به “بحران مالی عظیم و رکود شدید” به عنوان سقوط سهام، اوراق قرضه و املاک و مستغلات می شود. این اقتصاددان تاکید کرد: در نتیجه دوم، «جهان از دلار فرار خواهد کرد».

پیتر شیف در مورد اقتصاد ایالات متحده: دو نتیجه ممکن

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره طلا همچنان دیدگاه خود را در مورد اقتصاد ایالات متحده و تلاش های فدرال رزرو برای کاهش تورم در این هفته به اشتراک گذاشت. او روز شنبه در توئیتی در خصوص اینکه اقتصاد آمریکا به کجا می رود، نوشت: «دو نتیجه ممکن وجود دارد». او با تشریح یکی از نتایج، او دقیق:

فدرال رزرو موفق شد تورم را به 2 درصد برگرداند. سهام، اوراق قرضه، و املاک همگی سقوط می‌کنند و یک بحران مالی عظیم و رکود شدیدی را به همراه دارند که شامل نکول‌های دولت و کاهش هزینه‌ها می‌شود.

او به بحث در مورد نتیجه دوم ادامه داد نوشت: “یا فدرال رزرو قبل از بازگشت تورم به 2٪ چرخش می کند. اگر فدرال رزرو برای جلوگیری از یک بحران مالی یا در واکنش به یک بحران اقتصادی حرکت کند، تورم افزایش خواهد یافت، برخلاف آنچه پس از بحران مالی سال 2008 تجربه شد. این بار به جای دویدن به سمت دلار، دنیا از دلار فرار خواهد کرد.»

شیف هم توییت کرد جمعه: «همه از تورم بالای دهه 1970 می‌دانند که تا زمانی که ولکر در اوایل دهه 1980 جدی شد به پایان نرسید. اما در طول ده سال 1982-1992، متوسط ​​افزایش سالانه CPI 4.43 درصد بوده است. فدرال رزرو تا پس از بحران مالی 2008 تورم را به 2 درصد کاهش نداد.

حشره طلا مرتباً در مورد وضعیت اقتصاد ایالات متحده در رسانه های اجتماعی اظهار نظر می کند. در ماه سپتامبر، او هشدار داد: «تورم اینجا باقی مانده است، و با وجود افزایش نرخ‌ها، به دلیل بیش از یک دهه سیاست‌های پولی و مالی تورمی، بدتر خواهد شد. این برای دلار بسیار نزولی و برای طلا صعودی است.» شیف خاطرنشان کرد: روزهای تورم زیر 2 درصد گذشته است.

علاوه بر این، او در ماه اوت تاکید کرد که ایالات متحده با یک “بحران مالی عظیم” روبرو است که “با شروع نکول ها، بحران بسیار بزرگتری خواهد بود.” در ماه مه، او در مورد رکود اقتصادی در ایالات متحده هشدار داد که “بسیار بدتر از رکود بزرگ خواهد بود.”

شیف اخیراً با تنظیم کننده مالی پورتوریکو تسویه حساب کرده و با انحلال بانک یورو پاسیفیک خود بدون اعتراف به تخلف قانونی موافقت کرده است.

برچسب ها در این داستان

اقتصاددان پیتر شیف، گلد باگ، بدهی های دولت، سقوط بازار، بحران مالی عظیم، پیتر شیف، بحران اقتصادی پیتر شیف، نتیجه اقتصادی پیتر شیف، اقدام فدرال پیتر شیف، بحران مالی پیتر شیف، تورم پیتر شیف، رکود پیتر شیف، پیتر شیف دلار آمریکا، رکود شدید

آیا با پیتر شیف در مورد اقتصاد آمریکا موافق هستید؟ به نظر شما کدام نتیجه محتمل تر است؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.