پیتر شیف، اقتصاددان می گوید: “پول هیچکس در هیچ بانکی امن نیست” – هشدار درباره بحران های مالی، رکود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، اقتصاددان، انتظار دارد بانک‌های بیشتری با شکست مواجه شوند و هشدار داد که «پول هیچ‌کس در هیچ بانکی امن نیست». وی تاکید کرد: “وقتی فدرال رزرو نرخ های بهره را خیلی پایین تعیین می کند و پول زیادی چاپ می کند … باعث ایجاد تورم عظیم می شود، عدم تعادل اقتصادی فوق

کد خبر : 357918
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۶:۳۰
پیتر شیف، اقتصاددان می گوید: “پول هیچکس در هیچ بانکی امن نیست” – هشدار درباره بحران های مالی، رکود – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، اقتصاددان، انتظار دارد بانک‌های بیشتری با شکست مواجه شوند و هشدار داد که «پول هیچ‌کس در هیچ بانکی امن نیست». وی تاکید کرد: “وقتی فدرال رزرو نرخ های بهره را خیلی پایین تعیین می کند و پول زیادی چاپ می کند … باعث ایجاد تورم عظیم می شود، عدم تعادل اقتصادی فوق العاده ای ایجاد می کند که منجر به بحران های مالی و رکود در هنگام ترکیدن حباب ها می شود.”

پیتر شیف در مورد سونامی تورم، بحران های مالی، رکود و ورشکستگی بانک ها

پیتر شیف، اقتصاددان و حشره دار طلا، هفته گذشته در مصاحبه ای در شبکه خبری One America درباره بحران بانکی ایالات متحده و اینکه اقتصاد ایالات متحده به کجا می رود، بحث کرد.

شیف با اشاره به آشفتگی‌هایی که فدرال رزرو با پایین نگه داشتن نرخ‌های بهره برای مدت طولانی ایجاد کرد، توضیح داد که بانک‌ها را قادر می‌سازد تا روی بدهی‌های بلندمدت با بازدهی پایین، اوراق خزانه، [and] وام مسکن.» علاوه بر این، او تاکید کرد که دولت و تنظیم‌کننده‌ها بانک‌ها را به سمت این اوراق با رفتار حسابداری مطلوب برای اوراق بهادار دولتی یا هر چیزی که توسط دولت ایالات متحده تضمین شده است، تحت فشار قرار می‌دهند. او اخطار داد:

بانک های بسیار بیشتری در حال سقوط هستند. این فقط واقعیت است.

شیف در مورد اینکه شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) به این فکر می کند که چگونه می تواند پوشش بانک های منطقه ای را پس از شکست چندین بانک بزرگ تغییر دهد، پیشنهاد کرد: «چطور است که FDIC را لغو کنیم و اجازه دهیم بازار آزاد بانکداری را مدیریت کند. اگر سپرده‌گذاران می‌دانستند که سپرده‌هایشان در بانکی که بی‌احتیاط است و ریسک‌های زیادی می‌پذیرد، ممکن است از بین برود، سیستم بانکی بسیار محکم‌تری خواهیم داشت، و آنگاه آن بانک‌ها تحت فشار رقابتی قرار می‌گیرند تا این نوع ریسک‌ها را نپذیرند.»

شیف با اشاره به اینکه منشأ بحران بانکی ایالات متحده این است که “ما صنعت بانکداری را اجتماعی کردیم”، توضیح داد: “ما همچنین نرخ های بهره را اجتماعی کرده ایم، زیرا فدرال رزرو مانند یک دفتر سیاسی است. آنها فقط یک نرخ بهره را انتخاب می کنند تا اینکه به بازار اجازه دهند نرخ مناسب را کشف کند. این اقتصاددان اظهار داشت:

وقتی فدرال رزرو نرخ های بهره را خیلی پایین تعیین می کند و پول زیادی چاپ می کند تا این امکان را فراهم کند، تورم عظیمی را آزاد می کند، عدم تعادل اقتصادی فوق العاده ای ایجاد می کند که منجر به بحران های مالی و رکود در هنگام ترکیدن حباب ها می شود. ما الان اینجا هستیم.

شیف افزود: «من فکر می‌کنم فدرال‌رزرو باید تورم بسیار زیادی ایجاد کند تا تلاش کند همه این بانک‌ها و دولت آمریکا را که ورشکسته است، حمایت کند. این امر باعث آزاد شدن تورم سرسام آور می شود. مشکل واقعی همین است.» او هشدار داد:

پول هیچکس در هیچ بانکی امن نیست، زیرا حتی اگر بانک شما ورشکست نشود، از طریق تورم نجات خواهد یافت. بنابراین، ممکن است پول خود را از دست ندهید، اما پول شما قطعا قدرت خرید خود را از دست خواهد داد.

شیف در مورد افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در آخرین نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC)، اظهار داشت که این برای کاهش تورم کافی نیست، بلکه کافی است تا مشکلات بیشتری برای بانک ها و هر کس دیگری ایجاد کند. بدهی دارد که باید به آن خدمت کنند.»

او توضیح داد که بسیاری از شرکت ها و مردم، به ویژه آنهایی که دارای املاک تجاری هستند، چند سال پیش وام های کوتاه مدت با نرخ های بسیار پایین گرفتند. با سررسید آن وام ها، آنها نمی توانند پرداخت های بالاتری را بپردازند. شیف توضیح داد: “آنها درآمد کمتری دارند و اکنون هزینه های بهره آنها در حال افزایش است.” وی خاطرنشان کرد: همچنین بسیاری از شرکت‌هایی که در بازار اوراق قرضه وام گرفته‌اند، پس از سررسید این اوراق، توانایی پرداخت بدهی خود را با نرخ‌های جدید ندارند.

بنابراین، بخش عمده ای از این بحران مالی، که به تازگی شروع شده است، در آینده ما است. ما در حال حاضر در نوک یک کوه یخ بزرگ هستیم.

شیف در مورد اینکه مردم باید پول خود را کجا بگذارند، توصیه کرد: «از دلار خارج شوید. از بانک ها خارج شوید و وارد یک چیز واقعی شوید، چه طلا، چه نقره و چه سهام خارجی. شما باید در طوفان به دنبال بندری باشید زیرا این یک سونامی تورمی است.

نظر شما در مورد هشدار پیتر شیف، اقتصاددان چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.