پیتر شیف، اقتصاددان، درباره یک بحران رکود بزرگ جدید، هشدار می دهد و از اعداد گمراه کننده تورم انتقاد می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] پیتر شیف، نویسنده پرفروش و جاقتصاددان ارشد Europac در مورد فرا رسیدن دوره جدید رکود بزرگ در آمریکا هشدار داده است. شیف در مصاحبه ای اظهار داشت که اعداد رسمی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای گمراه کردن مردم طراحی شده اند و این کشور قرار است با رکودی بدتر از آنچه در دهه

کد خبر : 359469
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
پیتر شیف، اقتصاددان، درباره یک بحران رکود بزرگ جدید، هشدار می دهد و از اعداد گمراه کننده تورم انتقاد می کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

پیتر شیف، نویسنده پرفروش و جاقتصاددان ارشد Europac در مورد فرا رسیدن دوره جدید رکود بزرگ در آمریکا هشدار داده است. شیف در مصاحبه ای اظهار داشت که اعداد رسمی شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) برای گمراه کردن مردم طراحی شده اند و این کشور قرار است با رکودی بدتر از آنچه در دهه 1930 با آن روبرو بود مواجه شود.

پیتر شیف درباره رکود بزرگ با افزایش قیمت ها هشدار داد

پیتر شیف، اقتصاددان و نویسنده پرفروش، در مورد یک بحران اقتصادی در آینده هشدار داده است که یک رکود بزرگ جدید به مراتب بدتر از آنچه که ایالات متحده در دهه 30 با آن مواجه شد، ایجاد خواهد کرد. شیف در مصاحبه ای اظهار داشت که این بحران تا حدی ناشی از سطوح بالای تورم است که دولت با افزایش مخارج عمومی به آن دامن می زند، که بر صلاحیت بدهی عمومی ایالات متحده تأثیر می گذارد.

شیف بیان کرد:

ما دچار بحران خواهیم شد زیرا سقف بدهی را بالا می بریم. زیرا ما به جای پرداختن به مشکل واقعی، که سقف نیست، بدهی است، به افزایش سقف بدهی ادامه دادیم. اگر سقف افزایش آن را متوقف کنند، راه حل مشکل خواهد بود.

این اقتصاددان توضیح داد که این رکود بزرگ جدید آینده به دلیل تداوم افزایش قیمت ها و از دست دادن قدرت خرید آمریکایی ها متفاوت خواهد بود. شیف اعلام کرد:

احتمالا بدتر هم میشه این یک رکود است، اما بر خلاف رکود دهه 1930، که در آن مردم حداقل از مزایای کاهش قیمت‌ها بهره بردند که تا حدودی تسکین یافت. این بار، حتی افرادی که شغل خود را از دست نمی دهند، متضرر می شوند زیرا ارزش چک های خود را از دست خواهند داد.

چگونه اعداد تورم می توانند گمراه کننده باشند

شیف همچنین از نحوه محاسبه شاخص قیمت مصرف کننده (CPI)، داده هایی که برای تعیین تورم استفاده می شود، انتقاد کرد و اظهار داشت که برای به دست آوردن نتیجه کم طراحی شده است. او گفت که “شما اساساً باید اعداد رسمی را دو برابر کنید تا ایده بهتری از آنچه در واقع در مورد قیمت ها اتفاق می افتد بدست آورید” که نشان می دهد تورم واقعی در حال حاضر باید نزدیک به 10٪ باشد.

با این حال، شیف معتقد است که نرخ‌های بهره بالا نمی‌تواند تورم را کنترل کند و ایالات متحده باید با هر دو مقابله کند. «نرخ‌های بهره قیمت هستند. این بهایی است که هنگام قرض گرفتن پول می پردازید. قیمت، درست مانند قیمت هر چیز دیگری، در حال افزایش است. در نهایت، او خاطرنشان کرد که “با افزایش بهره، خوب، این فقط هزینه دیگری است که باید از طریق قیمت های بالاتر به مشتریان خود منتقل کنید.”

نظر شما در مورد پیتر شیف و هشدار او در مورد یک افسردگی بزرگ در آینده چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.