پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بازار خرس دوج کوین به پایان رسیده است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بازار نزولی دوج کوین که در ماه می سال گذشته آغاز شد، به پایان رسیده است. اظهار نظر او پس از آن مطرح شد که قیمت دوج کوین به دنبال خرید پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، افزایش یافت. پیتر برانت در مورد چشم

کد خبر : 274411
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۰
پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بازار خرس دوج کوین به پایان رسیده است – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بازار نزولی دوج کوین که در ماه می سال گذشته آغاز شد، به پایان رسیده است. اظهار نظر او پس از آن مطرح شد که قیمت دوج کوین به دنبال خرید پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، افزایش یافت.

پیتر برانت در مورد چشم انداز Dogecoin

پیتر برانت تاجر کهنه کار تحلیل خود را از dogecoin (DOGE) یکشنبه به اشتراک گذاشت. برانت از سال 1975 تاجر حرفه ای معاملات آتی و FX بوده است. او یک طراح نمودار و نویسنده گزارش فاکتور است. او بازارهای مختلفی از جمله آتی داو، اوراق قرضه، ذرت، نفت خام، گندم اروپایی، اوزاکا داو، دلار آمریکا و شکر را معامله می کند.

برانت در توییت نموداری از DOGE نوشت: «این کانال خرسی نامیده می‌شود که نقض صعودی آن به بازار نزولی که در اوج ماه می 2021 آغاز شده بود، پایان داد.»

پیتر برانت تاجر کهنه کار می گوید بازار خرس دوج کوین به پایان رسیده است

با این حال، برانت با یک توییت دیگر به معامله گران هشدار داد که به اشتباه رایج فرض نکنند که پایان یک بازار نزولی به طور خودکار به معنای شروع یک بازار صعودی است. او هشدار داد:

یک اشتباه رایج که توسط معامله گران تازه کار انجام می شود این است که فرض می کنند پایان مرحله نزولی یک بازار به طور خودکار سیگنال شروع یک بازار صعودی است. این فرض اغلب اشتباه است.

برخی از افراد به توییت او پاسخ دادند و اشاره کردند که ممکن است یک شکست نادرست باشد و یک دوره تثبیت بعدی می تواند تعیین کند که قیمت دوج کوین واقعا به کجا می رود. بسیاری بر این باورند که پمپ اخیر DOGE «اثر Elon» است که از خرید توییتر توسط مدیرعامل تسلا نشات می‌گیرد.

قیمت دوج کوین پس از تصاحب توییتر توسط ماسک شروع به افزایش کرد. این میلیاردر که گاهی در جامعه دوج کوین با نام پدر دوجیک شناخته می شود، روز پنجشنبه خرید غول رسانه های اجتماعی را تکمیل کرد. در گذشته، حمایت او از رمزارز میم اغلب قیمت DOGE را افزایش می‌داد.

ماسک قبلاً فاش کرده بود که صاحب سه ارز رمزنگاری شده است: بیت کوین، اتر و دوج کوین. مدیرعامل تسلا در ماه ژوئن تایید کرد که به خرید و حمایت از DOGE ادامه خواهد داد و در موارد متعدد اظهار داشت که میم کوین به عنوان ارز دارای پتانسیل است.

شرکت خودروهای برقی او، تسلا، ارز دیجیتال میم را برای برخی کالاها می پذیرد و شرکت Boring او برای برخی از سواری ها، پرداخت های DOGE را می پذیرد. او همچنین گفت که اسپیسکس به زودی دوج کوین را برای کالا می پذیرد. بسیاری از حامیان dogecoin انتظار دارند که ماسک در تلاش برای بهبود توییتر از رمزارز میم استفاده کند. در ماه مه، او گفت که ایده مارک کوبان در مورد استفاده از DOGE برای حل مشکلات اسپم توییتر «ایده بدی نیست».

در زمان نگارش این مقاله، DOGE با قیمت 0.116263 دلار معامله می شود که طی 24 ساعت گذشته نزدیک به 9 درصد کاهش داشته است اما در هفت روز گذشته 95 درصد رشد داشته است.

برچسب ها در این داستان

دوج، بازار خرس دوج، بازار خرس دوج، دوج کوین، بازار خرسی دوج کوین، بازار گاوی دوج کوین، دوج کوین ایلان ماسک، پیتر برانت، پیتر برانت DOGE، پیتر برانت دوج کوین، پیتر برانت بازار خرس دوج کوین، قیمت دوج کوین پیتر برانت، قیمت دوج کوین پیتر برانت پیش بینی، پیتر برانت ایلان ماسک

نظر شما در مورد نظرات پیتر برانت در مورد پایان یافتن بازار نزولی dogecoin چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

کوین هلمز

کوین که دانشجوی اقتصاد اتریش بود، بیت کوین را در سال 2011 پیدا کرد و از آن زمان تا کنون یک مبشر بوده است. علایق او در امنیت بیت کوین، سیستم های منبع باز، اثرات شبکه و تقاطع بین اقتصاد و رمزنگاری نهفته است.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.