پیام وزیر کشاورزی و مواد غذایی به مناسبت روز کشاورزی کانادا

[ad_1] 22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا «امروز، در روز کشاورزی کانادا، من مفتخرم که به کانادایی‌ها بپیوندم تا غذاهای فوق‌العاده باکیفیت و مغذی تولید شده در کانادا را جشن بگیرم و از مردان و زنان سخت‌کوشی که آنها را از مزرعه به بشقاب‌های ما می‌آورند تشکر

کد خبر : 169930
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
پیام وزیر کشاورزی و مواد غذایی به مناسبت روز کشاورزی کانادا

[ad_1]

22 فوریه 2022 – اتاوا، انتاریو – کشاورزی و کشاورزی و مواد غذایی کانادا

«امروز، در روز کشاورزی کانادا، من مفتخرم که به کانادایی‌ها بپیوندم تا غذاهای فوق‌العاده باکیفیت و مغذی تولید شده در کانادا را جشن بگیرم و از مردان و زنان سخت‌کوشی که آنها را از مزرعه به بشقاب‌های ما می‌آورند تشکر کنم. در حالی که غذا برای سلامتی و رفاه ما ضروری است، می تواند منبع شادی برای خانواده ها و دوستانی باشد که برای به اشتراک گذاشتن یک وعده غذایی جمع می شوند. کشاورزان و تولیدکنندگان محلی ما نقش اساسی در تغذیه خانواده های کانادایی دارند و در عین حال موتوری برای رشد اقتصاد کانادا هستند.

جشن امسال بر تقویت رابطه بین مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگانی متمرکز است که عشق و قدردانی مشترکی نسبت به غذاهای خانگی دارند. کشاورزان و تولیدکنندگان مواد غذایی کانادا بخش مهمی از احیای مجدد اقتصاد ما هستند و من از تعهد آنها برای اطمینان از دسترسی ما به غذاهایی که ما را دور هم جمع می کند سپاسگزارم.

کانادایی‌ها و مصرف‌کنندگان می‌خواهند بدانند غذای روی میزهایشان به‌طور پایدار تولید و فرآوری شده است. ما می توانیم از کشاورزان خود در سراسر کشور برای رهبری آنها در این زمینه تشکر کنیم. کشاورزان کانادایی مراقبان خوبی برای زمین هستند و از مدت ها قبل به محیط زیست اهمیت می دهند. آنها با اتخاذ شیوه ها و فن آوری های پاک، به ساختن بخش کشاورزی پایدارتر، انعطاف پذیرتر و رقابتی تر برای نسل های آینده کمک می کنند.

کشاورزی پایدار همچنین به ما کمک می‌کند تا در جهت هدف خود برای تضمین موقعیت کانادا به عنوان یک نیروگاه کشاورزی تلاش کنیم. برای دستیابی به این هدف، ما از ایده ها و رهبری جوانان کانادایی که نقش فعالی در شکل دادن به آینده بخش ما خواهند داشت استقبال می کنیم. شورای جوانان کشاورزی کانادا که در سال 2020 راه اندازی شد، در حال حاضر برای کمک به مقابله با چالش های جهانی امروز، از برنامه ریزی جانشین پروری گرفته تا تغییرات آب و هوایی، و همچنین اطمینان از اینکه همه کانادایی ها می دانند غذایشان از کجا می آید و چگونه تولید می شود، مشغول به کار است.

امروز، من از شما دعوت می کنم که قدردانی خود را نشان دهید و به احترام کشاورزی کانادا و برای همه کشاورزان ما که با فداکاری در آن کار می کنند، “چنگال های خود را بلند کنید”.

– محترم ماری کلود بیبو، وزیر کشاورزی و کشاورزی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.