پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد – هفته آگاهی از سلامت جنسی و باروری

[ad_1] بیانیه هفته آگاهی از سلامت جنسی و باروری (14 تا 18 فوریه) زمانی برای افزایش آگاهی در مورد اهمیت سلامت جنسی و باروری است. 14 تا 18 فوریه، هفته آگاهی از سلامت جنسی و باروری در کانادا است، یک کمپین سالانه که برای افزایش آگاهی در مورد سلامت جنسی و باروری و ترویج منابع

کد خبر : 169024
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱:۱۷
پیام وزیر بهداشت و وزیر بهداشت روان و اعتیاد – هفته آگاهی از سلامت جنسی و باروری

[ad_1]

بیانیه

14 تا 18 فوریه، هفته آگاهی از سلامت جنسی و باروری در کانادا است، یک کمپین سالانه که برای افزایش آگاهی در مورد سلامت جنسی و باروری و ترویج منابع برای بهبود سلامت جامعه در کانادا طراحی شده است.

بیش از پیشگیری از عفونت یا بیماری، مراقبت از سلامت جنسی و تولید مثلی ما شامل رفاه، کیفیت زندگی، توانایی ایجاد روابط سالم و آزادی ما برای این است که هستیم.

دولت ما متعهد است تضمین کند که کانادا مکانی است که در آن همه آزادند تا خود واقعی و واقعی خود باشند. اعضای پارلمان به اتفاق آرا از ممنوعیت ما در مورد عملکرد مضر و تبعیض آمیز تبدیل درمانی در کانادا حمایت کردند.

سلامت جنسی و باروری همچنین به معنای آگاه بودن، داشتن رویکرد مثبت و محترمانه نسبت به روابط جنسی و روابط جنسی، درک رضایت و تعیین مرزهای شخصی است. این شامل دانستن اینکه برای مراقبت از سلامت جنسی و باروری خود چه کاری می توانید انجام دهید، خطرات مربوطه، شناخت بدن خود و صحبت برای سلامتی خود را شامل می شود.

اگرچه عفونت های مقاربتی (STIs) شایع، قابل درمان و در بسیاری از موارد قابل درمان هستند، اما همچنان یک نگرانی قابل توجه برای سلامت عمومی هستند زیرا آخرین روندها نشان می دهد که میزان کلامیدیا، سوزاک و سیفلیس به طور قابل توجهی در دهه گذشته افزایش یافته است. .

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) همچنان یکی از شایع ترین بیماری های مقاربتی در کانادا است. در حالی که ممکن است HPV به خودی خود از بین برود، در برخی موارد HPV می تواند منجر به مشکلات سلامتی جدی از جمله سرطان دهانه رحم شود. غربالگری سرطان دهانه رحم می تواند منجر به درمان زودتر و نتایج بهتر شود. خوشبختانه، واکسن های بسیار موثری نیز وجود دارد که از HPV محافظت می کند. صحبت با یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی در مورد پیشگیری از HPV و سایر STBBI ها اولین قدم مهم است.

بسیاری هنوز در مورد دسترسی به خدمات سلامت جنسی و باروری به دلیل شرم ناشی از بدنامی تردید دارند. زنان، جوانان، LGBTQ2، نژادپرستان و جمعیت های بومی در کانادا همچنان با بالاترین خطرات مواجه هستند و در عین حال با مهم ترین موانع دسترسی به خدمات نیز مواجه هستند. به همین دلیل است که دولت ما 45 میلیون دلار برای حمایت از سازمان‌های مبتنی بر جامعه سرمایه‌گذاری می‌کند تا مراقبت‌ها، اطلاعات و خدمات سلامت جنسی و باروری را برای کسانی که بیشتر به آن نیاز دارند در دسترس‌تر کنند.

ما همچنین در حال از بین بردن عفونت های منتقله از راه جنسی و خونی (STBBIs) به عنوان یک نگرانی بهداشت عمومی تا سال 2030 از طریق برنامه اقدام پنج ساله خود در مورد STBBI هستیم. از آنجایی که STBBI به طور نامتناسبی بر جمعیت‌های خاص تأثیر می‌گذارد، کار ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی و سازمان‌های مبتنی بر جامعه در توانایی کانادا برای کاهش موانع و رسیدگی به نابرابری‌های سیستمی محور باقی می‌ماند. این گروه‌ها به‌طور خستگی‌ناپذیر در سرتاسر همه‌گیری کار کرده‌اند و انعطاف‌پذیری و نوآوری قابل‌توجهی را نشان داده‌اند، از سلامت مشتریان خود حمایت می‌کنند و آنها را به خدمات و منابع مورد نیازشان متصل می‌کنند.

سلامت جنسی و باروری برای سلامت کلی ما در تمام سنین و مراحل زندگی ما حیاتی است. اقدام کنید و سلامت خود را در اولویت قرار دهید. مطلع شوید، به دنبال مراقبت هایی باشید که برای حمایت از سلامت خود نیاز دارید، و مراقبت های بهداشتی جنسی و باروری را بخشی از روال سلامت خود قرار دهید.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
کارولین بنت محترم، PC، MP

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

ماجا استاکا
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.