پیام وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت به مناسبت هفته سلامت روان

[ad_1] 2 مه 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا در طول هفته سلامت روان در کانادا و در تمام طول سال، ما مردم را در سراسر کشور تشویق می‌کنیم که موضوع 2022 #GetReal را تجسم کنند. موضوع امسال تماماً در مورد اهمیت همدلی است، ایجاد فضایی برای مردم برای

کد خبر : 201736
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰:۵۸
پیام وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت به مناسبت هفته سلامت روان

[ad_1]

2 مه 2022 | اتاوا، ON | بهداشت کانادا و آژانس بهداشت عمومی کانادا

در طول هفته سلامت روان در کانادا و در تمام طول سال، ما مردم را در سراسر کشور تشویق می‌کنیم که موضوع 2022 #GetReal را تجسم کنند. موضوع امسال تماماً در مورد اهمیت همدلی است، ایجاد فضایی برای مردم برای صحبت آشکار در مورد بهزیستی خود، و واقعاً با مهربانی گوش دادن برای شکستن انگی که سلامت روان و بیماری های روانی را احاطه کرده است.

همه ما می دانیم که همه گیری کووید-19 همچنان بر سلامت روان و مصرف مواد اعضای خانواده، دوستان و همکاران ما تأثیر بسزایی دارد. اکنون بیش از هر زمان دیگری، بسیار مهم است که همه افراد در کانادا به خدمات و پشتیبانی های مورد نیاز خود، و همچنین ابزارهای موثر، از جمله اطلاعات معتبر و قابل اعتماد در مورد سلامت روان و مصرف مواد برای حمایت از رفاه خود دسترسی داشته باشند.

دولت ما متعهد به حمایت از سلامت روان همه افراد در کانادا است و ما به سرمایه گذاری در سلامت روان و منابع مصرف مواد ادامه خواهیم داد. ما 100 میلیون دلار در طول سه سال سرمایه‌گذاری می‌کنیم تا نیازهای جمعیتی را که به طور نامتناسبی تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته‌اند، برطرف کنیم. ما همچنین 45 میلیون دلار را طی دو سال برای توسعه استانداردهای ملی برای سلامت روان، با همکاری استان‌ها و مناطق، سازمان‌های بهداشتی و ذینفعان کلیدی ارائه می‌کنیم. بعلاوه، بودجه 2022 140 میلیون دلار در طول دو سال در اختیار Health Canada قرار داد تا به ارائه خدمات مجازی سلامت روان و مصرف مواد از طریق پورتال Wellness Together Canada ادامه دهد.

Wellness Together Canada (WTC) و برنامه همراه آن PocketWell، پشتیبانی رایگان و محرمانه ای را برای نظارت بر خلق و خوی شما ارائه می دهد. WTC برای هر کسی در کانادا یا کانادایی های خارج از کشور که به دنبال کمک به سلامت روان یا مصرف مواد هستند 24/7 در دسترس است. این شامل دسترسی به حمایت‌ها می‌شود – از خودارزیابی و حمایت همتا، تا جلسات رایگان و محرمانه با مددکاران اجتماعی، روانشناسان و سایر متخصصان. اطلاعات بیشتر و پیوندهایی به منابع در منطقه شما در دسترس است.

مردم بومی که نیاز به حمایت عاطفی فوری، مداخله در بحران، یا ارجاع به خدمات مبتنی بر جامعه دارند، می توانند از طریق خط کمک Hope for Wellness به شماره 1-855-242-3310 یا به صورت آنلاین در www.hopeforwellness.ca به مشاوران خط کمک با تجربه و حساس فرهنگی دسترسی داشته باشند. .

در این هفته سلامت روان، ما همه را تشویق می‌کنیم تا در مورد نحوه مراقبت از سلامت روان خود بیشتر بیاموزند و به رفاه اطرافیان خود کمک کنند. اطمینان یافتن از اینکه مردم بدانند که «اشکال ندارد احساس خوبی نداشته باشید» به کاهش انگ ادامه می دهد و به مردم کمک می کند تا به دنبال حمایت مورد نیاز خود باشند. وقتی صحبت از سلامت روان به میان می‌آید، هر اقدامی برای سلامت فردی ما و افراد اطرافمان مهم است.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
وزیر بهداشت

کارولین بنت محترم، PC، MP
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.