پیام وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی بهداشت

[ad_1] بیانیه امروز روز جهانی بهداشت است و در راستای شعار امسال «سیاره ما، سلامت ما»، ما همه را تشویق می‌کنیم تا در مورد عوامل بحران آب و هوا و تأثیر آنها بر سلامت ما فکر کنند. 7 آوریل 2022 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا امروز روز جهانی بهداشت است و در راستای شعار

کد خبر : 189633
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰
پیام وزیر بهداشت و درمان و سلامت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت به مناسبت روز جهانی بهداشت

[ad_1]

بیانیه

7 آوریل 2022 | اتاوا، انتاریو | بهداشت کانادا

امروز روز جهانی بهداشت است و در راستای شعار امسال «سیاره ما، سلامت ما»، همه را تشویق می‌کنیم تا در مورد عوامل بحران آب و هوا و تأثیر آنها بر سلامت ما فکر کنند.

تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدید سلامتی است که بشریت با آن مواجه است.

رویدادهای آب و هوایی شدید مانند امواج گرما، آتش سوزی جنگلی و سیل در سراسر کشور در حال افزایش است. این اتفاقات نه تنها بر سلامت جسمانی بلکه بر سلامت روان ما نیز تأثیر می گذارد. تأثیرات تغییر اقلیم بر سلامت روان بسیار گسترده است – از استرس های پس از سانحه ناشی از خود رویدادهای مرتبط با آب و هوا، تا بدتر شدن بیماری های روانی از قبل موجود، افزایش اضطراب، اندوه، نگرانی، عصبانیت، ناامیدی و ترس در جامعه چهره تغییرات محیطی در کانادا، از هر پنج نفر، یک نفر هر سال مشکلات سلامت روان را تجربه می‌کند و در سال‌های آینده، انتظار می‌رود این تعداد به دلیل تغییرات آب و هوایی افزایش یابد و منجر به افزایش بار بیماری‌های روانی در کانادا شود.

تغییرات اقلیمی همچنین بر تعیین‌کننده‌های اجتماعی سلامت تأثیر می‌گذارد و منجر به پیامدهای بهداشتی ضعیف‌تر برای بسیاری از افراد در سراسر کانادا می‌شود، به‌ویژه افرادی که آسیب‌پذیری را تجربه می‌کنند، از جمله خانواده‌های کم درآمد، سالمندان، زنان، کودکان، جوامع بومی و نژادی، و کسانی که شرایط بهداشتی زمینه‌ای دارند.

Health Canada با شرکای خود در همه حوزه‌های قضایی همکاری می‌کند تا بهترین راه را برای سیستم‌های بهداشتی خود پیدا کند، زیرا ما همچنان به سازگاری خود ادامه می‌دهیم، از جمله با تلاش برای توسعه اولین استراتژی سازگاری ملی کانادا. گزارش اخیر منتشر شده توسط Health Canada، را سلامت کانادایی ها در آب و هوای در حال تغییر: ارتقای دانش ما برای اقدام، آخرین تحقیقات را در مورد تأثیرات تغییرات آب و هوایی بر سلامت کانادایی ها و سیستم های بهداشتی که آنها بر آن تکیه دارند ارائه می دهد. این ارزیابی علمی به نیازهای دانش در حال تحول تصمیم گیرندگان و تک تک کانادایی ها می پردازد تا به درک چگونگی تغییر آب و هوای کانادا و تأثیراتی که دارد، از جمله پیامدهایی برای کسانی که در جامعه بیشتر در معرض خطر هستند، کمک کند.

در حالی که ارزیابی تأثیر تغییرات آب و هوا بر سیستم های بهداشتی مهم است، دولت ما همچنین بر یافتن راه های مشخص برای بهبود سیستم های بهداشتی کانادا، برای حفظ مراقبت های جهانی، در دسترس و با کیفیتی که کانادایی ها شایسته آن هستند، متمرکز است. ماه گذشته، ما چشم انداز دولت خود را از آینده مراقبت های بهداشتی، با تمرکز بر این پنج حوزه اولویت، ترسیم کردیم:

  • کارهای عقب افتاده را کاهش دهید و از کارکنان مراقبت های بهداشتی خود حمایت کنید.
  • افزایش دسترسی به پزشکان خانواده و خدمات خانواده؛
  • بهبود سلامت روان و خدمات مصرف مواد؛
  • به کانادایی‌ها کمک کنید با وقار پیر شوند و به خانه نزدیک‌تر شوند. و
  • از داده های سلامت و سلامت دیجیتال به طور موثرتری استفاده کنید.

با تمرکز بر این حوزه‌ها، ما مطمئن خواهیم شد که سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما بهتر می‌تواند همه را سالم نگه دارد، به‌ویژه کسانی که به طور نامتناسبی تحت تأثیر بحران آب‌وهوایی قرار گرفته‌اند.

همانطور که روز جهانی بهداشت 2022 را به رسمیت می شناسیم، اجازه دهید متعهد شویم که اقدامات فردی و جمعی را برای محافظت از سلامت و رفاه سیاره خود و همه ساکنان آن انجام دهیم. ما با هم می‌توانیم به سلامت بهتری برای نسل‌های آینده دست یابیم و کانادایی بسازیم که سالم‌تر و مقاوم‌تر در برابر تغییرات آب و هوایی باشد.

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP
کارولین بنت محترم، PC، MP

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

ماجا استاکا
دبیر مطبوعاتی
دفتر کارولین بنت محترم
وزیر بهداشت روان و اعتیاد و معاون وزیر بهداشت
343-552-5568

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.