پیام وزیر بهداشت به مناسبت ماه قدردانی از داروسازی – مارس 2022

[ad_1] مارس ماه قدردانی از داروخانه است. متخصصان داروسازی بخش مهمی از تیم مراقبت های بهداشتی هستند که افراد ساکن کانادا را در جوامعی از ساحل به ساحل دیگر، ایمن و سالم نگه می دارند. این امر به ویژه با نگاهی به دو سال گذشته همه‌گیری COVID-19 مشهود است. ما سپاسگزاریم که در سرتاسر همه‌گیری،

کد خبر : 182153
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۷
پیام وزیر بهداشت به مناسبت ماه قدردانی از داروسازی – مارس 2022

[ad_1]

مارس ماه قدردانی از داروخانه است. متخصصان داروسازی بخش مهمی از تیم مراقبت های بهداشتی هستند که افراد ساکن کانادا را در جوامعی از ساحل به ساحل دیگر، ایمن و سالم نگه می دارند. این امر به ویژه با نگاهی به دو سال گذشته همه‌گیری COVID-19 مشهود است.

ما سپاسگزاریم که در سرتاسر همه‌گیری، تیم‌های داروسازی هر روز آماده مراقبت و راهنمایی جوامع خود از طریق چالش‌های بسیاری که با آن روبرو بوده‌ایم، حاضر شده‌اند. با بیش از 45000 داروساز و 9900 تکنسین داروخانه در کانادا که در بیش از 11000 داروخانه کار می کنند، متخصصان داروسازی در دسترس ترین ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در این کشور هستند.

داروخانه ها در هر استان و منطقه نقش مهمی در غربالگری و آزمایش و همچنین بزرگترین عرضه واکسن در تاریخ کانادا داشته و دارند. متخصصان داروسازی بیش از 17 میلیون واکسن COVID-19 را در سراسر کانادا تجویز کرده اند. این علاوه بر واکسن‌هایی است که آنها برای بسیاری از بیماری‌های قابل پیشگیری دیگر و میلیون‌ها واکسن آنفولانزا در سال ارائه می‌کنند. داروخانه ها شرکای کلیدی برای توزیع تست های سریع کووید-19 در کانادا، برای افراد و همچنین شرکت های کوچک و متوسط ​​بوده اند.

داروسازان و کارکنان آنها نه تنها منبع قابل اعتمادی از اطلاعات و مشاوره برای کانادایی ها هستند، بلکه آنها همچنین با سایر متخصصان بهداشت همکاری می کنند تا بیماران را با دادن اطلاعات مورد نیاز برای مشارکت در مراقبت از خود، از جمله با ترویج ایمن و مؤثر، توانمند سازند. مدیریت دارو

مایلم از این فرصت استفاده کنم و از متخصصان داروسازی به خاطر فداکاری و تعهد مداوم آنها به رفاه کانادایی ها تشکر کنم. این مارس، در جشن گرفتن به من بپیوندید ماه قدردانی از داروخانه و تمام راه هایی که متخصصان داروسازی همچنان به پیشرفت و ارائه برای کانادایی ها در تمام سنین ادامه می دهند!

ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت

اطلاعات آماری این پیام از طریق انجمن داروسازان کانادا تایید شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.