پیام وزیر بهداشت برای هفته ملی ایمن سازی (23 تا 30 آوریل 2022)

[ad_1] بیانیه امروز، ما آغاز هفته ملی آگاهی از ایمن سازی (NIAW) را جشن می گیریم که هر ساله برای برجسته کردن و درک اهمیت واکسن ها برای سلامتی خود جشن گرفته می شود. امروز، ما آغاز هفته ملی آگاهی از ایمن سازی (NIAW) را جشن می گیریم که هر ساله برای برجسته کردن و

کد خبر : 198458
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۶:۳۶
پیام وزیر بهداشت برای هفته ملی ایمن سازی (23 تا 30 آوریل 2022)

[ad_1]

بیانیه

امروز، ما آغاز هفته ملی آگاهی از ایمن سازی (NIAW) را جشن می گیریم که هر ساله برای برجسته کردن و درک اهمیت واکسن ها برای سلامتی خود جشن گرفته می شود. ایمن سازی در کانادا و سراسر جهان بیش از هر مداخله بهداشتی دیگری جان انسان ها را نجات داده و ادامه می دهد.

علامت گذاری 20هفتم سالگرد هفته واکسیناسیون در قاره آمریکا، به رهبری سازمان بهداشت پان آمریکا، فراخوان امسال برای اقدام: «آیا شما کاملاً واکسینه شده‌اید؟ همه واکسن‌های خود را دریافت کنید» – هدف آن دسترسی به کسانی است که هنوز از مزایای کامل ایمن‌سازی‌های معمول و/یا واکسن‌های کووید-۱۹ بهره‌مند نشده‌اند.

رعایت واکسیناسیون های معمول دوران کودکی و بزرگسالان در طول همه گیری COVID-19 و فراتر از آن همچنان مهم است. این هفته فرصت خوبی است تا با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود در مورد اهمیت جبران هر گونه واکسیناسیون روتین فراموش شده، به ویژه برای کودکان و جوانان صحبت کنید. همچنین یادآوری خوبی برای اطمینان از به روز بودن واکسن های COVID-19 توصیه شده برای شما است، از جمله دوزهای تقویت کننده.

صد سال پیش، علت اصلی مرگ و میر در کانادا بیماری های عفونی بود. دهه‌ها بعد، واکسن‌ها بهترین مداخله را برای محافظت از خانواده‌ها، جوامع و خودمان با پیشگیری از بیماری‌های شدید، بستری شدن در بیمارستان و مرگ و به حداقل رساندن تأثیرات بر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند. تا حدی به لطف برنامه های ایمن سازی در سراسر کشور، بیماری های عفونی اکنون باعث تعداد بسیار کمتری از مرگ و میر در کانادا می شود.

طی دو سال گذشته، همه‌گیری COVID-19 نشان داده است که واکسن‌ها چقدر برای سلامت جمعی و سیستم مراقبت بهداشتی ما مهم هستند. با توجه به اینکه بیش از 31 میلیون نفر در کانادا سری اولیه واکسیناسیون خود را در برابر COVID-19 برای محافظت از خود و افراد اطراف خود دریافت کرده اند، ما قدرت واکسیناسیون را مشاهده کرده ایم.

این تلاش‌ها برای کمک به اطمینان از واکسینه شدن میلیون‌ها نفر در سراسر کشور به لطف تلاش سخت کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، ایمن‌سازان خط مقدم و محققان علمی امکان‌پذیر شد. تحویل واکسن‌های ایمن و مؤثر در کمک به محافظت از سلامت افراد ساکن در کانادا بسیار مهم بوده است و ما از همه شما برای تلاش‌های مداوم شما در حفظ امنیت کانادایی‌ها تشکر می‌کنیم.

در این هفته، من شما را تشویق می‌کنم تا به این فکر کنید که تا چه حد با ایمن‌سازی در کانادا پیش رفته‌ایم و تهدیدات بهداشت عمومی بیماری‌هایی مانند سرخک و فلج اطفال را به حداقل می‌رسانیم. اکنون، همه ما وظیفه داریم از ایمن سازی برای کمک به مبارزه با کووید-19 استفاده کنیم. ما از همه کسانی که سهم خود را در بالا زدن آستین ها و حمایت از یکدیگر در دریافت واکسن انجام داده اند تشکر می کنیم، اما هنوز کارهای بیشتری باید انجام شود. دولت ما به حمایت از تحقیق و توسعه واکسن ادامه خواهد داد تا به همه کمک کند زندگی سالم تری داشته باشند و امیدواریم که شما همچنان به نقش خود ادامه دهید – واکسن های معمول خود را دریافت کنید و در صورت واجد شرایط بودن، دوزهای تقویت کننده خود را در برابر COVID-19 دریافت کنید.

در اینجا درباره ایمن سازی در کانادا بیشتر بیاموزید: واکسن ها و ایمن سازی

ارجمند ژان ایو دوکلوس، PC، MP

وزیر بهداشت

مخاطب

ماری فرانس پرولکس
دبیر مطبوعاتی
دفتر ژان ایو دوکلوس محترم
وزیر بهداشت
613-957-0200

روابط رسانه ای
بهداشت کانادا
613-957-2983
[email protected]

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.