پیام تشکر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مردم و تبریک به رئیس جمهوری منتخب

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت. به گزارش ایسنا، در متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی

کد خبر : 68145
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
پیام تشکر سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از مردم و تبریک به رئیس جمهوری منتخب



سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم سراسر کشور به خصوص مدافعان سلامت در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد و به رئیس جمهوری منتخب مردم نیز تبریک گفت.

به گزارش ایسنا، در متن پیام سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّهً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ

ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!

سوره مبارکه القصص آیه ۵

بار دیگر مردم فهیم، ولایت‌مدار، انقلابی، شهیدپرور و همیشه در صحنه کشور حضور پرشور، مسئولانه و پر از اقتدار خود را در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به نمایش گذاشتند، نمایشی از وحدت اقوام مختلف با حضور تمام گرایش‌های سیاسی و یکدلی و همراهی وصف ناپذیر.

مردم سراسر ایران در خردادماه سال ۱۴۰۰ با لبیک به دعوت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حماسه به یاد ماندنی دیگری را رقم زدند که این حماسه پرشور، ناامیدی دشمنان را دوچندان و سربلندی کشور عزیزمان را مضاعف کرد.

ملت انقلابی ایران اسلامی به ویژه اعضای فداکار و جان برکف حوزه سلامت، علی رغم تحریم‌های ظالمانه دشمنان و محدودیت‌های موجود ناشی از بیماری منحوس کرونا، بار دیگر پایبندی به ارزش‌های والای معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و تبعیت محض از مقتدای امت اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جهانیان نشان دادند.

سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس و آگاه کشور از تمامی عوامل اجرایی، قضائی، نظارتی، نظامی، انتظامی، امنیتی، نامزدها و هواداران آنها و همه دست اندکاران انتخابات به ویژه همکاران حوزه سلامت که به مردم شریف از نظر سلامت اجتماعات در حوزه‌های رای گیری اطمینان دادند و در برگزاری این حماسه پرشور نقش آفرین بودند، صمیمانه سپاسگزاری می‌کند.

همچنین این سازمان ضمن تبریک به رئیس جمهوری منتخب مردم ایران آیت الله سید ابراهیم رئیسی، امید دارد همانطور که ایشان در سال‌های متمادی در مسئولیت‌های مختلف منشاء تحول و کارآمدی بوده‌اند، به پشتوانه این حرکت عظیم ملت، دولت قوی، مسئولیت‌پذیر و پرکار برای حل مسائل و مشکلات موجود شکل داده و در این مسیر تداوم توفیق را برای دولت سیزدهم مسئلت می‌کند. بی‌تردید توجه به تقویت پیشرفت حوزه سلامت که از اولویت‌های اقتدار ملی شناخته می‌شود، در این مسیر راهگشا خواهد بود.»

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.