پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۵ تن از کادر بهداشت میرجاوه در سانحه رانندگی

[ad_1] وزیر بهداشت عروج شهادت گونه پنج تن از کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را در سانحه رانندگی در مسیر خدمت به هموطنان تسلیت گفت. به گزارش هوشمند نیوز، در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:« عروج شهادت گونه  ۵ تن از همکاران خدوم  شبکه بهداشت و درمان میرجاوه در سانحه

کد خبر : 292757
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۹:۱۹
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی درگذشت ۵ تن از کادر بهداشت میرجاوه در سانحه رانندگی

[ad_1]

وزیر بهداشت عروج شهادت گونه پنج تن از کارکنان حوزه بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را در سانحه رانندگی در مسیر خدمت به هموطنان تسلیت گفت.

به گزارش هوشمند نیوز، در متن پیام دکتر بهرام عین اللهی آمده است:« عروج شهادت گونه  ۵ تن از همکاران خدوم  شبکه بهداشت و درمان میرجاوه در سانحه رانندگی و در  مسیر عزیمت به محل خدمت، موجب تأثر و تألم شدید اینجانب و جامعه سلامت کشور شد. کلام از توصیف اندوه فراق این عزیزان که در راه خدمت به سلامت جامعه، جان‌های پاک خود را نثار کردند، عاجز و قاصر است. 

 چگونه می‌توان ایثاری این چنین را ارج نهاد وکدام  کلام را یارای بیان این غم بزرگ است؟ اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به خانواده‌های ارجمند و همکاران گرامی ایشان و خانواده بزرگ‌ سلامت کشور تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم خداوند متعال ایشان را با صالحان درگاهش محشور کند و به جمیع بازماندگان‌شان صبر و اجر کرامت فرماید.»

دکتر حسین فرشیدی – معاون بهداشت وزارت بهداشت نیز در همین زمینه در پیامی آورده است:« درگذشت ناگهانی تعدادی از همکاران خدوم و تلاشگر نظام سلامت کشور در شبکه بهداشت و درمان میرجاوه، استان سیستان و بلوچستان موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همکاران عرصه سلامت کشور شد.

این خادمان خستگی ناپذیر سلامت که هنگام ماموریت در سانحه تلخ تصادف در محور زاهدان به میرجاوه به رحمت ایزدی پیوستند، نمادی از جامعه بزرگ و بی‌ادعای بهداشت کشور بودند که دامنه خدمات آنان از مراکز استان‌ها تا دورترین روستاها و مرزهای ایران عزیز را فراگرفته و ره‌توشه تلاش‌های شبانه روزی‌شان ارتقای سلامت مردم، با توسعه دسترسی بیشتر و بهتر به خدمات سلامت در جامعه است. 

 اینجانب فقدان همکاران ارجمند، مرحوم محمد سرحدی جهانی، مسئول گسترش شبکه بهداشت و درمان میرجاوه، مرحوم عبدالرحیم مرادی حقیقی میکروسکوپیست مرکز خدمات جامع سلامت لادیز، مرحومه سمیه ریگی لادیز، روانشناس مرکز خدمات جامع سلامت لادیز، مرحومه منیره شه‌بخش ماما مرکز خدمات جامع سلامت لادیز و مرحومه راحله کلانتری ماما مرکز خدمات جامع سلامت لادیز را به ویژه به خانواده‌های گرامی‌شان، همکاران شبکه بهداشت و درمان میرجاوه و تمامی همکاران عرصه سلامت استان سیستان و بلوچستان و کشور تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آنان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان آنان صبر و شکیبایی مسالت دارم.»

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.