پکن برای بازگشایی مدارس، شانگهای پیروزی بر کووید را اعلام کرد

[ad_1] این دو شهر بزرگ از جمله چندین مکان در چین بودند که برای جلوگیری از گسترش موج Omicron در طول ماه مارس تا مه، محدودیت‌هایی را اعمال کردند و شانگهای یک قرنطینه دو ماهه در سطح شهر را اعمال کرد که از اول ژوئن برداشته شد. این تلاش‌ها، بخشی از پایبندی چین به سیاست

کد خبر : 220985
تاریخ انتشار : شنبه ۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷
پکن برای بازگشایی مدارس، شانگهای پیروزی بر کووید را اعلام کرد

[ad_1]

این دو شهر بزرگ از جمله چندین مکان در چین بودند که برای جلوگیری از گسترش موج Omicron در طول ماه مارس تا مه، محدودیت‌هایی را اعمال کردند و شانگهای یک قرنطینه دو ماهه در سطح شهر را اعمال کرد که از اول ژوئن برداشته شد.

این تلاش‌ها، بخشی از پایبندی چین به سیاست صفراوی کووید (COVID) با هدف ریشه‌کن کردن همه شیوع‌ها، باعث کاهش تعداد مبتلایان شده است، اما بسیاری از اقدامات سنگین خشم و حتی اعتراض‌های نادر را برانگیخته و تلفات سنگینی بر اقتصاد وارد کرده است.

پکن مدارس خود را در اوایل ماه مه تعطیل کرد و از دانش‌آموزان خواست تا در بحبوحه افزایش موارد انتقال محلی کووید به آموزش آنلاین بروند. دانش‌آموزان سال آخر در مدارس راهنمایی و دبیرستان مجاز به بازگشت به کلاس‌های درس از دوم ژوئن شدند.

روز شنبه، با کاهش تعداد پرونده ها در روزهای اخیر، کمیسیون آموزش پایتخت اعلام کرد همه دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه پایتخت می توانند از روز دوشنبه به کلاس های حضوری برگردند. مهدکودک ها از 4 جولای اجازه بازگشایی خواهند داشت.

اداره ورزش شهرداری پکن به طور جداگانه اعلام کرد که فعالیت‌های ورزشی برای جوانان می‌تواند در مکان‌های غیر مدرسه‌ای از 27 ژوئن در مناطقی که هیچ موردی در آنها گزارش نشده است، از سر گرفته شود، به استثنای مکان‌های زیرزمین که بسته خواهند ماند.

استراحتگاه یونیورسال پکن که نزدیک به دو ماه تعطیل بود، روز شنبه بازگشایی شد.

در همین حال، شانگهای هیچ مورد محلی جدیدی – هم علامت دار و هم بدون علامت – برای 24 ژوئن گزارش نکرد، اولین باری که مرکز اقتصادی چین این کار را از 23 فوریه انجام داده است.

رئیس حزب کمونیست شانگهای، لی کیانگ، در افتتاحیه کنگره حزب شهر در روز شنبه گفت که مقامات با اجرای دستورالعمل‌های شی جین پینگ، رئیس‌جمهور چین، “در جنگ برای دفاع از شانگهای” در برابر کووید پیروز شده‌اند و تصمیمات پکن برای پیشگیری از بیماری همه‌گیر “کاملا صحیح است. “.

با این حال، شهر همچنان در حاشیه است. اکثر دانش آموزان اجازه ندارند کلاس های حضوری را از سر بگیرند و غذا خوردن در داخل خانه همچنان ممنوع است. همچنین قصد دارد به انجام آزمایش PCR انبوه برای 25 میلیون ساکن خود هر آخر هفته تا پایان جولای ادامه دهد.

(گزارش توسط برندا گو و رایان وو؛ ویرایش توسط ادوینا گیبز و سام هلمز)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.