«پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل » منتشر شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزانه عالی، مریم سراجیان، زهرا سادات موسوی جزی، آذر نورانی، فائزه جوان، پارمیدا محمدی، زهرا زردکوهی، ثنا گمینی، فاطمه امامی، زینب قاسمی میمند، فائزه میراسکندری، محدثه گروهی و فاطمه قزوینی نویسندگانی هستند که در این مجموعه آثاری از آنها منتشر شده است و این آثار را می‌توان در زمره تازه‌ترین

کد خبر : 416986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
«پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل » منتشر شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرزانه عالی، مریم سراجیان، زهرا سادات موسوی جزی، آذر نورانی، فائزه جوان، پارمیدا محمدی، زهرا زردکوهی، ثنا گمینی، فاطمه امامی، زینب قاسمی میمند، فائزه میراسکندری، محدثه گروهی و فاطمه قزوینی نویسندگانی هستند که در این مجموعه آثاری از آنها منتشر شده است و این آثار را می‌توان در زمره تازه‌ترین و جدی‌ترین تجربیات آنها در داستان‌نویسی و پردازش داستانی واحه‌های فکری آنها دانست.

در این کتاب مخاطب با داستان‌های کوتاهی روبرو است که از منظر انتخاب سوژه، پردازش داستانی و کشف ایده‌های بکر حرف‌های زیادی برای بازگو کردن دارد و نوید کشف و پرورش نویسندگانی آگاه و متفکر را می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین کارکردهای داستان‌های این مجموعه را باید خلق زاویه دیدی تازه برای پردازش سوژه‌ها و کشف و نمایش دنیاهای تازه برای روبرو کردن مخاطبان با آن دانست. از همین منظر است که انتخاب داستان‌هایی با تمی بدیع و یا روایت از زبان افراد و موجوداتی که تا پیش از آن کمتر به سراغ آنها رفته شده را می‌توان در این مجموعه ردیابی کرد.

نکته دیگر درباره این مجموعه زبان رایج در تمامی داستان‌هاست که سعی کرده ساده روان و به دور از عبارات استعاری و محاوره‌ای باشد که این موضوع به سادگی و خوش‌خوانی و ارتباط نزدیک و همذات‌پنداری مخاطبان با داستان‌ها کمک زیادی کرده است. نویسندگان در این داستان‌ها سعی داشته‌اند بیش از هر چیز مخاطب را با سبک فکری و تفکر خود همسو کند تا تکنیک ساخت عبارات؛ و از همین منظر است که در تمامی آثار تلاشی ستودنی برای ارتباط برقرار کردن با مخاطب از منظر زبانی و با اتخاذ عباراتی پیراسته دیده می‌شود.

در کنار این مساله در تمامی داستان‌های این مجموعه می‌توان تمی از رئالیسم را نیز ردیابی کرد. رئالیستی که هدف از کاربرد آن ایجاد نوعی واقع‌گرایی و اطمینان از تاثیرگذاری در مخاطب است که تلاش نویسندگان برای تحقق این موضوع در این کتاب ستودنی و قابل احترام است.

«پژواک بیست هزار هرتزی صفر دسی بل » منتشر شد

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.