پپه رکورد تاریخی خود را شکست! قیمت PEPE به صعود ادامه خواهد داد؟

[ad_1] به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،بر اساس داده‌های بازار، قیمت پپه در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، به ترتیب ۱۴، ۵۰ و ۸۱۰ درصد رشد داشته است.pepe-price-hits-ath-why-is-pepe- همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات پپه نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۴ و ۴۷ درصد رشد داشته است. به این

کد خبر : 475303
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۷:۱۹
پپه رکورد تاریخی خود را شکست! قیمت PEPE به صعود ادامه خواهد داد؟

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری هوشمند نیوز،بر اساس داده‌های بازار، قیمت پپه در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی و ماهانه، به ترتیب ۱۴، ۵۰ و ۸۱۰ درصد رشد داشته است.pepe-price-hits-ath-why-is-pepe-

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار و حجم معاملات پپه نیز در ۲۴ ساعت گذشته، به ترتیب ۱۴ و ۴۷ درصد رشد داشته است. به این ترتیب، پپه با ارزش بازار ۴٫۲ میلیارد دلاری خود، اکنون در جایگاه ۳۵ بازار قرار دارد.

رمز ارز نوشت: عوامل مختلفی به صعود اخیر قیمت پپه کوین کمک کرده‌اند، از جمله:

۱. اثر ایلان ماسک: ایلان ماسک به تازگی توییتی را با تم پپه قورباغه منتشر کرده که به گمانه‌زنی‌ها و کنجکاوی پیرامون میم کوین پپه منجر شده و رشد قیمت آن را به همراه داشته است.

۲. ثبات و انعطاف‌پذیری بالقوه پپه: پلتفرم‌های ردیابی اخیرا از ارسال تریلیون‌ها توکن‌ PEPE به صرافی‌های متمرکز توسط نهنگ‌ها خبر داده‌اند. علی‌رغم نوسانات اخیر قیمت، پپه انعطاف‌پذیری خوبی را از خود نشان داد و به سرعت برگشت که اعتماد فعالان بازار به این میم کوین را تقویت می‌کند.

۳. سود باز (OI): بر اساس داده‌های پلتفرم Coinglass، سود باز قراردادهای آتی پپه با ۲۶٫۶۹ درصد افزایش، به ۱۴۷٫۵۴ میلیون دلار و حجم معاملات آتی آن نیز با رشد قابل‌توجه ۴۸٫۴۹ درصدی به ۱٫۳۸ میلیارد دلار رسیده که نشان‌دهنده افزایش علاقه سرمایه‌گذاران است.

در این میان، میانگین‌های متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه از یک مومنتوم قوی و احتمال افزایش بیشتر قیمت برای پپه خبر می‌دهند. شاخص مکدی (MACD) نیز نشان می‌دهد که احتمال ادامه افزایش قیمت PEPE وجود دارد.

با این حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) پپه در حدود ۷۹٫۷۳ قرار دارد که نشان می‌دهد این میم کوین ممکن است بیش از حد خرید شده باشد که به طور بالقوه، می‌تواند باعث اصلاح قیمت شود.

۲۲۰

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.