پویانمایی در فروش هفتگی از کمدی جلو زد

[ad_1] پویانمایی (انیمیشن) سینمایی بچه زرنگ به تهیه‌کنندگی حامد جعفری که از چهارشنبه هفته گذشته پنجم مهر در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده، در همین هفته نخست با اقبال بالا کودکان و خانواده هایشان رو به رو بوده است. روز گذشته فیلم «بچه زرنگ» در سینماهای سراسر کشور توانست بیش از یک میلیارد و

کد خبر : 410944
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۸
پویانمایی در فروش هفتگی از کمدی جلو زد

[ad_1]

پویانمایی (انیمیشن) سینمایی بچه زرنگ به تهیه‌کنندگی حامد جعفری که از چهارشنبه هفته گذشته پنجم مهر در سینماهای سراسر کشور به نمایش درآمده، در همین هفته نخست با اقبال بالا کودکان و خانواده هایشان رو به رو بوده است.

روز گذشته فیلم «بچه زرنگ» در سینماهای سراسر کشور توانست بیش از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان فروش کند و در جایگاهی بالاتر از فیلم های پرفروش این ماه ها یعنی «فسیل» و «شهر هرت» قرار بگیرد.

«بچه زرنگ» همچنین در فروش هفتگی نزدیک به چهار میلیارد تومان فروش داشته و بیش از ۸۰ هزار مخاطب در سینماها به تماشای آن نشسته اند. این فیلم در روزهای آغازین اکران توانست پرفروش ترین افتتاحیه یک انیمیشن سینمایی در تاریخ گیشه را نسبت به افتتاحیه پرفروش ترین انیمیشن ها رقم بزند. سینمای انیمیشن در کشور همواره طرفداران خود را داشته است اما شاید گروه ها و سازمان های کمتری توانسته اند بعد از تولید در گیشه هم موفق باشند و فروش خوبی را رقم بزنند.

گروه هنر پویا که بیش از یک دهه است در عرصه تولید و ساخت انیمیشن و عرضه آن در ایران و کشورهای جهان فعالیت دارد، توانسته است هر بار رکورد فروش و تعداد مخاطب را نسبت به اثر قبلی خود بشکند. هنر پویا پیش از این انیمیشن های شاهزاده روم و فیلشاه را ساخته که هر دو تاکنون پرمخاطب ترین انیمیشن‌های تاریخ سینما بوده‌اند. شاهزاده‌روم به اثر پرفروش زمان خود بدل شد و فیلشاه هم با رد کردن رکورد قبلی باز هم توانست در صدر فهرست فیلم های پرفروش سال قرار گیرد و حالا باید منتظر بمانیم تا ببینیم بچه زرنگ هم می تواند از ۲ فیلم قبلی عبور کرده و موفقیت گیشه را تکرار کند یا نه.

بچه زرنگ در حال حاضر اکران آغازین موفقی را تجربه کرده است که در صدر فروش هفتگی قرار دارد و حتی بعد از فروش چند ماهه موفق «فسیل» و «شهر هرت» توانسته است از این فیلم ها هم عبور کند و بعد از «هتل» در جایگاه دوم قرار بگیرد که خود نشان دهنده اقبال بالای مخاطب است.

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و «گروه هنر پویا» است که به همت یک تیم ۲۵۰ نفره ساخته شده است.

۵۷۵۷

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.