پوند همچنان آسیب پذیر است – Rabobank

دلایل فروش اخیر پوند هنوز روی میز است، بنابراین به گفته تحلیلگران رابوبانک، این ارز به شدت آسیب پذیر است. آنها اشاره می کنند که خطر افزایش برابری پوند/دلار آمریکا افزایش یافته است. نقل قول های کلیدی: “چند ماه است که یک بحث آزاد در مورد چشم انداز افزایش برابری پوند/دلار آمریکا در بازار وجود

کد خبر : 260380
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
پوند همچنان آسیب پذیر است – Rabobank


دلایل فروش اخیر پوند هنوز روی میز است، بنابراین به گفته تحلیلگران رابوبانک، این ارز به شدت آسیب پذیر است. آنها اشاره می کنند که خطر افزایش برابری پوند/دلار آمریکا افزایش یافته است.

نقل قول های کلیدی:

“چند ماه است که یک بحث آزاد در مورد چشم انداز افزایش برابری پوند/دلار آمریکا در بازار وجود داشته است. این ریسک در پی اعطای مالیات روز جمعه از سوی کوارتنگ، صدراعظم بریتانیا، تشدید شده است، به طوری که هم قیمت بازار و هم پیش‌بینی‌های برخی پیش‌بینی‌کنندگان اکنون حاکی از خطر ملموس سقوط پوند به زیر 1.00 است. البته، استحکام گسترده USD عنصر مهمی در پشت نرمی کابل است. به نظر ما تا چند ماه آینده، تسلط دلار آمریکا کاهش نخواهد یافت. دلار همچنان از موقعیت جنگ طلبانه دلار سود می برد.”

GBP/USD در ساعات اولیه صبح امروز اروپا افزایش یافته است، که نشان می دهد ارزان شدن شدید دارایی های بریتانیا در چند جلسه گذشته باعث جلب توجه شده است. با این حال، دلایل فروش در هر دو گیلت و پوند بررسی نشده است و این نشان می دهد که پوند همچنان یک ارز بسیار آسیب پذیر است.

در پاسخ به آشفتگی بازار، وام دهندگان مختلف بریتانیا تایید کرده اند که با قیمت گذاری مجدد معاملات، طیفی از وام های مسکن جدید را پس می گیرند. نرخ‌های بالاتر وام مسکن و قیمت‌های بالاتر کالاهای وارداتی مانند غذا و انرژی، درد ناشی از بحران هزینه‌های زندگی را برای بسیاری از خانوارهای بریتانیا افزایش می‌دهد و تهدیدی برای از بین بردن هرگونه سود از معافیت‌های مالیاتی PM Truss خواهد بود. این فرصتی را برای اپوزیسیون کارگر فراهم می کند که در حال حاضر کنفرانس سالانه خود را برگزار می کند. با نزدیک شدن به انتخابات عمومی 2024، فشار بر تراس برای جلب نظر رأی دهندگان افزایش می یابد. در حال حاضر گمانه زنی ها ظاهر می شود که او ممکن است نتواند برای مدت طولانی در این سمت باقی بماند. عدم اطمینان سیاسی به خودی خود یک عامل منفی ارزی است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.