پوند لکنت زبان با داغ شدن بحث در مورد مسیر افزایش نرخ BoE توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — پوند در برابر دلار تا حد زیادی بدون تغییر در روز چهارشنبه باقی ماند، زیرا بحث در مورد اینکه بانک مرکزی انگلیس تا چه اندازه باید برای کنترل تورم پیش برود ادامه داشت، برخی خواستار افزایش تنها دو افزایش دیگر بودند، در حالی که برخی دیگر در مورد چندین افزایش

کد خبر : 371010
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۱۴
پوند لکنت زبان با داغ شدن بحث در مورد مسیر افزایش نرخ BoE توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — پوند در برابر دلار تا حد زیادی بدون تغییر در روز چهارشنبه باقی ماند، زیرا بحث در مورد اینکه بانک مرکزی انگلیس تا چه اندازه باید برای کنترل تورم پیش برود ادامه داشت، برخی خواستار افزایش تنها دو افزایش دیگر بودند، در حالی که برخی دیگر در مورد چندین افزایش دیگر هشدار دادند. پیاده روی

با 0.07 درصد کاهش به 1.2702 دلار رسید.

MUFG گفت: “ما همچنان شاهد دو افزایش بیشتر به جای پنج افزایش قیمت هستیم که بخشی از حمایت فعلی بازدهی پوند را حذف می کند.”

MUFG می افزاید، قیمت سوآپ شاخص یک شبه بریتانیا (OIS) در 130 نقطه پایه دیگر که قیمت آن تا پایان سال انقباض است، «بیش از حد باقی می ماند» و احتمالاً با مشاهده «کاهش تورم» در بازارها، کاهش می یابد.

کاهش قیمت مواد غذایی احتمالا “بزرگترین تاثیر” را بر انتظارات تورمی کوتاه مدت خواهد داشت و به دنبال آن کاهش 17 درصدی قبوض آب و برق از سقف قیمتی دولت بر انرژی که از اول ژوئیه لازم الاجرا شد، خواهد بود.

با این حال، دیگران چندان مطمئن نیستند. جی پی مورگان این خطر را می بیند که BoE بتواند نرخ بهره را تا 7 درصد افزایش دهد، زیرا این نگرانی وجود دارد که BoE برای بازگرداندن تورم به هدف 2 درصدی خود تلاش خواهد کرد.

این گزارش افزود: با وجود چرخه افزایش 18 ماهه نرخ بهره توسط BoE، مصرف کنندگان از افزایش دستمزدهای عادی سود می برند که ضربه نرخ های بالاتر وام مسکن را کاهش داده است.

از آنجایی که BoE با چالشی سخت برای مهار تورم مواجه است، بانک مرکزی ممکن است مجبور شود در مورد افزایش نرخ بهره تهاجمی تر شود و اقتصاد را به سمت رکود سوق دهد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، جی پی مورگان گفت: «شکست در رفتار، یا فرود سخت، به نظر می رسد در مقطعی از سال آینده، اگر تورم در بریتانیا تحت کنترل قرار گیرد، به طور فزاینده ای محتمل به نظر می رسد.

بحث فزاینده در مورد مسیر افزایش نرخ بهره بانک مرکزی انگلیس تنها چند هفته پس از آن مطرح شد که بانک مرکزی بریتانیا به دنبال داده‌هایی که نشان می‌داد تورم بیش از حد انتظار بود، افزایش شگفت‌انگیز 0.5 درصدی را ارائه کرد.

با این حال، در نشست سالانه بانک مرکزی در سینترا، پرتغال هفته گذشته، اندرو بیلی، رئیس بانک مرکزی اروپا، هنگام بحث در مورد انتظارات بازار برای چندین افزایش بیشتر نرخ بهره، سخن گفت.

بیلی گفت: “بازار… فکر می‌کند که ما در حال حاضر تقریباً به پایان رسیده‌ایم. آنها تعدادی افزایش قیمت بیشتری برای ما دارند.”

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.