پوند/دلار آمریکا در حدود 1.1700 نوسان می کند، توجه به NFP ایالات متحده تغییر می کند.

[ad_1] GBP/USD حرکت های رفت و برگشتی را در حدود 1.1700 نشان می دهد زیرا سرمایه گذاران در انتظار NFP ایالات متحده هستند. NFP ایالات متحده کمتر از 290k در مقابل 528k گزارش شده است. یک بهبود جزئی در داده‌های درآمد برای خانواده‌های آمریکایی سودآور نیست. جفت GBP/USD پس از مواجهه با موانع در حدود

کد خبر : 248424
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۴۵
پوند/دلار آمریکا در حدود 1.1700 نوسان می کند، توجه به NFP ایالات متحده تغییر می کند.

[ad_1]

  • GBP/USD حرکت های رفت و برگشتی را در حدود 1.1700 نشان می دهد زیرا سرمایه گذاران در انتظار NFP ایالات متحده هستند.
  • NFP ایالات متحده کمتر از 290k در مقابل 528k گزارش شده است.
  • یک بهبود جزئی در داده‌های درآمد برای خانواده‌های آمریکایی سودآور نیست.

جفت GBP/USD پس از مواجهه با موانع در حدود 1.1750 در روز دوشنبه، به سمت و سویی برگشته است. این کابل در محدوده باریکی از 1.1700-1.1710 در اوایل جلسه توکیو در نوسان است، زیرا سرمایه گذاران معاملات خود را قبل از حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) ترتیب می دهند که اواخر این هفته منتشر می شود. در یک یادداشت گسترده تر، دارایی پس از باقی ماندن در یک مسیر منفی، یک حرکت عقب نشینی نشان داده است. این دارایی به پایین ترین حد دو سال اخیر در 1.1648 چاپ شد و حرکت عقب نشینی فاقد قانعیت است زیرا زمینه هنوز نزولی است.

موضع محدود کننده فدرال رزرو (فدرال رزرو) در مورد راهنمایی در مورد نرخ های بهره که در سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول دیکته شده بود، همچنان ارزهای دارای ریسک را تحت تأثیر قرار می دهد. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، با وجود قربانی کردن چشم‌انداز رشد و بیکاری، تمرکز خود را بر ایجاد ثبات قیمت در درجه اول مشخص می‌کند. اگرچه باید ابتدا با هیولای تورم مقابله کرد زیرا شاخص افزایش قیمت به رقم هنگفت 8.5 درصد رسیده و بر پس انداز و الگوی مصرف خانوارها تأثیر می گذارد.

طبق برآوردهای اولیه، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده (NFP) 290 هزار نفر است که کمتر از نسخه قبلی 528 هزار نفر است. همچنین پیش بینی می شود نرخ بیکاری در 3.5 درصد ثابت بماند. داده‌های اقتصادی که می‌تواند بر دلار تأثیر بگذارد، میانگین درآمد ساعتی است که احتمالاً 10 واحد پایه (bps) در 5.3 درصد تغییر خواهد کرد. از آنجایی که فشارهای قیمتی به طور چشمگیری در حال پیشرفت هستند، درآمدها پایین مانده است. بنابراین، خانوارها در میان پرداخت های بالاتر برای کالاها و خدمات تعدیل شده بر اساس تورم با باد مخالف مواجه هستند.

در جبهه بریتانیا، سرمایه گذاران در آستانه فصل انتخابات آماده می شوند. پس از استعفای بوریس جانسون، نخست وزیر بریتانیا، اقتصاد بریتانیا در حال گذراندن مرحله سخت بی ثباتی سیاسی است. بازارهای بریتانیا همچنان در آشفتگی باقی خواهند ماند زیرا بحران انرژی از پشت بام ها عبور می کند و ممکن است بر مصرف خانوارها تأثیر بیشتری بگذارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.