پوند/دلار آمریکا در بحبوحه بازار بدون ریسک در حدود 1.3340 ثابت ماند

[ad_1] کشف نوع جدیدی از کووید-19 در آفریقای جنوبی که مبارزه با آن می‌تواند سخت‌تر باشد، روحیه ریسک‌پذیری بازار را برانگیخت. پوند انگلیس بر روی نوع جدید COVID-19 کاهش یافت، اگرچه روز را با سبز به پایان رساند، 0.09٪ افزایش یافت. GBP/USD حرکت صعودی ناشی از ضعف دلار آمریکا است. پوند انگلیس از ضررهای قبلی

کد خبر : 135140
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲:۳۹
پوند/دلار آمریکا در بحبوحه بازار بدون ریسک در حدود 1.3340 ثابت ماند

[ad_1]

  • کشف نوع جدیدی از کووید-19 در آفریقای جنوبی که مبارزه با آن می‌تواند سخت‌تر باشد، روحیه ریسک‌پذیری بازار را برانگیخت.
  • پوند انگلیس بر روی نوع جدید COVID-19 کاهش یافت، اگرچه روز را با سبز به پایان رساند، 0.09٪ افزایش یافت.
  • GBP/USD حرکت صعودی ناشی از ضعف دلار آمریکا است.

پوند انگلیس از ضررهای قبلی در طول روز بهبود می‌یابد، علی‌رغم اینکه احساسات ریسک بازار بازارهای مالی را به دلیل کشف نوع جدید COVID-19 در آفریقای جنوبی تیره کرده است. در زمان نگارش این مقاله، GBP/USD در 1.3341 معامله می شود که حدود 0.14 درصد افزایش یافته است.

در جلسه یک شبه، با اعلام آفریقای جنوبی از کشف یک نوع جدید COVID-19، احساسات بازار کاهش یافت.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد که این یک نوع نگرانی است و تهدیدی است که می‌تواند تلاش کشورها برای کاهش سرعت گسترش کووید-19 را مختل کند. بر اساس منابعی که CNBC به آنها اشاره کرده است، «این گونه شامل یک «صورت فلکی منحصر به فرد» از بیش از 30 جهش در پروتئین اسپایک، جزء ویروسی است که به سلول ها متصل می شود. این به طور قابل توجهی بیشتر از نمونه دلتا است.

جهش‌های یافت شده در نوع B.1.1.529 COVID-19 به نام omicron با مقاومت آنتی‌بادی مرتبط هستند و بر نحوه رفتار ویروس در مورد واکسن‌ها، درمان‌ها و قابلیت انتقال تأثیر می‌گذارند. به گفته Tulio de Oliveira، دانشمند آفریقای جنوبی، به نقل از CNBC، این نوع حاوی حدود 50 جهش است.

با کنار گذاشتن موضوع COVID-19، آخرین تحول در برگزیت می تواند پوند را تضعیف کند. روز جمعه، دیوید فراست، وزیر برگزیت بریتانیا گفت: «در حالی که ما همچنان می‌خواهیم راه‌حلی با اتحادیه اروپا در مورد پروتکل ایرلند شمالی پیدا کنیم، شکاف بین مواضع ما قابل توجه است و ما آماده استفاده از ماده 16 هستیم». در همین حال، همتای او ماروس سفکوویچ گفت که “یک فشار قاطع برای اطمینان از قابل پیش بینی بودن” در مورد تهیه دارو لازم است.

به پوند/دلار آمریکا برگردیم، در جلسه یک شبه، این جفت ارز همچنان پایین ماند، علی‌رغم حالت ریسک-off که اکثر ارزهای حساس به ریسک را در مقابل همتایان امن، به جز دلار آمریکا تضعیف کرد. هنگامی که اخبار کرونا از سیم‌ها عبور کرد اما برگشت و رقم 1.3300 را پس گرفت، پوند انگلیس به پایین‌ترین نقطه محوری S2 در 1.3272 سقوط کرد.

با این حال، معامله گران پوند/دلار آمریکا باید بر تحولات برگزیت، بانک مرکزی انگلیس و نوع جدید کروناویروس تمرکز کنند. روز جمعه، گاوهای GBP/USD جایگاه خود را حفظ کردند. با این حال، تحولات ویروس کرونا در آخر هفته می‌تواند شرایط جوی بازار را بدتر کند که می‌تواند به نفع دلار آمریکا باشد.

GBP/USD پیش بینی قیمت: چشم انداز فنی

جفت GBP/USD در کانال نزولی 350 پیپ یا بیشتر معامله می کند. افتی که در جلسه ریسک گریزی مشاهده شد، به طور مختصر خط پایین روند فوق الذکر را لمس کرد. با این حال، حرکت رو به پایین را رد کرد و نمودار شمعی به نام “چکش” را در نمودار روزانه تشکیل داد که نشان می دهد گاوها در کوتاه مدت کنترل را دوباره به دست می گیرند. با این وجود، میانگین‌های متحرک روزانه (DMA) با شیب نزولی بالاتر از قیمت نقطه‌ای قرار دارند و روند نزولی را تقویت می‌کنند.

در نتیجه حرکت اصلاحی به سمت صعودی، نوسان پایین حمایتی 12 نوامبر در 1.3352 اولین مقاومت خواهد بود. شکستن این سطح، نواحی مقاومتی حیاتی را در معرض دید قرار می‌دهد، مانند مقاومت کنونی حمایتی پایین سیکل 29 سپتامبر در 1.3411، و پس از آن، بالاترین سطح 18 نوامبر در 1.3513.

از سوی دیگر، 1.3300 روانی اولین حمایت خواهد بود که پس از شکستن، می تواند راه را برای ضررهای بیشتر هموار کند و سطوح حمایتی کلیدی را در مسیر نزولی پیدا کند. حمایت بعدی پایین ترین سطح 26 نوامبر در 1.3278 و پس از آن رقم 1.3200 خواهد بود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.