پوند/دلار آمریکا به سمت قیمت 1.1810 سقوط کرد و دلار آمریکا با ریسک پایین آمد.

[ad_1] GBP/USD سقوط کرد و به پایین ترین رقم شش هفته اخیر رسید و به 1.1791 رسید. با ارزیابی معامله‌گران درباره اظهارات اخیر فدرال رزرو، احساسات تغییر کرد. داده‌های منتشر شده در بریتانیا متناقض بود، با کاهش احساسات مصرف‌کننده GfK، در حالی که خرده‌فروشی انتظارات را شکست داد. GBP/USD در جلسه آمریکای شمالی به دلیل

کد خبر : 244151
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
پوند/دلار آمریکا به سمت قیمت 1.1810 سقوط کرد و دلار آمریکا با ریسک پایین آمد.

[ad_1]

  • GBP/USD سقوط کرد و به پایین ترین رقم شش هفته اخیر رسید و به 1.1791 رسید.
  • با ارزیابی معامله‌گران درباره اظهارات اخیر فدرال رزرو، احساسات تغییر کرد.
  • داده‌های منتشر شده در بریتانیا متناقض بود، با کاهش احساسات مصرف‌کننده GfK، در حالی که خرده‌فروشی انتظارات را شکست داد.

GBP/USD در جلسه آمریکای شمالی به دلیل تشدید احساسات به دلیل ارزیابی مجدد معامله گران در خواندن نظرات اخیر فدرال رزرو، سقوط کرد. با انعکاس مواردی که قبلا ذکر شد، بازده اوراق قرضه ایالات متحده در حال افزایش است، دلار در مسیر بسته شدن به بالاترین سطح شش هفته اخیر قرار دارد و سهام جهانی در حال سقوط هستند.

GBP/USD پس از رسیدن به بالاترین سطح روزانه در 1.1935 قبل از سقوط به سمت پایین ترین سطح روزانه در 1.1791، در 1.1812 معامله می شود، اگرچه همچنان زیر قیمت افتتاحیه خود معامله می شود.

همانطور که قبلا ذکر شد، پوند انگلیس زیان های خود را افزایش می دهد، در حالی که شاخص دلار آمریکا، معیاری برای ارزش دلار در مقابل همتایان خود، 0.67 درصد افزایش یافت و به 108.211 رسید. در همان زمان، بازده اوراق قرضه 10 ساله ایالات متحده با 10 واحد افزایش به 2.994 درصد رسید.

فقدان داده های اقتصادی ایالات متحده که در روز جمعه منتشر شد، بازیگران بازار را در حال هضم نظرات فدرال رزرو نگه می دارد. صورتجلسات سیاست پولی FOMC در ماه ژوئیه در ابتدا توسط معامله گران اشتباه خوانده شد، که باعث افزایش شدید سهام ایالات متحده شد، حتی اگر مقامات فدرال رزرو بارها تکرار کردند که “تورم بسیار بالاست” و اعلام “پیروزی” زودهنگام است.

توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که کاهش ترازنامه باید به شرایط مالی سخت‌تر بیافزاید. او اظهار داشت که داده‌های مربوط به اقتصاد قوی بوده است و بازار کار سالم به نظر می‌رسد زیرا خرده‌فروشی اصلی و تولید صنعتی است.

روز پنجشنبه، دالی، رئیس فدرال رزرو سانفرانسیسکو، گفت که 50 یا 75 bps در جلسه بعدی مناسب خواهد بود، در حالی که افزود: “من واقعاً به استراتژی افزایش و نگه داشتن به عنوان استراتژی ای فکر می کنم که از لحاظ تاریخی برای ما نتیجه داده است.” در مقابل کاهش نرخ بهره در سال 2023. در همین حال، فدرال رزرو کانزاس سیتی جورج گفت که اگرچه داده های CPI ژوئیه “دلگرم کننده” است، اما مورد انقباض بیشتر همچنان قوی است.

بعداً جیمز بولارد فدرال رزرو سنت لوئیس گفت که تمایل به افزایش 75 واحدی در ماه آینده دارد و تاکید کرد که خیلی زود است که بگوییم تورم به اوج خود رسیده است. در حالی که نیل کشکاری، رئیس فدرال رزرو مینه سوتا، گفت که فدرال رزرو متعهد به کنترل تورم است، حتی اگر او مطمئن نیست که فدرال رزرو می تواند تورم را بدون ایجاد رکود کاهش دهد.

در سمت بریتانیا، داده های اقتصادی مختلط بود. فروش خرده‌فروشی بریتانیا با افزایش 0.3 درصدی در ماه ژوئیه، بر خلاف انتظارات برای کاهش 0.2 درصدی، شگفت‌زده شد. با این حال، طی سه ماه منتهی به جولای، فروش 1.2 درصد کاهش یافت و سالانه 3.4 درصد کاهش یافت.

پیش از این، GfK Consumer ضریب اطمینان مصرف کننده را برای ماه ژوئیه در -44 در مقابل تخمین -42 منتشر کرده بود، زیرا شهروندان بریتانیا باید دو برابر بیشتر از سال گذشته که در اکتبر افزایش می یابد، با قبض های انرژی خانگی کنار بیایند.

چه چیزی را تماشا کنیم

هفته آینده، تقویم بریتانیا از شاخص PMI S&P Global/CIPS آگوست رونمایی خواهد کرد. در جبهه ایالات متحده، سند اقتصادی دارای شاخص‌های PMI جهانی S&P برای ماه اوت، ادعاهای بیکاری، سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو جکسون هول است که در آن جروم پاول، رئیس فدرال رزرو سخنرانی خواهد کرد، و شاخص مورد علاقه فدرال رزرو برای سنجش تورم، PCE برای ماه جولای،

GBP/USD سطوح فنی کلیدی

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.