پوند بریتانیا (GBP) جدیدترین: GBP/USD و EUR/GBP چشم انداز

[ad_1] GBP/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل بازده طلای ۲ ساله بریتانیا همچنان به رشد خود ادامه می دهد. استرلینگ ممکن است در برابر یک بانک مرکزی اروپای جنگ طلب مبارزه کند. توصیه شده توسط Nick Cawley نحوه معامله GBP/USD بازده اوراق قرضه دولتی 2 ساله بریتانیا (گلت) به بالاترین حد خود در

کد خبر : 367956
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۴:۰۶
پوند بریتانیا (GBP) جدیدترین: GBP/USD و EUR/GBP چشم انداز

[ad_1]

GBP/USD قیمت ها، نمودارها و تجزیه و تحلیل

  • بازده طلای ۲ ساله بریتانیا همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
  • استرلینگ ممکن است در برابر یک بانک مرکزی اروپای جنگ طلب مبارزه کند.

توصیه شده توسط Nick Cawley

نحوه معامله GBP/USD

بازده اوراق قرضه دولتی 2 ساله بریتانیا (گلت) به بالاترین حد خود در چند سال اخیر رسیده است زیرا بازارهای مالی برای مدت طولانی تری با نرخ های بهره بالاتر قیمت گذاری می کنند. بازده 2 ساله 2 ساله به بالاترین بازدهی 5.30 درصدی در معاملات اولیه رسید که بالاترین سطح آن از ژوئن 2008 است. شاخص رکود اقتصادی که از نزدیک تحت نظر بود، اسپرد طلایی 2s-10s به -91 واحد پایه رسید. هرچه اسپرد منفی تر باشد، سیگنال رکود قوی تر است.

نمودار قیمت ماهانه بازده طلایی 2 ساله بریتانیا – 28 ژوئن 2023

image1.png

برای همه رویدادهای متحرک بازار و انتشار داده‌ها، زمان واقعی را ببینید تقویم DailyFX

استرلینگ در دو طرف 1.2700 در برابر دلار آمریکا معامله می شود و GBP/USD در حال حاضر در محدوده معاملاتی کوچکی به دام افتاده است. در حالی که استرلینگ از بازده بالاتر اوراق قرضه حمایت می کند، ترس از رکود قریب الوقوع هر جفت پوند را افزایش می دهد. از سوی دیگر، دلار آمریکا تحت فشار انتظارات نرخ بهره ایالات متحده قرار دارد و قیمت بازار تنها در یک افزایش ۲۵ واحد پایه دیگر قبل از توقف فدرال رزرو انجام شد. داده‌های اقتصادی اخیر ایالات متحده نشان داده است که کمی بهتر از حد انتظار است و این باور را افزایش می‌دهد که ایالات متحده ممکن است از رکود اجتناب کند.

در ادامه جلسه امروز، چهار نفر از مهم‌ترین بانک‌های مرکزی جهان در سینترا، پرتغال در مجمع امسال ECB روی صحنه می‌روند. کریستین لاگارد (ECB)، اندرو بیلی (BoE)، جروم پاول (Fed)، و Kazuo Ueda (BoJ) احتمالاً نظرات خود را در مورد سیاست پولی داخلی و جهانی ارائه خواهند کرد.

GBP/USD به حمایت کوتاه مدت در 1.2667 نزدیک می شود، سطحی که از 1.2547 و 1.247 محافظت می کند. در جهت صعودی، مقاومت اولیه در 1.2742 مشاهده می شود.

نمودار قیمت روزانه GBP/USD – 28 ژوئن 2023

image2.png




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 15% -18٪ -5٪
هفتگی 37% -17٪ 3%

معامله گران خرده فروشی GBP/USD کابل کوتاه خالص هستند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 42.31 درصد معامله گران لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.36 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص خرید 1.47 درصد بیشتر از دیروز و 28.14 درصد بیشتر از هفته گذشته است. نت-شورت معامله گران 1.84 درصد کمتر از دیروز و 7.45 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه‌مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های پوند/دلار آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که جریان روند قیمت پوند/دلار آمریکا ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم اینکه معامله گران به طور خالص کوتاه می مانند.

بانک مرکزی اروپا قرار است در جلسه سیاست گذاری بعدی خود نرخ بهره را افزایش دهد و اگر اظهارنظر اخیر بانک مرکزی باور شود به این کار ادامه خواهد داد. لاگارد، رئیس بانک مرکزی اروپا و سایر اعضای هیئت مدیره اخیراً گفته اند که به تشدید سیاست های پولی برای تحت کنترل درآوردن تورم ادامه خواهند داد. این افزایش لفاظی‌های جنگ‌طلبانه، پول واحد را در برابر طیفی از کشورهای دیگر گروه 7 تقویت کرده است.

EUR/GBP، پس از فروش چند هفته ای، در حال افزایش است و به بهترین سطح خود در یک ماه گذشته نزدیک می شود. این جفت در بالای 20-dma شکسته و باز شده است و در حال حاضر 50-dma را روی 0.8670 می بیند.

نمودار قیمت روزانه EUR/GBP – 28 ژوئن 2023

image3.png

نظر شما در مورد پوند انگلیس – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.