پوند با بازگشت تورم به بالاترین حد در 40 سال اخیر ضعیف می شود

در ساعت 0845 به وقت گرینویچ، پوند در برابر دلار با 0.4 درصد کاهش به 1.12750 دلار رسید و در مقابل یورو با 0.18 درصد کاهش به 87.220 پنس رسید. =d3. داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در روز چهارشنبه نشان داد که شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه سپتامبر سالانه 10.1 درصد افزایش یافته است

کد خبر : 269531
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
پوند با بازگشت تورم به بالاترین حد در 40 سال اخیر ضعیف می شود


در ساعت 0845 به وقت گرینویچ، پوند در برابر دلار با 0.4 درصد کاهش به 1.12750 دلار رسید و در مقابل یورو با 0.18 درصد کاهش به 87.220 پنس رسید.
=d3.

داده‌های شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در روز چهارشنبه نشان داد که شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ماه سپتامبر سالانه 10.1 درصد افزایش یافته است که ضربه‌ای جدید برای خانوارهایی است که با بحران هزینه‌های زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند.

CPI بریتانیا کمی قوی‌تر از حد انتظار بود، اما تأثیر آن بر پوند محدود بود و اگر چیزی منفی بود. کالین اشر، اقتصاددان ارشد میزوهو، گفت: افزایش بازدهی UST (خزانه داری ایالات متحده) باعث افزایش ارزش دلار در سراسر جهان از جمله در برابر پوند می شود.

پس از آنکه جرمی هانت روز دوشنبه اکثر کاهش مالیات برنامه ریزی شده نخست وزیر لیز تراس را لغو کرد و برنامه سقف قیمت انرژی خود را از دو سال به شش ماه کاهش داد، اعداد تورم همچنان به هفته پرتلاطم ارز ادامه می دهند.

چرخش مجدد در برنامه های مالی، معامله گران را بر آن داشت تا از شرط بندی بر روی افزایش نرخ بهره توسط بانک انگلستان جلوگیری کنند.

در روز چهارشنبه، سرمایه‌گذاران در نشست بعدی BoE که برای 3 نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، 65 درصد افزایش قیمت داشتند.

بانک مرکزی روز سه شنبه گفت، عامل دیگری که باید برای بازیگران بازار در نظر گرفته شود، برنامه های BoE برای شروع فروش برخی از سهام عظیم اوراق قرضه دولتی بریتانیا است که از اول نوامبر آغاز می شود.

استفان گالو، رئیس استراتژی FX اروپا برای BMO گفت: «BMO در حال حاضر بانک را در ماه نوامبر به 100 واحد در ثانیه می‌رساند، اما اگر بانک به فروش دارایی‌ها ادامه دهد و گسست بیشتری در بازار طلا وجود نداشته باشد، ما می‌توانیم این مورد را فقط برای 75 واحد در ثانیه ببینیم.» بازارهای سرمایه.

BoE گفت که تاریخ شروع خود را برای راه اندازی به اصطلاح برنامه انقباض کمی یک روز نسبت به برنامه قبلی خود به تاخیر می اندازد تا از تضاد با بیانیه مالی دولت در 31 اکتبر جلوگیری کند.

تراس تاکنون از درخواست‌ها برای استعفای خود سرپیچی کرده است، اگرچه بازارها به طور فزاینده‌ای احتمال جایگزینی قریب‌الوقوع او را بررسی می‌کنند.

آشر میزوهو می‌گوید: «بی‌اطمینانی سیاسی تقریباً همیشه برای یک ارز بد است، اما در این مورد، افراد بزرگ‌تر کنترل سیاست‌های مالی را در دست گرفته‌اند.

دستور کار تراس قبلاً باطل شده است. بنابراین، جایگزینی Truss به خودی خود احتمالاً تأثیر محدودی خواهد داشت.

(گزارش توسط لوسی رایتانو؛ ویرایش توسط اندرو کاوتورن)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.