پوند انگلیس در پایین ترین سطح خود، یورو با کاهش چشم انداز اقتصادی توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1] © رویترز. نوشته امبار واریک Investing.com– پوند انگلیس روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود رسید، در حالی که با افزایش نگرانی‌ها در مورد بدتر شدن شرایط اقتصادی در اروپا، ارزش دلار با مبادلات امن همراه شد. با افزایش شک و تردیدها در مورد ثبات مالی بریتانیا پس از اعلام کاهش گسترده مالیات ها در

کد خبر : 259685
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۶
پوند انگلیس در پایین ترین سطح خود، یورو با کاهش چشم انداز اقتصادی توسط Investing.com سقوط کرد

[ad_1]


© رویترز.

نوشته امبار واریک

Investing.com– پوند انگلیس روز دوشنبه به پایین‌ترین سطح خود رسید، در حالی که با افزایش نگرانی‌ها در مورد بدتر شدن شرایط اقتصادی در اروپا، ارزش دلار با مبادلات امن همراه شد.

با افزایش شک و تردیدها در مورد ثبات مالی بریتانیا پس از اعلام کاهش گسترده مالیات ها در مواجهه با رکود در حال وقوع، قیمت تا 5 درصد کاهش یافت و به پایین ترین حد مادام العمر 1.0384 دلار رسید.

کواسی کوارتنگ، صدراعظم بریتانیا هفته گذشته از رشد اقتصادی عقب مانده حمایت کرد. اما با توجه به اینکه کشور با کندی رشد و کسری دوگانه مواجه است، بازارها در مورد پایداری چنین حرکتی تردید داشتند.

داده های روز جمعه همچنین نشان داد که در ماه سپتامبر برای دومین ماه متوالی کاهش یافت. این بانک که اخیراً نرخ بهره را افزایش داده است، همچنین هشدار داد که اقتصاد بریتانیا ممکن است در حال حاضر در رکود باشد.

قیمت 0.5% کاهش یافت و به پایین ترین حد در 22 سال اخیر یعنی 0.09643 دلار رسید. دسته ای از ضعف ها در هفته گذشته شاهد قیمت گذاری سرمایه گذاران در یک رکود احتمالی در بلوک بودند. ترس از بروز بحران انرژی و تشدید احتمالی در جنگ روسیه و اوکراین نیز احساسات نسبت به ارز را کاهش داد.

تورم بالا بزرگترین باد معکوس برای اقتصادها در سال جاری بوده است، زیرا هم مخارج تجاری و هم مصرف کننده تحت فشار افزایش قیمت کاهش یافته است.

ضعف پوند و یورو در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در 20 سال اخیر رسید، زیرا دلار همچنان از خرید امن سود می برد. افزایش نرخ های بهره ایالات متحده باعث افزایش شدید ارز ذخیره در سال جاری شده است و احتمالاً در کوتاه مدت آن را بالا نگه می دارد.

فدرال رزرو همچنین هفته گذشته نشان داد که ایالات متحده در سال جاری حتی بیشتر از این پیش می رود و احتمالاً سال 2022 را با 4.4 درصد به بالاترین حد خود در 16 سال گذشته پایان می دهد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.