پوستر فیلم Dune با محوریت بازیگران اصلی از راه رسید

[ad_1] داستان فیلم Dune در آینده‌ای دور روایت می‌شود. امپراتوری بنا به دلایلی دوک لتو آترایدز را به عنوان حاکم جدید سیاره آراکیس انتخاب می‌کند؛ سیاره‌ای که تنها منبع استخراج ماده‌ای ارزشمند به نام ملانژ است. این ماده می‌تواند طول عمر انسان را افزایش داده و او را به تلپورت قادر سازد. اگرچه دوک لتو

کد خبر : 87894
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
پوستر فیلم Dune با محوریت بازیگران اصلی از راه رسید

[ad_1]

داستان فیلم Dune در آینده‌ای دور روایت می‌شود. امپراتوری بنا به دلایلی دوک لتو آترایدز را به عنوان حاکم جدید سیاره آراکیس انتخاب می‌کند؛ سیاره‌ای که تنها منبع استخراج ماده‌ای ارزشمند به نام ملانژ است. این ماده می‌تواند طول عمر انسان را افزایش داده و او را به تلپورت قادر سازد. اگرچه دوک لتو می‌داند رفتن به آراکیس تله‌ای است که دشمنانش برای او آماده کرده‌اند، مطابق دستور عمل کرده و همراه خانواده‌اش به آراکیس می‌رود. در پی یک خیانت، پل آترایدز و لیدی جسیکا فرار کرده و به فرمن‌ها پناه می‌‎آورند. فرمن‌ها ساکنان اصلی آراکیس بوده و از دید امپراتوری ایمپریوم و نیروهایش تحت امرش افرادی بدون تمدن دیده می‌شوند.

یکی از دلایل اینکه باعث شد فیلم Dune به بودجه بزرگی نیاز داشته باشد، استفاده از بازیگران شاخص بود. تیموتی شالامی (Timothée Chalamet) نقش پل آترایدز را ایفا می‌کند. اسکار آیزاک (Oscar Isaac)، ربکا فرگوسن (Rebecca Ferguson)، دیو باتیستا (Dave Bautista) و جاش برولین (Josh Brolin) هم به ترتیب به عنوان لتو آترایدز، لیدی جسیکا، گلوسو ربن و گورنی هلک جلوی دوربین حاضر شده‌اند.

جدا از دنباله، یک سریال بر اساس رمان تلماسه در دست ساخت قرار دارد که حکم یک پیش درآمد را برای فیلم دنی ویلنوو داشته و مخاطب را بیشتر با گروه مرموز بن گسریت آشنا می‌کند؛ گروهی که از زنان تشکیل شده است. سریال تحت عنوان Dune: The Sisterhood شناخته شده و به صورت اختصاصی از HBO Max پخش خواهد شد.

با وجود حواشی، جدیدترین اقتباس سینمایی تلماسه از تاریخ ۳۰ مهر سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۲۲ اکتبر) به صورت همزمان با سینماهای آمریکا و سرویس استریم HBO Max خواهد آمد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.