پوستر فیلم Doctor Strange 2 مولتی‌ورس را حتی تاریک‌تر می‌کند!

[ad_1] جدیدترین پوستر فیلم Doctor Strange 2 را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید که در فضای مجازی، توسط کاربران ساخته و منتشر شده است. فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness عملا جدیدترین اثر سینمایی است که توسط استودیو مارول ساخته شده و به زودی اکران خواهد شد. داستان فیلم دقیقا مدتی پس

کد خبر : 182127
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۵
پوستر فیلم Doctor Strange 2 مولتی‌ورس را حتی تاریک‌تر می‌کند!

[ad_1]

جدیدترین پوستر فیلم Doctor Strange 2 را می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید که در فضای مجازی، توسط کاربران ساخته و منتشر شده است.

فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness عملا جدیدترین اثر سینمایی است که توسط استودیو مارول ساخته شده و به زودی اکران خواهد شد. داستان فیلم دقیقا مدتی پس از اتفاقات Spider-Man: No Way Home بوده و همانطور که از اسمش پیداست، موضوع آن کاملا درباره ماجراهای مولتی‌ورسی خواهد بود! جایی که استیون استرنج بعد از کمکی که به پیتر پارکر کرد، حال باید با عواقب باز کردن درهای مولتی‌ورس به سمت دیگر جهان‌های موازی کنار بیاید.

طبق آنچه که در فیلم Spider-Man: No Way Home دیدیم، ظاهرا دکتر استرنج (Doctor Strange) خودش هم درباره مسائل مولتی‌ورسی اطلاعات چندانی ندارد. به همین خاطر وقتی که پیش واندا (Wanda) می‌رود تا از او درباره جهان موازی سوال کند. اسکارلت ویچ (Scarlett Witch) به او پاسخ می‌دهد که جهان موازی موردی است که ویژن (Vision) برخی تئوری‌های خاص درباره آن داشته، اما همیشه هشدار می‌داده که سر و کله زدن با آن بسیار خطرناک خواهد بود. ولی نکته قابل توجه اینجاست که افتضاح به بار آمده در جهان اصلی MCU و بهم ریختن قانون و نظم واقعیت آن، موردی نیست که فقط به دست دکتر استرنج شکل گرفته باشد، بلکه واندا نیز به دنبال فرزندان خود می‌گردد و می‌تواند متهم ردیف اول در این بی‌قانونی‌ها باشد!

در یکی از دیالوگ‌هایی که در تریلر دوم فیلم Doctor Strange In The Multiverse of Madness وجود دارد، واندا به استرنج می‌گوید که تو با بهم زدن نظم واقعیت در جهان به قهرمان تبدیل می‌شوی،‌ اما اگر همین کار را من هم انجام بدهم، دشمن همه خواهم شد! این نشان می‌دهد که واندا خودش هم در این مولتی‌ورس دیوانگی دخیل است، اما اگر اوج تاریکی عنوان Multiverse of Madness را می‌خواهید، بد نیست نگاهی به پوستر زیر بیندازید.

پوستر فیلم Doctor Strange 2

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.