پوستر جدید Matrix 4 روی شخصیت‌های اصلی تمرکز دارد

[ad_1] اکانت رسمی وارنر ساعاتی قبل پوستر جدید Matrix 4 را در اکانت توییتری خود به اشتراک گذاشت که روی نئو و ترینیتی تمرکز دارد. استودیوهای هالیوودی امروزه ترجیح می‌دهند بودجه‌های خود را برای ساخت دنباله یا اقتباس‌ها اختصاص داده اما شرایط در دو دهه قبل کاملا متفاوت بود. خواهران واچوفسکی (The Wachowskis) علی‌رغم مشهور

کد خبر : 131880
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
پوستر جدید Matrix 4 روی شخصیت‌های اصلی تمرکز دارد

[ad_1]

اکانت رسمی وارنر ساعاتی قبل پوستر جدید Matrix 4 را در اکانت توییتری خود به اشتراک گذاشت که روی نئو و ترینیتی تمرکز دارد.

استودیوهای هالیوودی امروزه ترجیح می‌دهند بودجه‌های خود را برای ساخت دنباله یا اقتباس‌ها اختصاص داده اما شرایط در دو دهه قبل کاملا متفاوت بود. خواهران واچوفسکی (The Wachowskis) علی‌رغم مشهور نبودن توانستند نظر وارنر را جلب کرده و برای ساخت سومین فیلم سینمایی خود ۶۳ میلیون دلار دریافت کنند. نتیجه تلاش‌های آن‌ها اثری به نام The Matrix بود که در ژوئن ۱۹۹۹ میلادی به سینماها آمد و توانست بیش از ۴۶۵ میلیون دلار بفروشد. از آنجایی که فیلم مزبور توانسته بود انتظارات مالی را برآورده کند، قسمت‌های دوم و سوم پشت سر هم فیلمبرداری شده و تحت عناوین The Matrix Reloaded و The Matrix Revolutions روی پرده نقره‌ای آمدند.

حال و با گذشت دو دهه، نوبت به قسمت چهارم رسیده است. اینبار خبری از لیلی واچوفسکی (Lily Wachowski) نبوده و لانا واچوفسکی (Lana Wachowski) به تنهایی وظایف نویسندگی و کارگردانی را به دوش می‌کشد. از دیگر چهره‌های آشنایی که بازمیی‌گردند، می‌توان به کیانو ریوز (Keanu Reeves)، کری ان ماس (Carrie-Anne Moss) و جیدا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) اشاره کرد که کاراکترهای نئو، ترینیتی و نایوبی را به تصویر می‌کشند. مطابق انتظار، محصول جدید وارنر نام‌های جدیدی را هم شامل می‌شود که برای مثال می‌توان به یحیی عبدالمتین دوم (Yahya Abdul-Mateen II)، جسیکا هنویک (Jessica Henwick)، جاناتان گروف (Jonathan Groff)، نیل پاتریک هریس (Neil Patrick Harris) و پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) اشاره کرد.

وارنر به واسطه یکی از اکانت‌های رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر پوستر جدید Matrix 4 را به اشتراک گذاشته است. این تصویر تبلیغاتی روی شخصیت‌های اصلی داستان، یعنی نئو و ترینیتی تمرکز دارد. در ادامه می‌توانید پوستر مزبور را مشاهده کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.